مربی کودک در منزل

مربی کودک در منزل
مربی کودک پرستاری در منزل

تربیت فرزندانی مسئولیت پذیر، متعهد و دلسوز بسیار مهم است. برای تربیت افرادی با اخلاق و درستکار در بزرگسالی باید تربیت و رشد از همان دوران کودکی به درستی انجام شود. به همان اندازه که رشد جسمی کودک اهمیت دارد، رشد شخصیتی و اخلاقی او نیز مهم است. هر دو موضوع باید به صورت همزمان و درست مورد توجه قرار بگیرند تا بتوان در آینده فرزندانی سالم شاد و موفق داشت. در این صورت آنها می توانند در زندگی اجتماعی خود نیز روابط بهتری داشته باشند. همانطور که می دانید روابط قوی یک عنصر کلیدی برای شاد بودن است. در محیط کاری امروز موفقیت اغلب به همکاری مستمر با دیگران بستگی دارد و کودکانی که همدل، آگاه و اجتماعی هستند همکاران بهتری خواهند بود.

اینکه چگونه رسیدن به این اهداف تحقق پیدا می‌کند، بسیار به رفتار درست والدین و مراقبت‌هایی که آنها از کودک خود انجام می‌دهند، بستگی دارد. اما گاهی والدین به دلیل مشغله های متعدد زندگی فرصت کمتری برای در کنار هم بودن و توجه به نیازهای کودک خود دارند، در این صورت چاره چیست؟ بهترین راه استخدام مربی کودک در منزل است. مربی که به صورت حرفه‌ای دوره های آموزشی مهارت های مراقبتی از کودک را طی کرده باشد، میتواند نقش بسیار موثری در رشد و پرورش فرزند دلبند شما داشته باشد. با استخدام پرستار کودک در منزل، شما علاوه بر رفع نیازهای مراقبتی میتوانید از ارائه آموزش‌های لازم جهت رشد خلاقیت و انگیزه کودک خود اطمینان داشته باشید. خدمات پرستاری تهران درمان با در اختیار داشتن پرستاران مجرب  به خوبی شما را در این مسیر یاری خواهد کرد. اگر می‌خواهید با وظایف مربی کودک در خانه، مزیت های آن نسبت به سپردن کودک خردسال به مهدکوک و هزینه های مراقبت پرستاری کودک در منزل بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

مربی کودک در منزل چه وظایفی دارد؟

آشنایی با وظایف مربی کودک در منزل سبب می‌شود تا شما بتوانید بهتر برای استخدام پرستار و مراقب کودک خردسال یا نوجوان و نوزاد خود تصميم گيری نمایید. در زیر به برخی از مهمترین وظایف پرستار کودک در منزل اشاره شده است:

  • ایجاد محیطی امن و شاد برای کودک
  • حمام کردن و لباس پوشیدن
  • تعویض پوشک نوزاد
  • شستن لباس کودک
  • برنامه ریزی وعده های غذایی، تهیه غذا، و غذا دادن به کودک
  • برنامه ریزی برای تفریح، بازی و گردش
  • انجام بازی های خلاقانه و هدفمند در فضای داخلی و خارجی خانه
  • کمک به انجام فعالیت‌های آموزشی و ساخت کاردستی
  • خواندن کتاب برای کودک
  • راهنمایی در مورد انجام تکالیف مدرسه
  • ساماندهی اتاق خواب و اسباب بازی ها
  • تجویز دارو با رضایت والدین در صورت لزوم
  • انجام کارهای سبک خانه

کارهای سبک خانه ممکن است شامل خرید مواد غذایی، تمیز و مرتب نگه داشتن آشپزخانه و اتاق خواب کودکان، شستن ظرف ها می تواند جزو وظایف او باشد.

شغل پرستار کودک در نیاوران یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ خیلی بیشتر از مجموع کارهای روزانه است. یک پرستار باید بتواند فعالیت ها را متناسب با علایق، توانایی های رشدی و شخصیت هر کودک تنظیم کند و همچنین با کودکان و والدین به طور مؤثر ارتباط برقرار کند. این امر، به فردی با هوش هیجانی بالا نیاز دارد. یک پرستار بچه خوب، قابل اعتماد است و می‌تواند فرزندان را مطابق با سبک تربیتی ترجیحی خانواده تنبیه یا تشویق کند. مربی کودک در منزل باید تعامل خوبی با کودک داشته باشد، زیرا والدین، گرانبهاترین دارایی خود را در ساعات طولانی روز، تحت مراقبت او قرار میدهند.

