پرستار سالمند در منزل گیشا

اکثر افراد مسن شاد، سالم و متکی به خود هستند. با این حال، روند پیری در نهایت تغییرات جسمی و روحی را به همراه می‌آورد که می‌تواند در سبک زندگی فعال و مستقل اختلال ایجاد کند. با کاهش توانایی‌های عملکردی لازم نیست همیشه والدین سالمند خود را به مراکز درمانی یا خانه سالمندان ببرید. شما می‌توانید از مراقبت‌های پرستاری در منزل استفاده کنید. داشتن یک پرستار برای مراقبت از عزیزانتان در خانه دقیقاً همان چیزی است که برای اطمینان از مراقبت اصولی و دقیق نیاز دارید. استخدام یک پرستار با تجربه که از اعتماد به نفس و مهارت بالا برخوردار است می‌تواند یک کمک خانگی برای شما باشد تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به والدین و سایر اعضای خانواده خود داشته باشید.

در نهایت، اضافه کردن یک پرستار در خانه به نفع شما و عزیزانتان خواهد بود. این امر به ویژه برای افرادی که در شهر‌های بزرگ مانند تهران زندگی می‌کنند اهمیت بیشتری دارد، زیرا دوری مسافت محل کار تا خانه، ترافیک، ساعت کاری طولانی و… باعث شده تا اعضای خانواده فرصت کمتری برای بودن در کنار هم داشته باشند. این زمانی به چالش تبدیل می‌شود که مسئولیت مراقبت و نگهداری از والدین سالخورده و بیمار نیز بر عهده فرد باشد، اما نگران نباشید تماس با مرکز خدمات پرستاری قابل اعتماد مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان و استخدام یک پرستار سالمند می‌تواند به شما در رفع چالش و نگرانی‌های مراقبتی از سالمند خود کمک کند. حضور پرستار سالمند در منزل گیشا، ونک، اقدسیه و… کمک می‌کند تا شهروندان عزیز تهرانی بتوانند با آسودگی خاطر بیشتری نیاز‌های درمانی و مراقبتی عزیزان خود را تأمین نمایند.

در این مقاله سعی شده نگهداری از سالمند و مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل گیشا بیشتر مورد بررسی قرار گیرد، پس با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بیاموزید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در گیشا

آیا زمان آن رسیده که پرستار سالمند در گیشا جهت مراقبت و نگهداری از والدین من استخدام شوند؟ شاید این سؤال به ذهن شما رسیده باشد. تصمیم‌گیری برای مراقبت از عزیزان توسط پرستار ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. با در نظر گرفتن عوامل زیر شما می‌توانید بفهمید که آیا نیاز به حضور پرستار برای نگهداری از والدین پیر شما هست یا خیر. برای نگهداری از افراد سالخورده موارد زیر را در نظر بگیرید:

نگهداری از سالمند در گیشا

  1. نیازهای مراقبتی عزیز شما در حال افزایش است

تغییرات در ظاهر شخصی و نظافت خانه معمولاً نشان‌دهنده تغییر وضعیت فیزیکی و یا ذهنی است. حتی تغییرات رفتاری ظریف ممکن است به این معنا باشد که یک سالمند دیگر قادر به انجام وظایف روزانه بدون پشتیبانی نیست. شاید متوجه شده باشید که ظاهر پدر یا مادرتان مانند گذشته مرتب و تمیز نیست، لباس‌های کثیف پوشیده و مو‌هایش را اصلاح نمی‌کند. این‌ها فقط دو نمونه واقعی از بسیاری علائم قطعی هستند که نشان می‌دهند یک سالمند به کمک در خانه نیاز دارد. کافی نبودن مواد غذایی تازه در خانه، فراموش کردن مکان اشیا، شواهد کاهش وزن، فراموشی مصرف دارو‌ها و کبودی غیرقابل توضیح که اغلب به تغییر در تحرک اشاره دارد، همگی نشان می‌دهند که زمان آن رسیده تا پرستار سالمند در آزادی، گیشا، زعفرانیه و… برای نگهداری از افراد سالخورده استخدام شوند.

  1. سالمند روالهای بهداشت شخصی به درستی رعایت نمیکند

این یکی از رایج‌ترین علائم است که باعث نگرانی اعضای خانواده می‌شود. اگرچه سالمندان ممکن است مانند دوران جوانی خود به دفعات حمام نکنند، بوی شدید ادرار یا بوی بدن یا امتناع از تعویض لباس‌های کثیف نشان می‌دهد که زمان حضور پرستار یا مراقب فرا رسیده است.

اغلب مسائل بهداشتی جدید یا بدتر شدن شرایط بهداشتی قبلی نشان می‌دهند که یک سالمند به یک معاینه پزشکی کامل نیاز دارد و می‌تواند از کمک‌های بیشتر در خانه بهره‌مند شود. یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی در خانه می‌تواند علاوه بر مراقبت‌های شخصی علائم حیاتی فرد مسن را کنترل کند، شرایط پزشکی مزمن را مدیریت کند، رژیم پیچیده دارویی را برنامه‌ریزی نماید، در تمرین‌های درمانی که استقلال جسمی او را بهبود می‌بخشند و موجب بهبود زخم‌ها می‌شوند، شرکت کند.

  1. اگر احساس فرسودگی و خستگی هنگام مراقبت از والدین خود دارید

اگر در حال حاضر به عزیزانتان در خرید مواد غذایی، نظافت منزل، حمل و نقل یا مدیریت دارو‌های کمک می‌کنید، در مورد تأثیر این مسئولیت اضافی بر شما، خانواده و برنامه‌تان صادق باشید. مراقبت از نظر احساسی و جسمی خسته‌کننده است. مهم است که مراقبان خانواده نشانه‌های فرسودگی شغلی مراقب را بشناسند و بدانند که چه زمانی نیاز به تقسیم بار کاری دارند.

