استخدام پرستار کودک در پاسداران

چگونگی فرزندپروری وظیفه‌ای است که والدین جهت ارتقای بقا و رشد کامل کودکان خود انجام می‌دهند. مسئولیت مراقبت، تحرک، ارائه اطلاعات، محبت، تحمیل برخی محدودیت‌ها، تضمین استقلال و آماده سازی کودک برای رویارویی با چالش‌های مختلف زندگی از مهم‌ترین مسیئولیت‌های پدر و مادرهاست. با این وجود بسیاری از والدین به دلیل وظایف خانوادگی و اجتماعی که در قبال سایر افراد دیگر نیز دارند به راحتی نمی‌توانند تمام اهداف تربیتی و آموزشی کودک خود را به عهده بگیرند، از طرفی رشد جسمی کودکان نیازمند توجه به برنامه‌های غذایی سالم و مغذی است. در صورت عدم تحقق هر یک از این موارد هر کدام از والدین ممکن است دچار استرس و نگرانی شوند. این فشار روانی میتواند جنبه‌های مختلف زندگی آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل استخدام پرستار کودک از مراکز خدمات پرستاری با سابقه و کاربلد مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان می‌تواند علاوه بر رفع ضرورت‌های مراقبتی کودک به ایجاد آسایش و آرامش بیشتر خانواده‌ها کمک کند. برای استخدام پرستار کودک در پاسداران، نیاوران یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ می‌توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید.

یک پرستار دلسوز و متعهد باید توانایی ایجاد یک محیط امن، پاسخگویی به نیا‌زهای کودکان و رعایت یک برنامه مراقبتی منظم  را داشته باشد. پرستار کودک در منزل باید آموزش‌های لازم را در مورد مراقبت از کودک دیده و از تجربه بالا برخوردار باشد تا در موارد اضطراری بهترین گزینه ایمنی و مراقبتی را انتخاب نماید.

اگر استخدام پرستار کودک در پاسداران یک چالش برای شما محسوب می‌شود به خواندن ادامه دهید. در اینجا هر آنچه که باید در مورد وظایف پرستار کودک بدانید، آورده شده است.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

پرستار کودک در پاسداران تهران

پاسداران یکی از خیابان های طولانی و بزرگ شهر تهران است که در منطقه ۱ شهرداری قرار دارد. ترافیک، طولانی بودن مسافت و… باعث شده تا به راحتی امکان دسترسی سریع به مهدکودک‌های خوب وجود نداشته باشد، بنابراین اکثر والدین ترجیح می‌دهند که پرستار کودک در پاسداران به صورت حضوری در منزل مراقبت و نگهداری از کودک آنها را انجام دهد. پرستار کودک معمولاً به صورت نیمه وقت و تمام وقت وظیفه نگهداری از کودک را بر عهده خواهد داشت. اینکه چه بازه زمانی باید پرستار در منزل حضور داشته باشد به نیاز خانواده‌ها و شرایط ذهنی و جسمانی کودکشان بستگی دارد. اگر در خانه کودک بیماری وجود داشته باشد ممکن است خانواده‌ها زمان بیشتری را برای دریافت خدمات پرستاری درخواست کنند.

از طرفی پرستار کودک معمولاً نیمه وقت کار می‌کنند در حالی که پرستار نوزاد تمام وقت مراقبت از فرزندان خانواده را به عهده می‌گیرد. پرستاران کودکی که به صورت نیمه وقت استخدام می‌شوند یا در مدت زمان کوتاهی جهت مراقبت و نظارت بر کودک استخدام می‌شوند، مسئولیت کمتری در زمینه رشد کودک دارند. در مقابل پرستارانی که به صورت تمام وقت استخدام می‌شوند برنامه‌های سفت و سخت‌تری دارند، زیرا بسیاری از امور مربوط به نگهداری از کودک بر عهده آنها گذاشته می‌شود. از همین رو ممکن است برخی پرستاران سال‌ها با یک خانواده کار کنند، در مقابل برخی خانواده‌ها نیز ترجیح می‌دهند همزمان از خدمات پرستار و کمک پرستارهای مختلف بهره مند شوند. این باعث می‌شود تا در طول سال، کودک خدمات پرستاری متغیر و متنوعی را دریافت نماید.

