ویزیت پزشک در منزل

اعزام پزشک عمومی و پزشک متخصص جهت ویزیت از بیمار در منزل و محل کار

دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت خدمات ویزیت پزشک در منزل

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

دکتر در منزل

با توجه به سخت شدن زندگی در دنیای امروز و تلاش برای کسب درآمد بیشتر، افراد مجبورند ساعات بیشتری را دور از خانواده سپری کنند. این امر زمانی مشکل‌ ساز می‌شود که فرد بیماری در خانه باشد و نیاز به چکاپ و مراقبت داشته باشد. گاهی به دلیل شرایط خاص پزشکی، بیمار باید روزانه تحت نظر پزشک باشد. بیماران مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت، بیماری قلبی و فشار خون بالا، بیماران مبتلا به آنفولانزای فصلی، بیماری های حاد و بیماران مسن و بیمارانی که برای رفتن به بیمارستان مشکل دارند، به مراقبت مرتب و روزانه نیاز دارند. بنابراین تنها گزینه ای که در این شرایط می تواند به شما کمک کند، ویزیت پزشک در منزل است. اگر در شهر شلوغی مانند تهران زندگی می کنید، آشنایی با چگونگی ویزیت دکتر در منزل تهران برای شما ضرورت بیشتری دارد.

یکی از خدمات ارائه شده در موسسه تهران درمان، ارائه خدمات ویزیت دکتر در منزل یا دریافت خدمات پزشکی در منزل است. برخی بیماران یا سالمندان امکان خارج شدن از خانه را ندارند یا به دلایل شرایط خارجی، ممکن است ترجیح دهند از خانه خارج نشوند.

در چنین مواقعی می‌توان به جای مراجعه به مطب پزشک، پزشک به منزل مراجعه کند و بیمار را ویزیت نماید یا خدمات درمانی قابل ارائه را به بیمار یا سالمند ارائه نماید. در این مقاله، چگونگی ویزیت پزشک در منزل به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته تا شما بتوانید بیمار خود را بدون جابجایی انتقال مراکز درمانی تحت معاینه و مراقبت قرار دهید.

ویزیت دکتر در منزل، از جمله اقدامات اساسی است که شما می توانید برای مراقبت از بیماری که توان حرکتی محدودی دارد یا به دلیل مشکلات پزشکی خاص، نمی تواند به مراکز درمانی مراجعه کند، انجام دهید. ویزیت پزشک در منزل، موجب می شود تا وضعیت سلامتی بیمار به طور مرتب مورد بررسی قرار گیرد، برنامه درمانی برای او تنظیم شود و در صورت نیاز به متخصص مربوطه ارجاع داده شود. پزشک در منزل می تواند پیشنهاد دهد که آیا درمان خاصی را می توان در خانه انجام داد؟ یا خیر. آنها ممکن است بیمار را برای درمان خانگی آماده کنند و به طور مرتب او را تحت مراقبت قرار دهند.

ویزیت در منزل تهران شبانه روزی

گاهی افراد به دلیل شدت بیماری توانایی مراجعه به مراکز درمانی را ندارند. در صورتی که فرد توانایی حرکتی محدودی داشته باشد یا به دلیل کهولت سن و مشکلات تنفسی نتواند به مطب پزشک مراجعه نماید، ویزیت در منزل برای او گزینه بسیار خوبی خواهد بود به ویژه برای افرادی که در شهرهای بزرگ مانند تهران زندگی می‌کنند، این یک ضرورت محسوب می‌شود. امروزه دغدغه‌های زندگی شخصی، شغلی و اجتماعی موجب شده تا افراد بر خلاف میل باطنی فرصت کمتری برای مراقبت از عزیزان خود داشته باشند. دریافت خدمات مراقبتی در منزل باعث می‌شود تا با رسیدگی سریعتر و ارزشیابی دقیقتر، درمان بیمار بهتر و سریعتر انجام شود. ویزیت در منزل می‌تواند طیف گسترده‌ای از خدمات مراقبتی و بهداشتی را توسط پزشک و دستیاران سلامت در منزل شامل شود. گفتار درمانی، فیزیوتراپی، برنامه‌ریزی غذایی، انجام آزمایشات و… همگی بخشی از خدماتی است که می‌توانید در منزل دریافت نمایید. این خدمات به صورت شبانه روزی ارائه می‌شوند و شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با مرکز خدمات پرستاری مورد نظر خود تماس گرفته و به سرعت بیماران را تحت مراقبت و درمان قرار دهید.

مزایای ویزیت در منزل

در شهرهای بزرگ مانند تهران، اعزام دکتر به منزل مزایای بسیاری به همراه دارد.  از جمله مزایای ویزیت بیمار در منزل تهران و دیگر شهرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- از آنجا که مراقبت در منزل به صورت شخصی انجام می‌شود، توانایی‌ها، نیازها و اولویتهای زندگی بیمار در نظر گرفته شده و درمان‌ها متناسب با شرایط بیمار انتخاب می‌شوند.

