استخدام پرستار کودک در نیاوران

نگهداری از کودک و تامین نیازهای اساسی او مهمترین مسئولیتی است که والدین بر عهده دارند. تهیه غذای سالم، توجه به ایمنی، سلامت بهداشت، کمک به رشد و تقویت مهارت‌های ذهنی و… همگی مهمترین نکاتی هستند که والدین آن را در لیست مراقبت از فرزند دلبندشان قرار می‌دهند. زندگی در جهان امروز باعث شده تا والدین برای تعدیل وضعیت اقتصادی هردو زمان بیشتری را برای فعالیت‌های کاری و شغلی در خارج از منزل سپری کنند. درگیری های شغلی و کاری یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که موجب می‌شود، پدر و مادرها زمان کمتری را برای رسیدگی به فرزندان خود داشته باشند. همین امر می تواند استرس زیادی را به کل خانواده تحویل نماید. برای کاهش استرس والدین و رسیدگی بهتر به کودکان استخدام پرستار بهترین گزینه است. یک پرستار خوب انتظارات والدین را به خوبی می‌شناسد و درک می‌کند. او تلاش میکند به بهترین شکل نیازهای مراقبتی کودک را تامین کرده و از این طریق به رشد و بالندگی هر چه بهتر او کمک نماید.

زندگی در شهرهای بزرگ مانند تهران اهمیت لزوم استخدام پرستار کودک در منزل را بیشتر می‌کند. برای استخدام پرستار کودک در نیاوران، زعفرانیه یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ بهتر است با مراکز خدمات پرستاری شناخته شده و معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان  تماس حاصل نمایید. اما وظایف پرستار کودک در منزل چیست؟ پرستار کودک چه مزایای دارد؟ برای آگاهی بیشتر در این زمینه و رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما، این مقاله نگارش شده است. پس تا انتهای مقاله خواندن را ادامه دهید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

مزایای پرستار کودک در نیاوران تهران

نیاوران در شمال شرق تهران واقع شده است و یکی از مناطق بالاشهر آن محسوب می‌شود. با وجودی که تعداد کمی مهدکودک در این منطقه وجود دارد، والدین باید به دنبال مهدکودک‌هایی باشند که هنگام رفتن به سرکار کمتر درگیر ترافیک یا دوری مسافت شوند. این موضوع باعث شده تا استخدام پرستار کودک در نیاوران گزینه مطمئن و راحت‌تری به نظر برسد.

از طرفی استخدام پرستار کودک اغلب برای والدین یک تصمیم سخت است، زیرا از اینکه در کنار کودک دلبند‌شان نیستند، احساس گناه می‌کنند. علاوه بر این، والدین با سوالات متعددی مواجه می‌شوند، مانند اینکه اگر شرایط اضطراری وجود داشته باشد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا پرستار می‌تواند در این مواقع به سرعت اقدامات لازم را انجام دهد؟ پرستار کودک چه چیزی می‌تواند به فرزند من بیاموزد؟ آیا پرستار در قبال نیازهای متعدد فرزند من مسئولیت پذیر است؟ اینها تنها بخشی از سوالات و نگرانی های والدین هنگام استخدام پرستار کودک در نیاوران است. البته باید به این قضیه مثبت اندیشید و درک کرد که استخدام پرستار کودک در زعفرانیه، نیاوران و… مزایای بسیار زیادی برای کودک و خانواده او به همراه خواهد داشت. برای فهم بهتر این موضوع به دلایل اصلی استخدام پرستار کودک در منزل اشاره شده است:

شما والدین بهتری خواهید شد

فرزندپروری اساساً یک شغل 24 ساعته است و شما حتی نمی توانید مرخصی بگیرید. گاهی اوقات، همه چیز ممکن است استرس زا باشد و ممکن است در نهایت سر فرزندان خود فریاد بزنید یا چیز بدی به آنها بگویید. این می‌تواند بر ارتباط والدین با فرزندشان تأثیر منفی بگذارد. استخدام پرستار کودک فراهم کردن فضای تنفسی مورد نیاز شما را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می دهد که فکر کنید و دیدگاه‌های درست‌تری برای بهبود رابطه خود با فرزندتان به دست آورید.