پرستار کودک در پاسداران تهران

استخدام پرستار کودک در منزل پاسداران

برای استخدام پرستار کودک در زعفرانیه، نیاوران، پاسداران و سایر نقاط تهران بزرگ به دنبال انتخاب پرستاری باشید که علاوه بر ویژگی‌های شخصیتی، تجربیات حرفه‌ای و تخصصی در زمینه مراقبت و نگهداری از کودک داشته باشد. اما یک پرستار خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ برخی از کاندیداهای پرستار کودک ممکن است تحصیلات عادی داشته باشند. سایر کاندیداها ممکن است تحصیلات کارشناسی را در زمینه‌های مختلف پرستاری دیده باشند. در هر صورت یک پرستار باید بتواند علاوه بر توجه به نیازهای جسمی به رشد مهارت و خلاقیت‌های کودک آنها را در مسیر درست هدایت نماید.

بسیار مهم است که پرستار کودک رفتار صمیمی و دوستانه داشته باشد تا به والدین و کودکان کمک کند احساس راحتی نمایند. او همچنین باید همدل، دلسوز، متعهد و مهربان باشد تا کودک را به خوبی رشد و پرورش دهد و احساس امنیت را در او ایجاد کند. یک پرستار کودک همچنین باید مسئولیت پذیر و فداکار بوده و روحیه شاد و پر انرژی داشته باشد تا کودکان از بودن در کنار او لذت ببرند.  پرستاران مجرب و آموزش دیده این توانایی را دارند که خود ارتباطات بین‌فردی ایجاد کنند تا به طور موثرتری عملکردهای خانواده را نسبت به کودک ‌شان مدیریت کنند و بر اساس شخصیت و سبک یادگیری کودک به نیازهای او توجه نمایند.

وظایف پرستار کودک در پاسداران

پرستار کودک در نیاوران، پاسداران و… مسئول مراقبت و نظارت بر کودکان است چه والدین کودک در منزل کنار او حضور داشته و چه بیرون از منزل باشند. در هر حالت پرستار کودک مسئولیت رفاه و ایمنی کودکان را در زمانی که والدین یا قیم آنها دور هستند بر عهده دارد. وظایف بر اساس سن، رفتار یا نیازهای کودکان متفاوت است. با این حال، در بیشتر مواقع، یک پرستار کودک باید بر فعالیت‌های کودکان به شیوه‌ای دوستانه و سرگرم کننده نظارت کند. در مجموع وظایف پرستار کودک در پاسداران به شرح زیر است:

وظایف پرستار کودک در پاسداران

تامین ایمنی و محافظت کامل از کودک جهت پیشگیری از حوادث و آسیب‌ها

از مهمترین وظایف پرستار کودک در منزل تامین ایمنی کودک است. در واقع از بین تمام مهارتها و مسئولیت‌های پرستار، ایمنی کودک باید در اولویت قرار گیرد. والدین همیشه نگران امنیت فرزند خود هستند، بنابراین یک پرستار کودک باید زمانی که در خانه یا خارج خانه است، از کودکان در برابر هرگونه آسیب فیزیکی محافظت کند. پرستار کودک باید مواظب اشیایی باشد که هم در خانه و هم در زمین بازی می تواند به کودکان آسیب برسانند. اسباب‌بازی‌ها باید بعد از زمان بازی مرتب چیده شوند تا از هر گونه حادثه جلوگیری شود. پرستار کودک در پاسداران باید از کودکان تحت مراقبت خود در برابر تعامل با غریبه‌ها یا تماس با هر نوع خطری محافظت کند.

تمیز نگه داشتن کودک و انجام کارهای سبک خانه

یک پرستار بچه باید انتظار انجام کارهای سبک خانه را داشته باشد. نظافت و تمیز نگه داشتن کودک از دیگر وظایف مراقبتی پرستاران است. پرستار باید کودک را تمیز نگه دارد و ظروف و ملحفه کودک را شستشو دهد. به عنوان یک قاعده کلی، پرستار کودک باید همیشه اتاق کودک را مرتب ترک کند. برخی از والدین ممکن است از مراقب بخواهند که وقتی بچه‌ها به رختخواب می روند برخی از کارهای خانه را انجام دهد.  به عنوان مثال خرید یا تهیه غذا برای سایر افراد خانواده  نیز بر عهده پرستار گذاشته می‌شود. برای چنین خدماتی دستمزد اضافی باید پرداخت شود. البته  پرستاران ارشد انجام کارهای خانه را بر عهده نخواهند گرفت و ممکن است برای اینگونه خدمات درخواست کمک یا همراه داشته باشند

آمادگی برای شرایط اضطراری

والدین با دانستن اینکه پرستار کودک در مواقع اضطراری آمادگی کامل دارد، احساس امنیت می کنند. یکی از وظایف اساسی پرستار کودک در پاسداران این است که برای شرایط اضطراری کاملا آماده باشد. پرستار کودک باید تحت آموزش های اورژانسی مانند کمک های اولیه و CPR قرار گیرد. او همچنین باید در مورد سابقه پزشکی کودکان تحت مراقبت خود برای آمادگی در مواقع اضطراری جویا شود. پرستار یا مراقب همچنین باید شماره تلفن‌های مهم و تماس های اورژانسی را در گوشی خود ثبت کند.

