خدمات پرستاری در منزل شمال تهران

خدمات پرستاری بخشی از نیاز‌های سلامت جامعه است که هدف آن تنظیم برنامه‌های مراقبتی، بهداشتی، غذایی و… است. این نوع خدمات برای گروه‌های مختلف سنی از نوزادان تا افراد مسن ارائه می‌شوند. برخی از افراد به دلیل بیماری، ناتوانی جسمی، عدم مراقبت و حمایت کامل از سوی اعضای خانواده، کهولت سن و سایر دلایل دیگر نیاز به دریافت خدمات پرستاری دارند. در واقع این خدمات باعث می‌شوند تا افراد بتوانند برنامه مراقبتی تعیین شده را در محیط امن خانه و در کنار سایر عزیزانشان دنبال کنند. پرستار می‌تواند علائم و نشانه‌های تغییر وضعیت را شناسایی کرده و زودتر گزارش دهد تا عوارض جانبی منفی کاهش یابند. توانایی پرستار در تجویز دارو برای کنترل علائم می‌تواند به جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان و آسیب دائمی کمک کند. داشتن یک پرستار در منزل می‌تواند تأمین نیاز‌های تغذیه و رژیم غذایی مناسب را برای کودکان، سالمندان و بیماران تضمین کند.  

زندگی در تهران به دلیل دوری مسافت، آلودگی شهری، ساعت‌های بیشتر کاری، مشغله‌های متعدد خانواده‌ها باعث شده تا افراد نتوانند به خوبی از پس مراقبت از عزیزان خود برآیند. به همین دلیل نیاز به خدمات پرستاری برای افراد ساکن تهران بیشتر احساس می‌شود. تماس با مراکز خدمات پرستاری معتبر و شناخته شده مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز‌های شما در بخش‌های مختلف درمانی و مراقبتی باشد. اگر ساکن شمال تهران هستید، می‌توانید خدمات پرستاری در منزل شمال تهران را از این مجموعه درخواست نمایید اما خدمات پرستاری برای کودکان و سالمندان به چه صورت است؟ آیا می‌توان درخواست فیزیوتراپی در منزل را نیز داشت؟ اگر این سؤالات دغدغه‌ها و چالش‌های شما هستند، با ما همراه باشید. این مقاله با هدف ارائه اطلاعات کامل و مفید در این زمینه‌ها نگارش شده است.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

پرستار سالمند در منزل شمال تهران

با افزایش سن افراد به مراقبت‌ها و حمایت بیشتری نیاز دارند، زیرا مانند گذشته نمی‌توانند کار‌های روزمره خود را انجام دهند. این به دلیل ضعف جسمانی و شرایط پزشکی است که با افزایش سن اتفاق می‌افتند. علاوه بر این برخی سالمندان به دلیل ناتوانی در انجام امور شخصی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. این به مرور می‌تواند به مشکلات روحی مانند افسردگی منجر شود. در نهایت این مشکلات می‌توانند روند بهبودی و سلامت آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار دهند. ارائه خدمات پرستاری در منزل شمال تهران یا هر نقطه دیگری برای سالمندان می‌تواند باعث شود تا رسیدگی به تغذیه، سلامت روح و روان، سلامت جسمی و بهداشتی سالمند به خوبی انجام شود.

حضور یک پرستار خصوصی در خانه برای کمک به فرد سالمند باعث می‌شود تا مدیریت بیماری‌های مزمن یا ناتوان‌کننده پس از یک عمل جراحی یا هنگام بستری شدن در خانه با دقت و توجه بیشتری انجام شود. خدمات مراقبتی ارائه شده در منزل توسط یک پرستار خصوصی بر نیاز‌های خاص سالمند متمرکز است. از همین رو ارزیابی، تشخیص و درمان‌های ضروری سریع و به موقع انجام خواهند یافت.

