استخدام پرستار کودک در الهیه

اغلب والدین و سرپرستان شاغل برای نگهداری از کودک خود درخواست پرستار بچه می‌دهند. پرستار کودک در صورتی که قابل اعتماد و واجد شرایط باشد، می‌تواند تمام نیازهای فرزندان شما را به خوبی رفع نماید. هنگامی که در یک روز پر مشغله کار می‌کنید، استخدام پرستار کمک می‌کند تا ذهن شما آرام‌تر باشد، زیرا مطمئن هست که فرزندان‌تان در محیطی امن و زیر نظر فردی مطمئن نگهداری می‌شوند. از طرفی گاهی والدین به دلیل شرایط جسمی یا سرپرستی از افراد مسن و دیگر اعضای خانواده مجبور هستند که ساعتی را برای استراحت خود اختصاص دهند. استخدام پرستار حتی برای چند ساعت کوتاه می‌تواند باعث شود تا شما توانایی خود را برای انجام سایر مسئولیت‌هایی که بر عهده دارید، حفظ کنید. 

گاهی والدین فکر می‌کنند، استخدام پرستار به معنی این است که آنها می‌خواهند از زیر مسئولیت‌ها و وظایف خود در قبال کودک‌شان شانه خالی کنند. این یک تفکر کاملاً اشتباه است. استخدام پرستارکمک می‌کند شما با توان و انرژی بیشتری به تامین نیازهای فرزندان خود بپردازید در واقع این یک روش مفید است که باعث می‌شود تا شما نیازتان به دوستان، آشنایان و خانواده کمتر شود. این یک واقعیت است که پدر و مادرها نیز به استراحت نیاز دارند و هرگز به خاطر این موضوع نباید احساس گناه کنید. اما برای استخدام پرستار کودک در منزل باید چه کرد؟ شما کافیست با مراکز خدمات پرستاری قابل اعتماد مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس بگیرید. اگر در شهر تهران و منطقه الهیه سکونت دارید، استخدام پرستار کودک در الهیه میتواند تمام نیازهای مراقبتی کودکان شما را تامین نماید.

اگر استخدام پرستار، چگونگی وظایف و هزینه آن از چالش‌های پیش روی شما محسوب می‌شود تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. این مقاله با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شما در این زمینه نگارش شده است.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

پرستار کودک در الهیه تهران

زندگی در شهرهای بزرگ و صنعتی نگهداری از کودک را به یک چالش اساسی برای والدین شاغل تبدیل کرده است. دوری مسافت، ساعات کار طولانی و… همگی باعث می‌شوند تا والدین زمان کمتری برای حضور در کنار کودک خود داشته باشند. از طرفی انتخاب یک فرد متعهد و دلسوز برای نگهداری از کودکان ممکن است سخت به نظر برسد. مجموعه خدمات پرستاری تهران درمان تلاش خود را کرده تا نیروهای متعهد را برای خدمت رسانی به خانواده‌ها  در هر نقطه از شهر تهران مانند الهیه گرد هم آورد. خانواده‌هایی که در منطقه یک شهرداری تهران مانند الهیه زندگی می‌کنند  و به دنبال استخدام پرستار هستند می‌توانید درخواست پرستار کودک در الهیه را داشته باشند تا نیروهای مجرب و کارآزموده در اولین فرصت جهت ارائه خدمات مورد نیاز  در منزل حاضر شوند. استخدام پرستار کودک در الهیه مزایای زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • توجه فردی بیشتر به کودک: برخلاف مهدکودک‌ها، فرزند شما در منزل میتواند مراقبت‌های بیشتری را به صورت اختصاصی دریافت کند.
  • آسایش سایر اعضای خانواده: استخدام پرستار کودک در الهیه نه تنها به تامین نیازهای کودک شما کمک می‌کند، بلکه راحتی و آرامش را برای شما نیز به ارمغان خواهد آورد. در این صورت شما راحت‌تر می‌توانید به برنامه‌های روزمره خود برسید.
  • کاهش زمان استفاده از صفحه نمایش: زمانی که کودک با پرستار سپری می‌کند کمتر از صفحه نمایش تلویزیون، لپ تاپ یا گوشی استفاده خواهد کرد. این برای رشد مغزی فرزند شما بسیار بهتر است.
  • کسب سرگرمی و مهارت‌های جدید: پرستار کودک در نیاوران، الهیه و… کمک می‌کند تا کودک شما بتواند چیزهای جدید را امتحان کرده، سرگرمی و مهارت های جدید را بیاموزد و رشد ذهنی بهتری داشته باشد.
  • تعامل بهتر با بزرگسالان: پرستار کودک فرصتی را برای کودکان فراهم می‌کند تا از راهنمایی و مشاوره مثبت بزرگسالان بهره‌مند شود و با آنها بهتر تعامل داشته باشد. بعلاوه، اگر کودک به ملاقات و گفتگو با بزرگسالان غیر خانواده عادت کند، احتمال بیشتری دارد که بتواند بعداً در نوجوانی اعتماد به نفس بیشتری در برخورد با بزرگسالان داشته باشد.

پرستار کودک در الهیه تهران

استخدام پرستار کودک در منزل الهیه

هنگام استخدام پرستار کودک در پاسداران، تجریش، الهیه یا هر ناحیه دیگر از تهران بزرگ موارد مختلفی را باید در نظر بگیرید تا از دریافت خدمات مطلوب و با کیفیت برای عزیزان دلبند خود مطمئن شوید. مهمتر از هر چیز استخدام یک فرد با تجربه و قابل اعتماد است، زیرا او به کل خانه شما دسترسی خواهد داشت و مهمتر از همه نگهداری از سلامت جسم، ذهن و روح کودک شما به عهده اوست. شما باید فردی را استخدام کنید که سابقه و پیشینه کاری خوبی در زمینه مراقبت از کودک داشته باشد و دوره‌های آموزشی در زمینه مراقبت از کودک طی کرده باشد.