به تقویت روابط شما با همسرتان کمک میکند

به عنوان یک والدین، طبیعی است که فرزندتان و نیازهای او را بالاتر از دیگران قرار دهید. با این حال، اگر شروع به نادیده گرفتن روابط با همسرتان کنید، این در نهایت به ضرر شما و فرزندتان خواهد بود.  روابط عمیق و صمیمی همسران به داشتن یک زندگی واقعاً شاد و معنادار کمک می‌کند. در این شرایط کودکان احساس امنیت و حمایت بیشتری خواهند کرد. با استخدام پرستار کودک می توانید به راحتی زمان با کیفیتی را برای گذراندن با همسر خود داشته باشید.

به پیشرفت شخصی شما کمک می‌کند

به عنوان والدین، ممکن است تمایل داشته باشید که نیازهای خود را به نفع فرزندتان نادیده بگیرید. فرزندپروری مستلزم فداکاری های زیادی است، اما به این معنا نیست که باید فردیت خود را کاملاً از دست بدهید. نیاز به رشد یک قانون جهانی است و والدین نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این چیزی است که باعث می شود نسبت به خودتان احساس لیاقت و اعتماد به نفس داشته باشید. از طرفی این شما را با جامعه و نیازهای اجتماعی مرتبط‌تر می کند و نقش موثری در تربیت فرزندانتان خواهد داشت.

به کاهش وابستگی به دوستان و اقوام کمک می‌کند

شما باید درک کنید که دوست یا خویشاوند شما نیز درگیر زندگی خود است. شاید اطرافیان نگهداری از فرزند شما را قبول کنند، اما این چیزی نیست که از آن لذت ببرند و ممکن است در طولانی مدت بر روابط شما تاثیر بگذارد. با استخدام پرستار کودک می‌توانید به عزت نفس و استقلال بیشتر خانواده خود کمک کنید.

استخدام پرستار میتواند به بهبود روابط شما با فرزند و همسرتان کمک کند.

استخدام پرستار کودک در منزل نیاوران

استخدام پرستار کودک در منزل نیاوران

وقتی یک پرستار کودک در نیاوران استخدام می‌کنید، فرزند شما به طرق مختلف سود می‌برد. بودن با یک پرستار می‌تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های اجتماعی را بیاموزد و نحوه برقراری ارتباط با افراد جدید را تمرین کند. پرستار این فرصت را برای آنها فراهم می‌کند تا یاد بگیرند و وابستگی خود را به والدین کاهش دهند. در واقع پرستار کودک فرآیندی را آغاز می کند که در آن کودک مفهوم مستقل بودن را درک می کند. کودک شما میتواند بازی های جدید، مفاهیم، ​​مهارت‌ها و فعالیت‌های زیادی را بیاموزد. اگر تنها یک فرزند دارید، پرستار کودک می‌تواند مراقبت و حمایتی که  کودک ذاتاً از خواهر و برادر بزرگتر انتظار دارد را دریافت کند.

مزایای زیادی برای استخدام پرستار کودک  در پاسداران، نیاوران، زعفرانیه و… وجود دارد، اما این مزایا تنها زمانی در دسترس خواهند بود که شما یک پرستار مناسب را استخدام کنید. برای این منظور می توانید از نظر دوستان و آشنایان خود بهره مند شوید یا قبل از استخدام پرستار با او صحبت و مشاوره داشته باشید تا از میزان آگاهی و تسلط او بر نحوه مراقبت از کودک خود باخبر شوید. یک پرستار کودک خوب اجتماعی، مسئولیت پذیر، با تجربه، آگاه و دارای سطح مشخصی از هوش خواهد بود. اینها ویژگی‌هایی هستند که به بالا بردن کیفیت مراقبت از کودک کمک می‌کنند. همچنین تضمین می کند که کودک شما در صورت بروز هرگونه موقعیت اضطراری پیش بینی نشده، ایمن خواهد بود.

