پرستار سالمند در ونک

مراقبت‌های طولانی مدت از عزیزان سالخورده ممکن است باعث شود تا شما دیگر توان اولیه را برای مراقبت از این عزیزان نداشته باشید. اگر نتوانید نیاز‌های بهداشتی آن‌ها را درست و به موقع برطرف کنید، ممکن است احساس ناامیدی کرده و دچار سردرگمی شوید. مراجعه مداوم به مطب پزشک، انتقال سالمند به بیمارستان، بستری شدن‌های کوتاه یا بلند مدت، انجام دوره‌های توانبخشی در مراکز و کلینیک‌ها، تهیه دارو، چک کردن علائم حیاتی، توجه به تغییرات و واکنش‌های سالمندان نسبت به دارو‌های جدید و… همگی چالش‌هایی هستند که مراقبت از سالمند را به یک شرایط استرس‌زا تبدیل می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه عزیز سالمندی که شما مراقبت از آن را به عهده دارید تنها در یک خانه مستقل باشد یا با شما زندگی کند در هر صورت نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل کمک می‌کند تا شما بتوانید مراقبت‌های دقیق و به موقع را برای او انجام دهید. این نه تنها برای فرد تحت مراقبت کمک بزرگی است بلکه باعث می‌شود تا سایر اعضای خانواده نیز فرصت و آرامش بیشتری برای رسیدگی به انجام کار‌های روزمره خود داشته باشند.

حضور پرستار و مراقب برای انجام کار‌های بهداشتی و درمانی افراد مسن در شهر‌های بزرگ یک ضرورت محسوب می‌شود به خصوص برای خانواده‌هایی که ساعت‌های بیشتری را به دلیل فعالیت‌های اجتماعی، اشتغال به تحصیل، امور کاری و… مجبور هستند، بیرون از منزل باشند. اگر شما هم در شهر تهران و منطقه ونک سکونت دارید می‌توانید از مراکز خدمات پرستاری حرفه‌ای مانند مجموعه خدمات پرستاری تهران درمان درخواست پرستار سالمند در ونک را داشته باشید. مزایای استخدام پرستار در منزل برای نگهداری سالمندان آنقدر ارزشمند است که شما در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. این مقاله با هدف آگاهی بخشی به شما در این زمینه رشته تحریر در آمده است پس به خواندن مطالب ادامه دهید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در ونک

ونک در شمال شهر تهران و در منطقه ۳ واقع شده است. اگر خود یا عزیزانتان در این منطقه سکونت دارید می‌توانید درخواست اعزام پرستار سالمند پرستار سالمند در ونک را داشته باشید.

با افزایش سن توجه به نیاز‌های سلامتی افراد سالخورده تغییر یافته و این افراد نیاز به مراقبت‌های بیشتری دارند. علائم بیماری‌های مختلف از جمله بیماری قلبی، پارکینسون، آلزایمر و… در سنین بالاتر با نشانه‌های متفاوت و حتی شدت بیشتری ظاهر می‌شوند. بنابراین خیلی مهم است که برنامه‌های درمانی به موقع تنظیم شوند و حتی در صورت لزوم برنامه‌ها تغییرات بیشتری داشته باشند. حضور پرستار باعث می‌شود تا تغییرات رفتاری و سلامتی سالمندان به طور مرتب و منظم رصد شده، سرعت پیشرفت بیماری‌ها به موقع تشخیص داده شود تا درمان‌های جدید و اورژانسی ارائه شوند.

استخدام پرستار سالمند در تجریش، ونک و… کمک می‌کند از پیشرفت و عود بیماری‌ها به موقع پیشگیری شود تا سالمند در شرایط جسمانی و روحی بهتری دوران پیری خود را سپری نماید.

