درباره ما

مؤسسه مشاوره و ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران درمان

بامجوزه رسمی شماره 233305-3

از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

جهت مشاهده اعتبار پروانه این موسسه نزد وزارت بهداشت لطفا کد QR را اسکن نمایید.

Barcode

اعزام پرستار تخصصی، بهیار، کمک بهیار و یا مراقب آموزش دیده به منزل یا بیمارستان؛ جهت ارائه کلیه خدمات بالینی پرستاری، مراقبتی، تشخیصی و درمانی به بیمار

  • اعزام پرسنل جهت پرستاری از سالمند در منزل
  • اعزام پرسنل جهت پرستاری از کودک در منزل
  • اعزام پرستار جهت تزریقات، سرم تراپی، پانسمان، ساکشن و.. درمنزل
  • اعزام پزشک عمومی و پزشک متخصص جهت ویزیت از بیمار در منزل
  • ارائه کلیه خدمات پاراکلنیکی در منزل (فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، نمونه گیری آزمایشگاهی و…

با ما تماس بگیرید ، رایگان مشورت نمایید ، شرایط بیمار ، سالمند و یا کودک خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید.

یکی از روش های نوین و آزموده شده درمانی در دنیای کنونی مراقبت و درمان بیمار در منزل است. بسیاری از کشورهای مرفه برای کارآمدتر شدن نظام سلامت جامعه، روش “مراقبت و درمان بیمار در منزل” را در نظام درمانی کشورشان اجرایی و گسترش داده اند؛ بطوری که امروزه مراقبت و درمان درمنزل از اولویت های اصلی نظام بهداشتی درمانی این جوامع محسوب می شود.
درمان و مراقبت بیمار در منزل، در مقایسه با درمان و مراقبت در بیمارستان دارای نتایج و فواید زیادی است. از جمله:

  • جلوگیری از انتقال عفونت های بیمارستانی (یکی از خطراتی که بیماران بستری در بیمارستان‌ها را تهدید می کند انتقال عفونت ازمحیط بیمارستان به بیمار است)
  • کاهش هزینه های درمان برای بیمار و جامعه (هزینه های سرسام آوری مانند هزینه هتلینگ بیمارستانی، هزینه های ساخت و گسترش مراکز درمانی برای جامعه و..)
  • در کنارخانواده بودن بیمار طی دوران درمان که باعث آرامش بیمار و خانواده ودرنتیجه افزایش سرعت درمان میشود.

در ایران نیز از دهه ۸۰ روش “مراقبت و درمان بیمار در منزل” مورد توجه قرار گرفت و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بررسی های دقیق و لحاظ کردن شروطی خاص برای واجدین شرایط (پرستاران با سابقه) پروانه تأسیس مرکز ارائه مراقبت ها و خدمات پرستاری در منزل را برحسب نیاز صادر نموده و یا می نماید.

مرکز مشاوره و ارائه مراقبتهای پرستاری در منزل تهران درمان در راستای هدف های این روش پیشرو مراقبتی، بهداشتی و درمانی از سال ۱۳۸۳ با مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تأسیس گردید. مؤسس این مرکز، آقای شهرام شقایق کارشناس پرستاری می باشند. ایشان یکی از چهره های شناخته شده نزد پزشکان و پرستاران بیمارستان های تهران میباشند. سابقه کاری طولانی در امور درمانی و مهارت های زیاد در زمینه پرستاری و درمانی، از نظر حرفه ای ایشان را در جزء مؤفق ترین مدیران و برخورداری از سجایای اخلاقی درارتباط با بیماران، همکاران و خانواده های مددجویان، ایشان را جزو معتمدترین مدیران مراکز ارائه خدمات پرستاری شهر تهران و ایران قرارداده است.
خوشبختانه به لطف خدا و خدمات صادقانه وحرفه ای پرسنل این مرکز، این موسسه مراقبتی، در ردیف مجربترین و قابل اعتمادترین مراکز خدمات پرستاری شهر تهران قرار گرفته است. “یاری برای سلامتی” شعاری است که صادقانه و آگاهانه برای موسسه انتخاب شده و تمامی مساعی، تجربه و مهارت خود را در رسیدن به این هدف بکار گرفته ایم. کمک صادقانه و دلسوزانه به مددجویان خدمات پرستاری، اولویت اصلی این مؤسسه بوده و است و تحت توجهات حضرت صاحب الامر (عج) در این امر، ثابت قدم و موفق خواهیم بود.

License
مجوز بهره برداری موسسه تهران درمان
پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content