مربی کودک در منزل چه وظایفی دارد؟
وظایف مربی پرستار مراقبت از کودک در منزل

ویژگی مربی کودک خوب

یک مربی کودک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قبل از هر چیز برای انتخاب پرستار شما باید به دنبال فردی متعهد باشید تا بتوانید با خیالی راحت کودک خود را نزد  او بسپارید. برای این منظور باید ویژگی‌های زیر را برای انتخاب پرستار مد نظر قرار دهید:

  • داشتن توانایی رهبری و مدیریت فرزندان

یک پرستار خوب باید بتواند دستورالعمل های مراقبتی و آموزشی را علیرغم خواسته های مخالف فرزندان به بهترین شکل دنبال کند و در واقع با قاطعیت در موضع خود بایستد تا بچه ها دستورالعمل هایی که به نفعشان است را به خوبی دنبال کنند.

  • قابل اعتماد بودن

یکی از مهمترین ویژگی‌های پرستار و مربی کودک در منزل است، زیرا باعث میشود تا شما در هر ساعت از شبانه روز بدون استرس و دغدغه از نوع خدمات مراقبتی کودک به انجام فعالیت‌های شخصی خود بپردازید.

  • داشتن تجربه

داشتن تجربه و مهارت کافی باعث می‌شود تا پرستار به خوبی در مواقع اضطراری عکس العمل مناسب را به نفع کودک انجام دهد.

  • گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با مراقبت از کودک

به دنبال پرستاری باشید که گواهینامه ها و مدارک معتبر در زمینه مراقبت های درمانی و کمک های اولیه کودک داشته باشد.

  • داشتن انرژی بالا

پرستار باید همگام با فرزند شما فعالیتهای آموزشی، ورزشی و… را با انگیزه و انرژی بالا دنبال کند.

  • داشتن خصوصیات اخلاقی، چون مهربانی، صداقت، دلسوزی و تعهد

همه این ویژگی ها باعث میشوند تا کودک شما رفتار درست را برای ایجاد رابطه بهتر با دوستان و اطرافیان خود یاد بگیرد.

  • داشتن صبر و مسئولیت پذیری

پرستار باید در برابر مشکلات اخلاقی یا سایر مسائلی که باعث میشوند کودک برای مقابله با آنها پرخاش کند، صبور باشد و خود را مسئول و متعهد به رفع نیازها و مشکلات کودک نماید.

استخدام مربی کودک در منزل

اگر به دنبال ایمن نگه داشتن فرزندتان و برآورده کردن نیازهای او هستید باید برای استخدام پرستار کودک در ساعتی از شبانه روز که نمی‌توانید در کنار فرزند دلبند خود حضور داشته باشید، اقدام نمایید. استخدام پرستار و مربی کودک در منزل باعث میشود تا کودک شما بتواند مراقبت‌های شخصی، آموزشی، تربیتی و درمانی را به صورت اختصاصی و تحت توجه کامل دریافت نمایند. برای استخدام پرستار می توانید از مراکز خدمات پرستاری معتبر در این زمینه کمک بگیرید.

استخدام مربی کودک در منزل تهران

اگر در شهری مانند تهران زندگی می کنید میتوانید درخواست مربی کودک در منزل تهران را داشته باشید. پرستار کودک در پاسداران، فرشته، الهیه و… کمک می‌کند تا شهروندان تهرانی در مناطق مختلف این شهر بزرگ بتوانند به خدمات پرستاری مناسب برای کودک خود دسترسی داشته باشند. در این صورت مجبور نیستید ساعت های طولانی در مسیر پرتردد و شلوغ شهری برای رساندن کودک خود به مهد کودک و مراکز آموزشی زمان بگذارید یا با تهیه سرویس رفت و آمد به مهدکودک را داشته یاشید.