2- بیمار می‌تواند از حمایت عاطفی و روانی بیشتری برخوردار شود، زیرا پزشکانی که به صورت خصوصی فرصت حضور در کنار بیمار را دارند، ارتباطات عاطفی بیشتر نیز با آنها برقرار خواهند کرد. از طرفی حمایت اعضای خانواده در کنار پزشک می‌تواند باعث دلگرمی و تقویت روحیه بیمار شود.

3- ویزیت پزشک در منزل تهران باعث می‌شود تا در هزینه‌ها و وقت بسیار صرفه جویی شود. افراد دیگر مجبور نخواهند بود ساعت‌های طولانی در مسیرهای شلوغ و پرترافیک تهران تردد داشته باشند یا برای نوبت گرفتن منتظر بمانند. از طرفی ملاقات پزشک با مددجو در منزل برای بیمارانی که مشکلات تنفسی دارند باعث می‌شود تا از حاد شدن شدن شرایط و پرداخت هزینه برای درمان مشکلات متعدد مرتبط با این شرایط پیشگیری شود.

4- ویزیت پزشک در منزل می تواند به انجام معاینات به طور منظم کمک کند.

5- دکتر در خانه می تواند اثربخشی داروهای تجویز شده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد و در صورت بروز عوارض، نسبت به شناسایی و رفع آنها اقدام نماید.

6- زمانی که بیمار از تب، سرماخوردگی، سرفه و سایر بیماری‌های شایع رنج می‌ برد، ویزیت دکتر در منزل، استرس ناشی از مراجعه به بیمارستان و انتظار برای مشاوره توسط کادر درمان  را کاهش می‌دهد.

7- ویزیت دکتر در منزل، می تواند در هزینه ها و زمان صرفه جویی نمایید، زیرا دیگر مرتب لازم نیست، هزینه های انتقال بیمار به  بخش اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی پرداخت شود. این همچنین می تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود، به خصوص اگر  به دلیل شرایط کاری و شغلی، نمی‌تواند به طور مرتب در کنار بیمار خود باشید.

8- ویزیت دکتر در منزل باعث می شود تا بیمار در محیطی امن و با خیالی آسوده روند بهبودی و درمان خود را ادامه دهد.

مزایای ویزیت در منزل

ویزیت پزشک در منزل غرب تهران

صادقیه، ستارخان، گیشا، پونک و… همگی در غرب تهران واقع شده‌اند. مناطق ۲، ۵ و ۲۲ مناطق غربی تهران هستند افرادی که در این نقاط از شهر تهران زندگی می‌کنند، در صورت ناراحتی و درد عزیزان خود لازم نیست که مسیر طولانی از منزل تا درمانگاه، بیمارستان و سایر مراکز درمانی را طی نمایند، ویزیت پزشک در منزل غرب تهران باعث می‌شود آنها بتوانند خدمات پزشکی و درمانی مناسب را برای عزیزان و بیماران خود دریافت نمایند. این خدمات نه تنها برای بیماران بلکه برای سالمندان، کودکان و زنان باردار نیز ارائه خواهند شد. 

به طور معمول پزشکان بیماران را طی یک جلسه معاینه کرده و در صورت لزوم آزمایشات مختلف را برای آنها تجویز می‌کنند. اکثر این آزمایشات را میتوان در منزل نیز انجام داد. اگر آزمایشات به گونه‌ای باشند که به تجهیزات خاصی نیاز داشته باشند مانند ام آر آی، بیمار برای ادامه و تکمیل ارزیابی‌ها باید به آزمایشگاه، مراکز پرتو درمانی و… مراجعه نمایند. پس از شناسایی علت تشخیص صحیح بیماری درمان آغاز می‌شود. ممکن است بیمار به جلسات متعدد و بیشتری نیاز داشته باشد. در این صورت ویزیت در منزل چند وقت یکبار بنا به تشخیص پزشک انجام خواهد شد تا درمان بیمار کامل شود.

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

نارمک، تهرانپارس، پیروزی و… از مهمترین مناطق شرق تهران هستند. افرادی که در این محله‌ها ساکن هستند نیز می‌توانند به سهولت خدمات پزشکی مورد نیاز خود را دریافت کنند. خانواده‌هایی که در این مناطق زندگی می‌کنند ممکن است مسئولیت مراقبت از بیمارانی که نیازهای پیچیده دارند را بر عهده داشته باشند. بیمارانی که دارای چندین بیماری مزمن و محدودیت‌های عملکردی هستند، اغلب در دسترسی به مراقبت با چالشهای عمده‌ای روبرو می‌باشند. ویزیت پزشک در منزل شرق تهران برای این افراد نیز بسیار موثر و مفید است و باعث می‌شود تا آنها مراقبت‌های اولیه را در منزل به سرعت دریافت کنند. این می‌تواند استرس و نگرانی بیمار و اعضای خانواده او را بسیار کاهش دهد. دسترسی سریع به متخصصان قلب، مغز، اطفال، ارتوپد، گوش وحلق و بینی، روانپزشک و… از جمله خدماتی است که توسط مراکز خدمات درمانی متعهد برای مددجویان ارائه می‌شود.