از طرفی استخدام پرستار سالمند باعث می‌شود تا سالمندان بتوانند برنامه غذایی مناسب با شرایط پزشکی و سلامتی خود را دریافت کنند. در این صورت اگر شما ساعت طولانی بیرون از منزل باشید و نتوانید خرید یا تهیه مواد غذایی را به موقع انجام دهید، پرستار می‌تواند با تهیه غذا‌های سالم به حفظ سلامت و ارتقاء کیفیت زندگی سالمند شما کمک کند.

استخدام پرستار سالمند در منزل شمال تهران

پرستار کودک در منزل شمال تهران

از نوزادی تا نوجوانی فرزندان شما به مراقبت و نگهداری نیاز دارند تا نیاز‌های تغذیه متناسب با رشد جسمی و ذهنی آن‌ها به بهترین شکل تأمین شوند. در این بین کودکانی که از بیماری و معلولیت خاصی رنج می‌برند به مراقبت‌های بیشتری نیاز دارند. خدمات پرستاری در منزل شمال تهران یا هر ناحیه دیگری با انواع مختلفی از مسئولیت و وظایف همراه است. این وظایف بر اساس نیاز‌های کودکان در سنین مختلف متفاوت هستند. در کل وظایف پرستار کودک در منزل به شرح زیر می‌باشد:

  • تأمین ایمنی کودک: این مهمترین مسئولیت یک پرستار است. اگر برای تهیه ناهار یا هر کار دیگری لازم است پرستار از کودک دور باشد باید مطمئن شود کودک در محیط امنی است و مرتباً او را بررسی کند.
  • استحمام و توجه به بهداشت کودک: این کار باید با دقت و توجه انجام شود تا به پوست کودک آسیبی نرسد.
  • تعویض پوشک و بردن او به توالت: پرستار باید به موقع پوشک کودک را تعویض کند. برای کودکان بزرگتر باید نحوه استفاده از توالت آموزش داده شود و پرستار در این زمینه به آن‌ها کمک نماید. میان
  • تهیه و تمیز کردن شیشه شیر برای نوزادان: بطری‌ها همیشه باید کاملاً تمیز و ضدعفونی شوند و برنامه‌ریزی برای تغذیه کودک با شیر خشک یا شیر مادر انجام شود.
  • تهیه غذا و میان وعده: فهرست از لیست غذا‌های سالم باید تهیه شود. اگر کودک آلرژی غذایی دارد باید این نکات از قبل او تذکر داده شود.
  • برنامهریزی برای مصرف داروها: دارو‌ها باید بر اساس دوز تجویز شده توسط پزشک و به موقع داده شوند.
  • کمک به انجام تکالیف: پرستار به عنوان بخشی از وظایف خود می‌تواند در انجام تکالیف کودکانی که به مدرسه ‌می‌روند، کمک نماید.
  • توجه به فعالیتهای سرگرمکننده و مورد علاقه کودک: پرستار باید به برنامه‌های تفریحی، ورزشی در راستای تقویت انگیزه، رشد ذهنی و بهبود خلاقیت کودک توجه نماید.
  • خواباندن به موقع کودک: این احتمالاً یکی از سخت‌ترین مسئولیت‌های یک پرستار است، زیرا کودکان برای رفتن به رختخواب مقاومت می‌کنند. پرستار باید یک برنامه‌ریزی مشخص برای ساعت خواب و بیداری کودک داشته باشد.
  • بردن کودک به مدرسه: اگر والدین به دلیل مشغله‌های کاری خود نتوانند کودکان را به موقع به مدرسه ببرند یا از مدرسه بیاورند. این مسئولیت نیز با پرستار خواهد بود.

انجام کار‌های سبک خانه، خرید، شستشو و تمیز کردن منزل از دیگر وظایفی است که یک پرستار بر اساس توافق با والدین می‌تواند بر عهده داشته باشد.