وظایف پرستار کودک در نیاوران

همانطور که گفته شد پرستار کودک می‌تواند مزایای زیادی را برای کودک و خانواده او به همراه داشته باشد، البته به شرط آن که وظایف خود را به درستی انجام دهد. این وظایف را اساس نیاز خانواده و شرایط کودک ممکن است متفاوت باشند. در زیر به مهمترین وظایف پرستار کودک اشاره شده است:

  • سرگرم کردن کودکان با بازی و سایر فعالیت‌ها: بازی‌ها و فعالیت‌ها باید به گونه ای باشد که مهارت‌های فردی و اجتماعی کودک را رشد دهند.
  • کمک به کودکان در انجام تکالیف: تکالیف مدرسه باید به صورت نظارت غیر مستقیم پرستار انجام شوند تا کودک همچنان متعهد انجام وظایف آموزشی خود باشد.
  • تهیه تنقلات، میان وعده‌ها و وعده‌های غذایی: خرید و تهیه مواد غذایی سالم و مغذی یکی از دیگر از وظایف پرستار است. یک پرستار خوب و متعهد باید سعی کنند تا غذاهای مضر و فرآوری شده مانند چیپس، پفک و… را با تنقلات سالم و مغذی جایگزین نماید. در مورد نوزادان نیز هنگام تهیه شیر خشک باید موارد بهداشتی مانند شستشوی ظرف شیر به دقت انجام شود.
  • تعویض پوشک و بردن کودک به توالت: برای جلوگیری از حساسیت و آسیب‌های پوستی تعویض پوشک باید به موقع انجام شود. برای کودکان بزرگتر نحوه صحیح رفتن به توالت باید آموزش داده شود و تا زمان یادگیری درست، پرستار خود مسئول بردن کودک به توالت و شستن است.
  • حمام کردن و نظافت کودک: بردن نوزاد و کودک به حمام، شستن لباس‌های او نیز از دیگر وظایف پرستار کودک است.
  • مدیریت برنامه دارویی: پرستار باید نسبت به مصرف داروهای خوراکی و تزریقی کودک متعهد باشد. در صورت لزوم مسئولیت ویزیت در منزل یا در مراکز درمانی توسط پزشک را برای کودک برعهده بگیرد.

در صورت لزوم و درخواست خانواده‌ها برخی از این وظایف و کارهای سبک برای تمیز و مرتب نگه داشتن خانه، پذیرایی از مهمان، خرید و… توسط کمک پرستار انجام خواهد شد.

وظایف پرستار کودک در نیاوران

هزینه پرستار کودک در نیاوران

دسترسی به خدمات پرستاری هزینه‌بر است. اما این هزینه‌ها در برابر مزایایی که خانواده‌ها از استخدام پرستار دریافت خواهند کرد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. هزینه مراقبت از پرستار به فاکتورهای مختلف زیر بستگی دارد:

تجربه

  • میزان تحصیلات و گواهینامه‌های آموزشی
  • موقعیت جغرافیایی
  • میزان ساعات حضور پرستار
  • شرایط سلامتی و جسمی کودک
  • تعداد کودکان تحت مراقبت
  • خدمات اضافی درخواست شده

هزینه استخدام پرستار کودک در نیاوران

موسسه خدمات پرستاری در نیاوران

برای استخدام پرستار کودک در نیاوران شما می‌توانید مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. خدمات ارائه شده در این مرکز نه تنها کودکان بلکه بیماران و افراد مسن را نیز شامل می‌شود. پرستار سالمند، بیمار و کودک در این مجموعه به صورت کاملاً حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا بتوانند نیازهای متقاضیان را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت تامین نمایند. در کنار پرستاران  این مجموعه پزشکان و سایر درمانگران متخصص و حاذق حضور دارند. گردآوری همه این نیروهای حرفه‌ای در راستای ارائه خدمات درمانی و مراقبتی اصولی و متناسب با علم روز دنیاست. تعهدی که اعضای این مجموعه خود را ملزم به انجام آن می‌داند.

جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content