ویزیت پزشک در منزل شرق تهران

ویزیت دکتر در منزل برای کرونا

درخواست پزشک در منزل برای کرونا، باعث می شود تا بیمار از ابتلا به ویروس کرونا در مکان های عمومی در امان باشد. با توجه به شرایط کنونی، انتقال و انتشار سریع ویروس، بهتر است، مراقبت های درمانی برای بیمارانی که شرایط خاص دارند، در منزل انجام شود تا از ابتلا به کرونا و مشکلات ناشی از آن  در امان باشند. از طرفی، افرادی که نسبت به وضعیت ابتلا بیمار خود به کرونا مشکوک هستند، می توانند برای اطمینان از رد یا تایید کووید ۱۹، تست pcr را در منزل توسط پزشک انجام دهند. همچنین با درخواست ویزیت دکتر در منزل برای کرونا می توانید از وظایف همراه بیمار کرونایی در منزل یا بیمارستان مطلع شوید.

اعزام پزشک متخصص به منزل

بیماران در منزل ممکن است به نوع خاصی از خدمات پزشکی نیاز داشته باشند. به عنوان مثال، ممکن است، برخی بیماران برای درمان مشکلات گوارشی نیاز به پزشک متخصص گوارش داشته باشند یا خدمات تخصصی پزشکی دیگری در زمینه اطفال، ارولوژی، زنان، چشم، گوش، حلق و بینی و… نیاز باشد. در این صورت با اعزام پزشک متخصص به منزل می توان از درمان های تخصصی و حرفه‌ای در این زمینه بهره مند شد. فقط کافیست با یک مرکز خدمات پرستاری مطمئن و با سابقه مانند، تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت به پزشک متخصص در منزل دسترسی داشته باشید.

اعزام پزشک عمومی به منزل

اعزام پزشک عمومی به منزل در مواقعی مورد نیاز است که نیاز به نوع خاصی از خدمات وجود نداشته نباشد. ویزیت دکتر عمومی در منزل در شهر تهران برای مراقبت‌های اولیه و دارای مهارت پزشک خانواده می‌باشد. ویزیت پزشک در منزل برای همه سنین و آقایان و بانوان قابل انجام است. پزشکانی که در این طرح به منزل شما مراجعه می‌کنند دارای تجربه و مهارت ویژه برای ویزیت و ارائه خدمات درمانی به بیماران ناتوان و سالمند هستند.

هزینه ویزیت دکتر در منزل

هزینه دکتر در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزیت پزشک عمومی در منزل با ویزیت پزشک متخصص در منزل، متفاوت است و این به دلیل تخصص پزشک در شناسایی و درمان علت بیماری است. از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه پزشک در محل، می توان به مهارت و تخصص پزشک، داروها و تجهیزاتی که بیمار نیاز دارد، آزمایشاتی که قرار است انجام شود، جغرافیا، مسافت و دوری محل، خدمات بالینی مورد نیاز و… اشاره کرد. مرکز خدمات پرستاری درمان تهران، با اعزام بهترین پزشکان متخصص با تعرفه مصوب و قانونی، پاسخگویی خوبی برای درمان و بهبود شرایط بیمار شما در منزل است.

ویزیت دکتر در منزل تهران

ویزیت بیمار در منزل توسط پزشک در شهرهای بزرگ اهمیت بیشتری دارد به عنوان مثال، ویزیت در منزل تهران، به دلیل دسترسی به کادر متخصص و مجرب، می تواند به بهترین شکل در روند بهبودی بیمار تاثیر گذار باشد. برای ویزیت پزشک در منزل تهران از طریق مرکز پرستاری تهران درمان، می توانید در کمترین زمان ممکن و در هر نقطه از شهر، بدون تحمل مشکلات مسافتی، به بهترین پزشکان جهت درمان بیمار خود دسترسی داشته باشید. با اعزام دکتر به خانه در تهران شما می توانید بدون نگرانی و دغدغه، در شرایطی کاملاً آرام، بیمار خود را تحت درمان پزشکان متخصص و عمومی قرار دهید. فقط کافیست با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا از امکان حضور پزشک در منزل و ارائه خدمات پزشکی به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. اگر می خواهید در مورد فعالیت‌های این مرکز بیشتر بدانید می توانید به اینستاگرام تهران درمان مراجعه نموده یا از طریق لینک های ارتباطی در سایت تهران درمان اقدام نمایید.

چنانچه نیاز به ارائه خدمات تخصصی پزشکی توسط پزشک دیگری باشد، راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها و اقدامات اولیه در خصوص رفع مشکلات بیمار یا سالمند شما به انجام خواهد رسید. موسسه تهران درمان آمادگی دارد جهت مشاوره و اعزام پزشک درب منازل شما اقدام نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست اعزام پزشک به منزل، با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content