وقتی سطح مراقبتی که یکی از عزیزان شما نیاز دارد بیشتر از حد توان شما می‌شود، یا سطح مشارکت شما بر کار، روابط، امور مالی و یا سلامتی شما تأثیر منفی می‌گذارد، وقت آن است که به فکر پرستار سالمند در منزل گیشا باشید. استخدام یک مراقب برای کمک در خانه ممکن است بهترین راه حل باشد، زیرا هم برای شما و هم عزیزتان پشتیبانی لازم را در یک محیط آشنا فراهم می‌کند.

پرستار سالمند در منزل گیشا

مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل گیشا

به منظور پیشگیری از مراقبت‌های بیمارستانی در آینده، مراقبت‌های بهداشتی در منزل گزینه‌ای عالی برای خانواده‌ها است. این در نهایت جایگزین ایمن و مقرون به صرفه برای مراقبت‌های بیمارستانی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با ارائه مراقبت و حمایت در خانه، این امکان برای عزیزان فراهم می‌شود که تا حد امکان در خانه بمانند و در کنار دوستان و آشنایان خود زندگی‌شان را سپری کنند. پرستار سالمند در سعادت آباد، گیشا یا هر نقطه دیگر از تهران مزایای زیر را برای سالمند شما به همراه دارد:

  • ارزیابی خطرات مرتبط با ایمنی و پیشگیری از آنها

پرستار به مراقبت از بیماران مسن یا بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، کمک می‌کند. متخصصان پرستاری آموزش دیده‌اند تا خطرات ایمنی را شناسایی کنند و قبل از اینکه خطرناک شوند، در اسرع وقت پیشگیری‌های لازم را انجام دهند. یک پرستار بر اساس نیاز‌های بیمار باید شرایط ایمنی لازم را در خانه فراهم کند. اگر سالمندی به دلیل بیماری یا کهولت سن نمی‌تواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند پرستار سالمند در منزل گیشا از نرده‌های محافظ، پوشش‌های ضد لغزندگی بر روی پله و… استفاده خواهد کرد.

  • کمک به استفاده از تجهیزات و خدمات پزشکی در منزل

تخت‌های پزشکی برای افراد سالخورده که دچار حادثه شده‌اند یا در بستر هستند ضروری است. تجهیزات بیشتری مانند دستگاه‌های BIPAP یا CPAP و همچنین خدمات پزشکی مانند تزریقات نیز در این شرایط که فرد سالخورده نمی‌تواند تخت را ترک کند مورد نیاز است. خدمات پرستاری شمال تهران می‌تواند نیاز‌های سالمند را برای استفاده از تجهیزات پزشکی در منزل برآورده کند.

  • کمک به رژیم غذایی و تغذیه

آیا فکر می‌کنید عزیزان شما مقدار مناسبی از مواد مغذی را برای حفظ سلامت خود دریافت می‌کنند؟ کمبود‌های تغذیه‌ای برای افراد مسن یک نگرانی محسوب می‌شود. علاوه بر این، افزایش سن، استراحت در رختخواب، بیماری و آسیب همگی ممکن است به از دست دادن وزن بدن منجر شوند. پرستار سالمند در الهیه و… می‌تواند با برنامه‌ریزی غذایی به حفظ و بهبود کیفیت سلامتی سالمند کمک کند.

پرستار در منزل گیشا

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران، جنوب، شرق یا شمال آن فقط مختص به سالمندان نیست. سایر افرادی که به دلیل بیماری و معلولیت نمی‌توانند مرتب به مراکز درمانی مراجعه کنند نیز می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شود. همچنین کودکان و نوزادانی که به دلیل مشغله بالای پدر و مادر از حمایت‌های مراقبتی به خوبی برخوردار نیستند نیز می‌توانند از مزایای یک پرستار ماهر و باتجربه بهره ببرند. پرستار یا مراقبت در منزل مانند پرستار سالمند در منزل گیشا وظایف متعددی بنا به شرایط و نیاز‌های فرد تحت مراقبت بر عهده دارد. مراقبت‌های بهداشتی و شخصی، برنامه‌ریزی دارویی، خرید، تهیه غذا، برنامه‌ریزی برای سرگرمی اوقات فراغت مددجو و در کل توجه به نیاز‌های روحی، جسمی و ذهنی افراد تحت مراقبت از مهمترین وظایف پرستاران است.

پرستار در منزل گیشا

خدمات پرستاری از سالمند تهران درمان در گیشا

با مطالعه مطالب ذکر شده اگر نیاز به پرستار سالمند در منزل گیشا دارد یا به دنبال استخدام پرستار برای سایر افراد خانواده مانند کودکان، زنان باردار، بیماران و… هستید می‌توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید، اما چرا باید پرستار از مجموعه تهران درمان انتخاب شود؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت کادر درمانی و بهداشتی این مجموعه شامل پزشکان، پرستاران و درمانگران، حرفه‌ای مجرب و آموزش دیده هستند که تعهد و مسئولیت در قبال مددجویان را سرلوحه کار خویش قرار داده و تمام تلاش خود را می‌کنند تا هر آنچه که لازم است به بهترین شکل در اختیار افراد متقاصی قرار بگیرد. اگر به دنبال دریافت اطلاعات در مورد خدمات این مرکز هستید، جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content