مربی خصوصی کودک در منزل

خدمت مربی کودک در منزل میتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کودک شما باشد. به ویژه برای کودکانی که دچار بیماری هستند و یا ماموریت های متعدد والدین به خارج از شهر باعث انزوا و تنهایی آنها شده، و یا  اگر خانه دار هستید و به دلیل مسئولیت های متعدد که در مورد سرپرستی سایر اعضای خانواده که بر عهده دارید، نمی توانید آنگونه که باید آموزش و مراقبت از کودک خود را برنامه ریزی و با کنترل صحیح بعهده بگیرید، یا به کیفیتی بهتر از مراقبت در مهد و پیش دبستانی آن هم خاص فرزند خود را در محیط صمیمی خانواده مدنظر دارید، انتظار میرود که درخواست مربی خصوصی در منزل داشته باشید.

 استخدام مربی کودک در منزل
استخدام مربی کودک خانگی

مزایای استخدام مربی کودک در منزل

مراقبان کودک نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند. نقش آنها در رشد و تکامل کودکان را نمیتوان نادیده گرفت. کودکان می‌توانند خدمات آموزشی و مراقبتی با کیفیت را با استخدام پرستار کودک در منزل دریافت کنند. این مزایا شامل رشد فکری بهتر و سطوح بالاتر تمرکز، جامعه پذیری و استقلال است. کودکانی که مراقبت با کیفیت را تجربه میکنند، با خصوصیات مطلبوب اجتماعی تر، با اعتماد به نفس تر، دارای روحیه کنجکاوی بیشتر و انعطاف پذیر هستند. در زیر به برخی دیگر از مزایای استخدام مربی کودک در منزل اشاره شده است:

  • آرامش خاطر

احساس آرامش و راحتی بیشتر برای همه اعضای خانواده یکی از مهمترین مزایای استخدام پرستار و مربی کودک در منزل است.

  • بهبود و تقویت رابطه با همسر

تربیت فرزندان باعث میشود تا فرصت کمتری برای مکالمه و روابط عاشقانه با همسر خود داشته باشید. استخدام پرستار فرصتی برای زنده نگه داشتن روابط شما به وجود خواهد آورد.

  • کم شدن مسئولیت و حجم کاری

در این صورت شما فرصت بیشتری برای رسیدگی به خود و فعالیت های اجتماعی تان خواهید داشت.

  • کاهش هزینه‌های مراقبتی

با استخدام پرستار شما علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد می‌توانید از سلامت و ایمنی بیشتر کودک خود محافظت کنید، زیرا کودک کمتر در معرض آلودگی های محیطی و آسیب‌ها در خارج از خانه و مهد کودک ها قرار خواهد گرفت.

  • دریافت توجه و مراقبت خصوصی و منحصر به فرد

مراقب کودک در منزل باعث می شود تا کودک شما بتواند تمام محبت و توجهی که نیاز دارد را از پرستار خود دریافت کند که می تواند در نهایت، به رشد شخصیتی او بیشتر کمک کند.

دیگران می خوانند: پایین آوردن تب کودک

قیمت مربی کودک در منزل

میانگین نرخ دستمزد و حقوق مربی کودک در منزل، بستگی به عوامل متعددی دارد. هزینه پرستار کودک در نقاط مختلف تهران، با توجه به ناحیه و منطقه ای که زندگی می کنید، هزینه‌ها ممکن است متغیر باشد. میزان ساعات و مدت حضور مربی در منزل بصورت نیمه وقت، پاره وقت یا تمام وقت، نوع خدمات خواسته شده، میزان مهارت و تجربه پرستار و مربی، تعداد فرزندان تحت مراقبت و..؛ همگی در تعیین هزینه نهایی تاثیرگذار هستند.

هزینه های استخدام مربی کودک در منزل چقدر است؟
هزینه و قیمت دستمزد پرستار خصوصی مراقبت از کودک در منزل

اگر به دنبال بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران هستید ما به شما مجموعه خدمات پرستاری تهران درمان را پیشنهاد می‌کنیم. در این مرکز انواع خدمات پرستاری و مراقبتی برای افراد در سنین مختلف ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای از پرستاران و پزشکان مجرب این مرکز در کنار شما هستند تا بتوانید هر آنچه که برای مراقبت از سلامت و رشد شخصیتی کودک خود لازم دارید را به بهترین شکل دریافت نمایید. ویزیت دکتر در منزل برای افراد سالمند و بیمار و همچنین استخدام پرستار سالمند نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است. با مراجعه به پیج اینستاگرام تهران درمان میتوانید در مورد خدمات مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای مشاوره حضوری و اطلاع از راه های ارتباطی دیگر مرکز، به صفحه (تماس با ما) مراجعه بفرمایید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content