پرستار سالمند در تجریش

با افزایش سن ممکن است بیماری‌های مختلفی افراد مسن و سالمند را تحت تأثیر قرار دهند. بیماری‌های مانند آلزایمر، پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی، چشمی و… شایع‌ترین بیماری‌ها در بین افراد سالمند هستند، بنابراین مراقبت از این قشر آسیب‌پذیر جهت پیشگیری و کنترل شرایط پزشکی و سلامتی آن‌ها بسیار مهم است. این امر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که افراد مسئول مراقبت و نگهداری از سالمند به دلیل مشغله‌های شغلی، اجتماعی خانوادگی فرصت کافی برای حضور در کنار فرد تحت مراقبت را ندارند.

افرادی که در شهر‌های بزرگ مانند تهران زندگی می‌کنند به خوبی از از اهمیت این موضوع باخبر هستند. زندگی در مناطق شلوغ و پر رفت و آمد مانند تجریش امکان دسترسی سریع به مراکز خدمات پرستاری و درمانی را برای رفع نیاز‌های مراقبتی و پزشکی سالمند سخت می‌کند. حضور پرستار سالمند در تجریش می‌تواند با ارائه مراقبت‌های با کیفیت و به موقع نقش مهمی در حفظ سلامت سالمند و کنترل شرایط داشته باشد.

اگر به دنبال استخدام پرستار سالمند در تجریش هستید و می‌خواهید درباره نگهداری و مراقبت از عزیزان سالمند خود در این مورد بیشتر بدانید با ادامه این مقاله از موسسه خدمات پرستاری تهران درمان همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در تجریش

مراقبت و نگهداری از سالمند تنها به مراقبت‌های درمانی محدود نمی‌شود. یک پرستار می‌تواند با انگیزه و خلاقانه در جهت بهبود وضعیت جسمی و روحی سالمند تلاش کند. پرستار سالمند در تجریش انواع خدمات مراقبت بهداشتی به بیماران مسن ارائه می‌دهد. افراد مسنی که تحت مراقبت قرار می‌گیرند، ممکن است به طیف وسیعی از شرایط سلامتی، از جمله آلزایمر، سرطان، یا نارسایی احتقانی قلب مبتلا باشند، درک درست شرایط سالمند باعث می‌شود تا فرد تحت مراقبت به موقع و به صورت صحیح خدمات درمانی را دریافت کند. نگهداری از سالمند در تجریش به شرح زیر است:

  • تجویز دارو‌ها
  • تعویض پانسمان‌های جراحی یا زخم
  • جمع‌آوری آزمایش خون و آزمایشات آزمایشگاهی در صورت تجویز پزشک
  • کمک به انجام تمرینات توانبخشی
  • کمک به بیماران در انجام کار‌های روزمره زندگی مانند حمام کردن، لباس پوشیدن و استفاده ازتوالت
  • اندازه‌گیری و ثبت علائم حیاتی
  • توجه به ایمنی سالمند
  • بردن سالمند به مطب پزشک و یا ویزیت پزشک در منزل
  • انجام مراقبت‌های فوری پزشکی
  • برنامه‌ریزی برای سرگرمی و انجام کار‌های مورد علاقه سالمند
  • ارائه خدمات حمایتی و مشاوره به دیگر اعضای خانواده

نگهداری از سالمند در تجریش

استخدام پرستار سالمند در تجریش

برای استخدام پرستار سالمند در تجریش شما می‌توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت نیرو‌های حرفه‌ای و کارآمد این مجموعه خدمات مورد نیاز سالمند شما را بهترین شکل ارائه دهند. با استخدام پرستار از مراکز شناخته شده و معتبر، سالمندان مبتلا به بیماری‌های مزمن می‌توانند از تداوم مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در منزل بهره‌مند شوند. از آنجایی که پرستاران در منزل به خوبی با شرایط فرد تحت مراقبت خود آشنا هستند، می‌توانند مراقبت‌های شخصی‌تری را ارائه دهند.