نگهداری از سالمند در ونک تهران

استخدام پرستار سالمند در ونک

پرستارانی که در زمینه مراقبت از افراد مسن و سالخورده به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند اهداف مراقبتی را بر اساس نیاز‌های سالمندان تنظیم می‌کنند. در واقع این پرستاران با درک نیاز‌های بهداشتی متعدد و گوناگون سالمندان برای درمان و رفع این نیاز‌ها دوره‌های آموزشی و تخصصی را طی کرده‌اند. پرستار سالمند در ونک می‌تواند مراقبت از عزیزان سالخورده را در منزل یا مراکز درمانی برعهده بگیرد، البته این بستگی به درخواست و نیاز‌های بهداشتی پیچیده و درمانی این عزیزان دارد. اگر لازم است که مراقبت‌های حیاتی و اورژانسی در مراکز درمانی ارائه شوند، حضور پرستار به عنوان یک رابط مطمئن بین تیم پزشکی و سالمند باعث می‌شود تا مراقبت‌های درمانی و پزشکی و آزمایشات درخواست شده، سریعتر و به موقع انجام شوند. حضور مراقبت در منزل علاوه بر تأمین این نیاز‌ها باعث می‌شود تا سالمند بتواند یک همدم و هم صحبت برای بیان نگرانی‌ها و احساسات خود داشته باشد، این به حفظ سلامت روحی و روانی او نیز کمک می‌کند.

پرستار سالمند در منزل ونک

پرستار سالمند در سعادت آباد، جنوب تهران یا هر منطقه دیگری با حضور در منزل تواند به صورت‌های زیر مراقبت از عزیزان سالمند را به عهده بگیرد:

  • ارزیابی وضعیت ذهنی و مهارت‌های شناختی
  • درک مشکلات و مسائل بهداشتی حاد و مزمن
  • دور نگهداشتن سالمندان از عوامل خطرزای محیطی مانند ابتلا به عفونت‌های ویروسی و شایع
  • کمک به رفع نگرانی‌های رایج سلامتی مانند سقوط، زمین خوردن، بی اختیاری، تغییر الگوی خواب، حافظه و…
  • تنظیم برنامه غذایی و هیدراتاسیون
  • تنظیم برنامه حرکتی و کمک به جابجایی سالمند
  • سازماندهی و تنظیم یک برنامه دارویی روزانه و توجه به عوارض جانبی احتمالی
  • انتقال سالمند به مراکز درمانی برای دریافت مراقبت‌های تخصصی و ویژه
  • انجام تزریقات در منزل و سرم تراپی در منزل

پرستار سالمند در منزل ونک

مزایای نگهداری از سالمند در منزل در ونک

مهمترین مزایای که استخدام پرستار سالمند در ونک دارد این است که خانواده‌ها می‌توانند با استرس و نگرانی بسیار کمتری با مجموعه‌ای از تیم پزشکی و درمانی ارتباط داشته باشند. آن‌ها از این طریق می‌توانند نیاز‌های سالمند خود را در بخش‌های مختلف مراقبتی تأمین نمایند. اما این تنها مزیت استخدام پرستار سالمند در الهیه، ونک و… نیست. از دیگر مزایای استخدام پرستار سالمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالمند نگرانی و استرسی برای تأمین نیاز‌های روزمره خود از جمله استحمام، تهیه و پخت غذا، نظافت، خرید و… نخواهد داشت.
  • سالمندان می‌توانند به صورت مستقل زندگی خود را اداره نمایند و مانند گذشته پذیرای سایر اعضای خانواده و بستگان خود باشند.
  • ترس از تنهایی و انزوا یکی از مهمترین مشکلات روحی که می‌تواند سلامت جسمی سالمند را تهدید نماید. استخدام پرستار سالمند در ونک کمک می‌کند تا سالمند شما با آرامش بیشتری روز و شب‌های خود را سپری کند.
  • بسیاری از هزینه‌ها به دلیل مراقبت و نگهداری از افراد مسن در منزل کاهش پیدا خواهند کرد. هزینه تردد و انتقال سالمند به مراکز درمانی کمتر خواهد شد. از طرفی به دلیل اینکه سالمند در محیط آلوده قرار نمی‌گیرد کمتر در معرض ابتلا به بیماری‌های بود. این علاوه بر حفظ سلامتی سالمند باعث می‌شود تا هزینه‌های درمانی غیر قابل پیش‌بینی نیز کاهش پیدا کنند.
  • مراقبت‌های درمانی و دارویی به موقع ارائه خواهند شد. در این صورت از حاد شدن شرایط و سایر مشکلات سلامتی پیشگیری می‌شود.
  • افراد سالمند می‌توانند در محیط‌های اجتماعی بیشتر حضور داشته باشند و از بودن در کنار دوستان و همسایگان خود مانند گذشته لذت ببرند. این می‌تواند در تقویت روحیه و اعتماد به نفس آن‌ها بسیار مؤثر باشد.
  • از دیگر مزایای استخدام پرستار سالمند در ونک تأمین ایمنی و پیشگیری از اتفاقات و آسیب‌های ناخواسته‌ای است که افراد سالخورده به دلیل زوال عقل، آلزایمر، عدم توانایی حرکتی و مشکلات مفاصل در معرض ان‌ها قرار دارند.
  • پرستار سالمند در کامرانیه، تهرانپارس و… می‌تواند با ایجاد برنامه‌های خلاقانه و تفریحی متنوع و هدفمند علاوه بر سرگرم کردن سالمند به تقویت مهارت‌های ذهنی او کمک کند.

