پرستار سالمند در الهیه و فرشته

اگرچه ممکن است پذیرش آن سخت باشد، اما اکثر والدین بعد از سن ۶۵ سالگی برای مراقبت و انجام کار‌های شخصی و روزانه ممکن است به کمک نیاز داشته باشند. بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه از همسر یا سایر اعضای خانواده خود کمک می‌گیرند. اما با افزایش سن و تغییر شرایط انجام کار‌های روزمره برای خود یا سایر اعضای خانواده کمی پیچیده‌تر می‌شود. اگر شما هم در منزل مسئولیت مراقبت و نگهداری از عزیزان سالمند خود را برعهده دارید و به دلیل دوری یا سایر درگیری‌های روزمره نمی‌توانید در کنار آن‌ها باشید، ممکن است ایده انتقال آن‌ها به خانه سالمندان به ذهن شما رسیده باشد, اما این نمی‌تواند یک کمک مؤثر و مورد تأیید برای سالمندان باشد. به طور حتم هیچ کس دوست ندارد محیط زندگی و وسایل مورد علاقه خود را ترک کند. شاید از خود بپرسید حالا که من نمی‌توانم از سالمند خود نگهداری کنم، پس برای مراقبت از او چه باید کرد؟ پاسخ این سؤال بسیار واضح است. اگر به هر دلیلی توانایی ارائه خدمات مورد نیاز به سالمند خود را ندارید می‌توانید با مراکز خدمات پرستاری با تجربه و حرفه‌ای مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید.

استخدام پرستار سالمند در الهیه و فرشته و هر نقطه دیگر از این شهر بزرگ می‌تواند یک کمک واقعی جهت رفع انواع نیاز‌های مراقبتی سالمند باشد. در این صورت نه تنها سالمند بلکه سایر اعضای خانواده او نیز می‌توانند آسودگی خاطر و آرامش بیشتری داشته باشند. استخدام پرستار سالمند در الهیه و فرشته به چه صورت است؟ پرستار سالمند چگونه خدماتی ارائه می‌دهد؟ اگر پاسخ به این سؤالات دغدغه و چالش شما برای نگهداری از سالمندان در منزل است با ادامه مقاله زیر همراه باشید تا به نکات کلیدی و مهم در این زمینه دست پیدا کنید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در الهیه

الهیه در منطقه یک تهران واقع شده و خیابان فرشته یکی از خیابان‌های مهمی است که در این منطقه قرار دارد. مراکز درمانی و درمانگاه‌های زیادی در این منطقه واقع نشده است. از همین رو دریافت خدمات پرستاری به موقع برای سالمند ممکن است کمی با تأخیر و دشواری همراه باشد. این موضوع اهمیت حضور پرستار در منزل را برای سالمندانی که شرایط اورژانسی دارند بیشتر می‌کند.

پرستار سالمند در الهیه و فرشته می‌تواند نگهداری از سالمند شما را در منزل به بهترین شکل انجام دهد. نگهداری از سالمند در منزل اولین گام در ارائه برنامه‌های مراقبت طولانی مدت از سالمندان است. این نه تنها می‌تواند صرفه‌جویی اقتصادی به همراه داشته باشد بلکه باعث می‌شود تا اعضای خانواده بیشتر در کنار هم باشند و از بودن در کنار هم لذت ببرند. این به خصوص برای برخی از کودکان و یا نوجوانان که وابستگی زیادی به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود دارند، اهمیت دارد. اما این تنها مزیت پرستار سالمند در الهیه و فرشته نیست. دیگر مزایای نگهداری از سالمند در منزل به شرح زیر است:

  • مراقبت از سلامت سالمندان به صورت اصولی و حرفه‌ای پیگیری می‌شود
  • یک همراه و مراقب در کنار سایر اعضای خانواده می‌تواند خدمات درمانی و مراقبتی را به صورت دقیق برنامه‌ریزی نماید
  • سالمند می‌تواند رژیم غذایی سالمی داشته باشد و کمتر لازم است که غذای آماده یا غیر سالم از بیرون تهیه شود
  • سالمندان فعال و درگیر باقی می‌مانند. در واقع استخدام پرستار سالمند در جنوب تهران و یا هر منطقه دیگر باعث می‌شود تا سالمندان بتوانند یک زندگی مستقل را تجربه کرده و در فعالیت‌های اجتماعی مذهبی تفریحی و سایر رویداد‌ها شرکت نمایند
  • سالمندان کمتر در معرض خطر سقوط افتادن و سایر حوادث غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌گیرند
  • تردد و حمل و نقل آن‌ها به مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها به موقع و سر وقت خواهد بود

خدمات نگهداری از سالمند در الهیه

استخدام پرستار سالمند در الهیه و خیابان فرشته

اجازه دادن به شخصی برای مراقبت از سالمندان در منزل می‌تواند تجربه جدید و جالبی باشد، البته به شرط آن که استاندارد‌های مراقبتی به درستی رعایت شوند. استخدام پرستار سالمند در الهیه و فرشته مطابق با نیاز‌های شما می‌تواند سطح مراقبت و حمایت از سالمندان را جهت بهبود کیفیت زندگی آن‌ها افزایش دهد. انواع مراقبت‌هایی که توسط پرستار سالمند در کامرانیه، زعفرانیه و…ارائه می‌شوند، علاوه بر تأمین نیاز‌های مراقبتی پزشکی و روزانه سالمند می‌توانند از ابتلا به بیماری‌های جدی و یا پیشرفت برخی شرایط خاص مانند زوال عقل و آلزایمر پیشگیری نماید. برای این منظور می‌توانید با مراکز خدمات پرستاری معتبر در این زمینه تماس حاصل نمایید.