علاوه بر این، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی در منزل می‌تواند به سالمند در مدیریت شرایط خود و جلوگیری از عوارض و آسیب‌های بیشتر کمک کند. به عنوان مثال، یک پرستار بهداشتی در خانه ممکن است به بیمار مبتلا به دیابت آموزش دهد که چگونه سطح قند خون خود را کنترل کند و نکاتی را برای تغذیه سالم به او بدهد. علاوه بر ارائه آموزش به بیمار، پرستار، مراقبت از فرد را با سایر اعضای تیم مراقبت‌های بهداشتی هماهنگ می‌کند. این امر به ویژه برای افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن که باید به چندین متخصص مراجعه کنند، بسیار مهم است.

پرستار سالمند در تجریش

پرستار سالمند در تجریش باید مراقبت‌ها را متناسب با نیاز‌های سلامتی سالمند هماهنگ کند. یک پرستار خوب باید از دانش تجربه و مهارت کافی برخوردار باشد و روحیه انتقاد‌پذیری داشته باشد تا بتواند بهتر با متخصصین و پزشکان در مسیر بهبودی سالمند همکاری کند. پرستار سالمند در تجریش به ایجاد فرصت‌های جدید کمک خواهد کرد. او برای حفظ سلامت جسمی و کیفیت زندگی بیماران مسن روزانه به طور مستقیم مراقبت‌ها را انجام خواهد داد. از آنجایی که افراد مسن اغلب نیاز‌های پزشکی پیچیده‌ای دارند، مسئولیت‌های پرستار سالمند بسیار زیاد است.

این مسئولیت‌ها هم از نظر جسمی و هم از نظر ذهنی می‌توانند بسیار سخت باشند. کمک به بیماران در انجام فعالیت‌های روزمره زندگی اغلب مستلزم بلند کردن یا حمایت فیزیکی از آن‌ها است. برای جلوگیری از ایجاد زخم‌های فشاری (زخم بستر) سالمندان باید در رختخواب قرار گیرند و بسیاری از آن‌ها برای انجام فعالیت‌هایی مانند حمام کردن یا پانسمان نیاز به کمک فیزیکی دارند. علاوه بر این، پرستار سالمند باید صبر، شفقت و همدلی زیادی داشته باشد تا به فرد تحت مراقبت خود کمک کند با چالش‌های پیری کنار بیاید.

شناخت نشانه‌های کلامی و غیرکلامی برای برقراری ارتباط مؤثر با بیمارانی که ممکن است بخشی از توانایی صحبت کردن خود را از دست داده باشند، ضروری است. پرستار باید با دلسوزی به بیمارانی که از زوال جسمانی خود ناامید شده‌اند و ممکن است با مراقبین خود همکاری نکنند یا حتی مبارزه کنند، گوش دهد. با این حال، فراتر از این چالش‌ها، ایجاد فرصتی برای برقراری ارتباطات معنادار با سالمند برای برآورده کردن نیاز‌های پیچیده اوست.

استخدام پرستار سالمند در تجریش

هزینههای پرستار سالمند در تجریش

شاید در نگاه اول  استخدام پرستار در منزل گران به نظر برسد، اما این در مقابل صرفه‌جویی هایی که در وقت و دیگر هزینه‌های شما مانند هزینه انتقال سالمند به مراکز درمانی بسیار ناچیز خواهد بود. در ضمن اگر شما می‌خواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید، می‌توانید درخواست پرستار به صورت پاره وقت یا نیمه وقت داشته باشید. در کل هزینه پرستار سالمند در تجریش به عوامل متعدد زیر بستگی دارد:

  • نوع خدماتی که سالمند باید دریافت کند
  • تعداد ساعاتی که پرستار باید در منزل حضور داشته باشد
  • شرایط روحی و جسمی فردی که قرار است تحت مراقبت قرار بگیرد
  • خدمات اضافی که برای سایر افراد منزل درخواست می‌شود

هزینه پرستار سالمند در تجریش

برای استخدام پرستار سالمند در تجریش با قیمت مصوب و قانونی کافیست با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. حضور پرستاران و پزشکان حاذق و مجرب در این مجموعه باعث شده تا مددجویان بتوانند از خدمات مطلوب و با کیفیتی برخوردار شوند. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content