استخدام پرستار کودک در منزل شمال تهران

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

فیزیوتراپی یک روش درمانی است که به توانبخشی افراد پس از آسیب‌دیدگی کمک می‌کند. به طور کلی فیزیوتراپی به بازیابی، حفظ و به حداکثر رساندن عملکرد، حرکت و قدرت فرد منجر می‌شود. طیف گسترده‌ای از شرایط با استفاده از فیزیوتراپی درمان می‌شوند. برخی از این شرایط عبارتند از:

  • شکستگی یا ترک در استخوان‌ها
  • مشکلات مفصلی
  • آسیب‌های ستون فقرات
  • توانبخشی بعد از جراحی
  • آسیب‌های ورزشی
  • بیماری‌های کودکان مانند فلج مغزی
  • اختلالات عصبی
  • اختلالات قلبی قفسه سینه

فیزیوتراپی با استفاده از تکنیک‌های الکتروتراپی، روش‌های درمانی دستی یا انواع مختلف برنامه‌های ورزشی به درمان مفاصل و اعضای آسیب دیده کمک می‌کند. درمان فیزیوتراپی همچنین شامل تکنیک‌های تحرک مفاصل، کشش عضلانی، ماساژ و طب سوزنی است. استفاده از فیزیوتراپی در منزل امروزه کاملاً عادی است. به ویژه در شرایطی که وضعیت بیمار کاملاً جدی است یا انتقال بیمار به کلینیک فیزیوتراپی دشوار است. در چنین شرایطی فیزیوتراپیست به منظور تشخیص و درمان به منزل بیمار مراجعه می‌کند. همه چیز، از بحث‌های مختلف در مورد سلامت بیمار و اهداف درمان گرفته تا روند واقعی درمان فیزیوتراپی، همگی در خانه انجام می‌شوند. مجموعه خدمات پرستاری در منزل شمال تهران با اعزام فیزیوتراپیست‌های ماهر و متخصص در تسریع روند بهبودی و درمان مدد جویان تأثیر زیادی دارد.

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

ویزیت در منزل شمال تهران

 خدمات پرستاری در منزل شمال تهران نه تنها امکان دسترسی به پرستاران مجرب را فراهم می‌کند، بلکه شما می‌تواند درخواست ویزیت پزشک، فیزیوتراپیست و سایر درمانگران را نیز داشته باشید. ویزیت پزشک در منزل برای افرادی که توانایی حرکت محدودی دارند و نمی‌توانند در مسیر پر ترافیک شهری تردد کنند یک گزینه خوب و مقرون به صرفه است که باعث می‌شود آن‌ها با آسودگی و راحتی بیشتری روند درمان خود را پیگیری نمایند.

ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل باعث می‌شود تا بیمار مراقبت‌های شخصی‌تری را دریافت کند. ارزیابی دقیق، تشخیص صحیح و پیگیری بهترین روند درمانی از مزایای ویزیت پزشک در منزل است.

مؤسسه خدمات پرستاری در منزل شمال تهران

خدمات پرستاری در منزل شمال تهران بسیار متنوع هستند. از مراقبت‌های درمانی گرفته تا توجه به نیاز‌های تغذیه افراد همگی جز خدمات پرستاری محسوب می‌شوند. این خدمات زمانی می‌توانند بهترین سودمندی را برای شما به همراه داشته باشند که توسط افراد متخصص و مجرب ارائه شوند. مرکز خدمات پرستاری تهران درمان با جمع‌آوری کادری حرفه‌ای از پرستاران، پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و سایر درمانگران توانسته خدمات مراقبتی و درمانی خوب و با کیفیتی را برای متقاضیان ارائه دهد. با توجه به اهمیت و حساسیت سلامت مددجویان سعی شده عملکرد تیم مراقبت و درمان زیر نظر متخصصان این مجموعه مورد ارزیابی قرار گیرند تا خدمات با کیفیت متناسب با علم روز دنیا ارائه شوند. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content