پرستار سالمند در منزل الهیه

استخدام پرستار سالمند در الهیه و فرشته، استخدام پرستار در تهرانپارس و سایر مناطق تهران بزرگ می‌تواند با انجام و ارائه خدمات زیر ارتقاء سطح زندگی سالمندان کمک کند:

انجام کارهای روزانه

اگر انجام برخی کار‌های روزانه مانند خرید، باغبانی، خانه داری، رسیدگی به صورتحساب‌ها، قرار ملاقات‌ها، مدیریت مالی برای سالمند شما مشکل است، می‌توانید درخواست کمک از پرستار و یا همراه پرستار داشته باشید.

کمک به جابجایی سالمند

جابجایی و حمل و نقل یک مسأله کلیدی برای افراد مسن است. شاید رانندگی کردن برای سالمندان دشوار باشد. پرستار سالمند در الهیه و فرشته می‌تواند به سالمند جهت جابجایی و رفتن به اماکن مورد نظر کمک کند.

کمک به راحتی و امنیت بیشتر

 اگر تحرک سالمند کم و محدود شده است، راه رفتن در مسیر خانه می‌تواند برای او سخت و خطرناک باشد. ایجاد تغییرات ایمنی در خانه مانند نصب میله‌های دستگیره در حمام، نرده برای پله و… از آسیب و صدمه به سالمند پیشگیری خواهند کرد.

انجام مراقبت شخصی

 کمک به انجام فعالیت‌های روزمره مانند لباس پوشیدن، حمام کردن، یا تهیه غذا، مراقبت شخصی نامیده می‌شود. پرستار در خانه می‌تواند خدمات مراقبت شخصی را چند ساعت در روز یا به صورت شبانه روزی ارائه دهد.

ارائه مراقبتهای بهداشتی و درمانی

اندازه‌گیری فشار خون، چک کردن علائم حیاتی، یادآوری دارو‌ها، نصب سوند، سرم تراپی و… از دیگر خدماتی است که توسط پرستار سالمند در تجریش و دیگر نقاط شمال تهران ارائه می‌شود. ویزیت پزشک در منزل و سایر مراقبت‌های بهداشتی نیز توسط کاردرمانگران، مددکاران اجتماعی و روانشناسان ارائه خواهند شد.

پرستار سالمند در منزل الهیه و فرشته

هزینههای پرستار سالمند در الهیه

قبل از بررسی هزینه پرستار سالمند در الهیه و فرشته لازم است که بدانید نیاز‌های هر فردی بسته به عواملی مانند میزان حمایت، سلامت عمومی، تحرک و وضعیت مالی متفاوت است. بنابراین نرخ دقیق نمی‌توان برای دستمزد پرستار و ارائه خدمات پرستاری در منزل تهیه نمود. درکل هنگام بررسی هزینه‌ها موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند:

موقعیت و دسترسی به محل: خانه شما در کجا قرار دارد؟ آیا امکان دسترسی به وسایل نقلیه عمومی وجود دارد یا پرستار باید هزینه‌های بیشتری برای تردد به حمل و نقل پرداخت کند؟ به طور حتم استخدام پرستار در مناطقی که دسترسی بهتری به وسایل نقلیه دارند، ارزان‌تر خواهد بود.

شرایط سلامتی جسمی و روحی سالمند: پرستاری از سالمندانی که نیاز‌های مراقبتی بیشتری دارند مانند افرادی که دچار زخم بستر شده‌اند، سالمندانی که باید از دستگاه‌های مخصوص استفاده کنند، افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می‌برند و… نیز هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت.

مدت زمان حضور پرستار در منزل: تعداد ساعاتی که لازم است پرستار در منزل برای ارائه خدمات مراقبتی و درمانی حضور داشته باشد.

خدمات اضافی درخواست شده: برخی از خدمات اضافی مانند پخت و تهیه غذا برای همه اعضای خانواده، نظافت منزل، انجام امور اداری و… نیز به مجموع هزینه‌ها اضافه خواهند شد.

هزینه‌های پرستار سالمند در الهیه

 مؤسسه خدمات پرستاری در الهیه و خیابان فرشته

مراقبت از سالمندان می‌تواند از نظر جسمی و عاطفی خسته‌کننده باشد، به خصوص اگر این وظیفه برعهده افرادی باشد که در خانه مسئولیت‌های متعددی دارند. این می‌تواند بر سایر امور خانواده نیز تأثیر بگذارد. با استخدام پرستار سالمند در سعادت آباد، تجریش و یا هر منطقه دیگر از محل سکونت خود می‌توانید علاوه بر دریافتی خدمات روتین متناسب با نیاز سالمند، روابط مستحکم و سالم‌تری را در خانه داشته باشید. برای این منظور کافیست با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر حرفه‌ای از پرستاران و پزشکان مجرب و آموزش دیده تمام تلاش خود را می‌کند تا نیاز‌های سالمند شما را به بهترین شکل برآورده نماید. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content