مزایای نگهداری از سالمند در منزل در ونک

هزینههای پرستار سالمند در محدوده ونک

پرداخت هزینه برای استخدام پرستار سالمند در گیشا، ونک و… ممکن است در نگاه اول گران به نظر آید، اما اگر دقیق‌تر به این موضوع نگاه کنید خواهید دانست که پرداخت هزینه‌های پرستار تا چه حد می‌تواند از سایر هزینه‌های اضافه دیگر پیشگیری کند و در طولانی مدت برای شما صرفه اقتصادی به همراه خواهد داشت. این هزینه‌ها در برابر مزایای مراقبتی که سالمند عزیز شما دریافت می‌کند ناچیز خواهند بود. در کل هزینه‌های پرستار سالمند در ونک به صورت زیر محاسبه می‌شوند:

  • مدت زمانی که پرستار باید از سالمند مراقبت نماید. مراقبت از سالمند می‌تواند به صورت ساعتی یا شبانه روزی باشند.
  • نوع خدماتی که سالمند باید دریافت کند. برخی از سالمندان به دلیل ضعف جسمی و شرایط روحی خود به مراقبت‌های بیشتر و خاص‌تری نیاز دارند.
  • مکان جغرافیایی که فرد در آنجا سکونت دارد. دسترسی به وسایل نقلیه، و راحتی تردد از دیگر عوامل تأثیر‌گذار بر هزینه استخدام پرستار سالمند در ونک می‌باشد.

مؤسسه خدمات پرستاری در ونک تهران

مراقبت از افراد سالخورده می‌تواند طاقت‌فرسا باشد، زیرا بیماران سالمند اغلب به کمک‌های فیزیکی بیشتری نیاز دارند. مراقبت از سالمندان با افزایش سن آن‌ها پیچیده‌تر می‌شود، مدیریت بیماری‌های مزمن، بیماری‌ها و دارو‌ها نیازمند طیف متنوعی از مهارت‌ها و دانش پزشکی است. علائم یک بیماری معمولی می‌تواند به روشی کاملاً متفاوت در جمعیت سالخورده ظاهر شود، به این معنی که پرستاران سالمند باید تفکر انتقادی داشته و شنوای خوبی برای نیاز‌ها، خواسته‌ها و احساسات سالمندان باشند.

مجموعه خدمات پرستاری تهران درمان با اعزام پرستار سالمند در ونک یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ خود را متعهد می‌داند مراقبت‌های باکیفیت و اصولی را برای افراد سالخورده به بهترین شکل ارائه دهد. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات ویزیت در منزل توسط پزشک  حفظ و ارتقاء سطح سلامت افراد مسن، کودکان، بیماران و سایر مددجویان مهم‌ترین اهداف کاری پزشکان، پرستاران و سایر درمانگران مجرب و حرفه‌ای این مجموعه است. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content