انجام فعالیت‌های جذاب و سرگرم کننده جهت رشد مهارت و خلاقیت کودک

یکی دیگر از وظایف پرستار کودک این است که کودکان تحت مراقبت خود را با فعالیت های جذاب سرگرم کند. مراقب باید به خوبی با فعالیت‌های داخل و خارج از خانه که خلاقیت کودکان را تحریک میکند و سلامت جسمی و ذهنی آنها را افزایش می‌دهد، آشنا باشد. یک والدین از پرستار کودک انتظار دارند که وقتی کودک بیدار است، او را فعال نگه دارد. پرستار کودک باید در مورد فعالیت ها و بازی های مناسب برای گروه سنی کودکانی که از آنها نگهداری میکند، تحقیق کند. این تعاملات به ایجاد پیوند بهتر بین او و فرزندان کمک  خواهد کرد.

کمک به انجام تکالیف و فعالیت‌های آموزشی

 یکی از بهترین ویژگی‌هایی که یک پرستار بچه می‌تواند داشته باشد این است که به عنوان یک معلم عمل کند و در انجام تکالیف و فعالیت های آموزشی به کودک کمک نماید.

تهیه و پخت غذاها و میان‌وعده‌های غذایی سالم و مراقبت از کودک هنگام غذا خوردن

این وظیفه اساسی پرستار است. او باید اطمینان حاصل کند کودکانی که از آنها نگهداری میکند به خوبی تغذیه می‌شوند. در مورد فرزندان کوچکتر، والدین در مورد زمان تغذیه و وعده‌های غذایی  پرستار را راهنمایی می‌کنند. پرستار کودک باید قوانین تعیین شده را به درستی رعایت کند. با این حال، پرستار باید کودک را زیر نظر داشته باشد و بداند که آیا او گرسنه است یا خیر. پرستار کودک در نیاوران باید مهارت‌های اولیه آشپزی را داشته و از دانش لازم برای مقابله با عادات غذایی مختلف آگاهی داشته باشد. او همچنین باید روش‌های اساسی ایمنی مواد غذایی مانند نحوه جلوگیری از خفگی را بداند.

توجه به دارو و مراقبت‌های درمانی کودک

کودکانی که از شرایط سلامتی خاصی رنج می‌بردند یا به دلیل تغییر فصل دچار بیماری و آلرژی می‌شوند به مراقبت‌های بیشتر نیاز دارند. ویزیت در منزل توسط پزشکان و در مراکز درمانی توسط پرستار انجام خواهد شد.

هزینه پرستار کودک در پاسداران

در کنار تمام مزایایی که استخدام پرستار کودک در پاسداران به همراه دارد، ممکن است برای والدین نگرانی در مورد حقوق و دستمزد وجود داشته باشد. نباید فراموش کرد که پرداخت هزینه‌های پرستاری تا چه اندازه می‌تواند به آرامش خانواده ها و رشد و بالندگی کودکی دلبند شما کمک کند. برای تعیین نرخ دستمزد پرستار فاکتورهای متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرند از جمله:

  • شهر و منطقه‌ای که فرد در آن حضور دارد
  • نوع مسئولیت‌ها و مراقبت‌هایی که پرستار برعهده دارد
  • مدت زمانی که پرستار باید در منزل حضور داشته باشد
  • تعداد کودکانی که تحت مراقبت و سرپرستی قرار می‌گیرند

هزینه پرستار کودک در پاسداران

موسسه خدمات پرستاری در پاسداران

برای استخدام پرستار کودک در پاسداران همچنین پرستار سالمند و بیمار میتوانید با موسسه خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید، اما دلیل انتخاب این مجموعه چیست؟ سالها خدمات صادقانه، گردآوری جمعی از بهترین‌های پرستاری و پزشکی، تجربه و مهارت در ارائه انواع خدمات درمانی و مراقبتی، تعیین تعرفه‌ها در چارچوب استاندارد و قانونی همگی باعث شده تا نام این مرکز در لیست بهترین مراکز خدمات پرستاری قرار بگیرد. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content