پرستاران با تجربه‌ای که آموزش صحیح دیده‌اند، به طور حتم قابل اعتماد‌ترین و مدبرترین فرد برای مراقبت از کودکان هستند. آنها به خوبی می‌توانند با نیازها و برنامه‌های کودک شما سازگار شوند. از طرفی نکته مهم دیگر که باید به آن توجه داشت، اطمینان از این است که فرزندان شما با پرستاران کودک خود خوب کنار می‌آیند. شما می خواهید آنها در غیاب شما احساس امنیت کنند و لذت ببرند. برخی از خانواده ها دوستان قابل اعتماد خانواده یا حتی همسایگان را در نظر میگیرند تا با هزینه‌ای اندک مراقب فرزندانشان باشند. با این حال اگر رشد خلاقیت و ذهن کودک در کنار سلامت جسم کودک برایتان اهمیت دارد ، بهتر است درخواست پرستار کودک در الهیه را داشته باشید.

وظایف پرستار کودک در الهیه 

پرستار کودک بر حسب سن و شرایط جسمی کودک خدمات مختلف و متنوعی ارائه می‌دهد. مهمترین وظایف پرستار کودک در کرج تهران یا هر شهر دیگری به شرح زیر است:

  • تامین نیازهای تغذیه‌ای کودک: پرستار باید بر حسب سن کودک مواد غذایی مفید و سالم را در لیست برنامه غذایی قرار دهد.
  • ایجاد برنامه‌هایی جهت رشد ذهنی کودک: همان اندازه که سلامت جسمی کودک مهم است سلامت ذهن و تقویت مهارت‌های ذهنی نیز اهمیت دارد. یک پرستار متعهد و با تجربه می‌داند چگونه برنامه هایی را برای رسیدن به این هدف تنظیم نماید. بردن کودک به پارک، مکان‌های ورزشی، استفاده از وسایل کمک آموزشی و… همگی می‌توانند در این زمینه کمک خوبی باشند.
  • توجه به نیازهای بهداشتی کودک: شستشو، بردن، کودک به حمام توالت، تعویض پوشک، تمیز نگه داشتن اسباب بازی، ملحفه و همه وسایلی که کودک در طول روز مدام با آنها سروکار دارد از دیگر وظایف پرستار کودک در منزل است، البته گاهی برای تامین این نیازها ممکن است به کمک پرستار نیاز باشد.
  • مراقبت از کودک هنگام بیماری: اگر کودک شرایط جسمی و پزشکی خاصی دارد یا به هر دلیل دیگری نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارد، پرستار موظف است ویزیت در منزل توسط پزشک یا مراکز درمانی را برای کودک انجام دهد. توجه به برنامه‌های دارویی از دیگر وظایف پرستار کودک در الهیه است.
  • رسیدگی به وضعیت درسی کودک: گاهی به دلیل مشغله زیاد والدین از پرستار می‌خواهند که در انجام تکالیف مدرسه به کودک‌شان کمک کند. ارتباط با معلمان و نحوه پیشرفت تحصیلی نیز می‌تواند از وظایف پرستار باشد.

وظایف پرستار کودک در الهیه

هزینه پرستار کودک در الهیه

برای دریافت خدمات پرستاری شما باید هزینه‌ای در نظر بگیرید. این هزینه بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه می‌شود:

  • موقعیت مکانی: هزینه پرستاری کودک از منطقه به منطقه دیگر متفاوت است. به طور حتم هزینه و دستمزد پرستار در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بیشتر خواهد بود.
  • مدت زمان حضور پرستار: پرستار به صورت نیمه وقت، پاره وقت و تمام وقت می‌تواند در منزل حضور داشته باشد بر همین اساس دستمزد او متغیر خواهد بود.
  • تعداد کودکان تحت مراقبت: اگر پرستار کودک در الهیه برای نگهداری از چند کودک در منزل استخدام شود مسلماً این در هزینه نهایی لحاظ خواهد شد.
  • نوع خدمات درخواستی: اگر لازم باشد که در کنار وظایف معمول پرستار خدمات دیگری مانند خرید، تهیه غذا و… برای سایر افراد خانواده نیز در دستور کار باشد. این خدمات توسط پرستار یا کمک پرستار خود هزینه جداگانه خواهند داشت.

هزینه پرستار کودک در الهیه

موسسه خدمات پرستاری در الهیه

دریافت خدمات پرستاری در منزل بسیار مقرون به صرفه‌تر از مهد کودک‌ها، خانه سالمندان، کلینیک‌ها و سایر مراکز درمانی است. از طرفی شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که عزیزانتان در محیط امن و آرام خانه تحت مراقبت و درمان قرار می‌گیرند. استخدام پرستار سالمند، کودک و حتی نگهداری از عزیزان بیمار شما باید زیر نظر موسسه شناخته شده و معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان انجام شود. نیروهای متخصص و متعهد این مرکز تلاش دلسوزانه خود را جهت رفاه و ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان به کار میبرند. پزشکان و پرستاران حرفه‌ای  این مرکز آماده پاسخگویی به نیازهای شما در هر ساعت از شبانه روز هستند. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content