پرستار سالمند در ستارخان تهران

پیری یک روند رو به افزایش است. روز به روز بر تعداد افراد سالخورده بالای 65 سال افزوده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال‌های آینده رشد بسیار بیشتری داشت تا کمتر از پنج سال این جمعیت چند برابر خواهد شد. این موضوع یکی از چالش‌های مراقبتی پیش رو در آینده است که باعث می‌شود نیاز فزاینده‌ای به خدمات پرستاری باشد. مراقبت از سالمندان به راحتی برای همه اعضای خانواده امکان‌پذیر نیست، زیرا سرعت بالای زندگی در جوامع امروز فرصت کمتری را برای ماندن در کنار هم فراهم کرده است.

با این وجود در فرهنگ‌های مختلف به ویژه در فرهنگ ایرانی مراقبت از بزرگتر‌ها و احترام به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از همین‌رو انتظار می‌رود که نسل‌های جوان‌تر وظایف مراقبت از افراد سالخورده به عهده بگیرند. به همین دلیل خیلی از خانواده‌های ایرانی علاقه‌ای برای نگهداری از عزیزان سالخورده در مراکز درمانی و خانه سالمندان ندارد. اما از طرفی به دلیل مشغله‌های مختلف زندگی نمی‌توانند آنگونه که باید نیاز‌های مراقبتی این عزیزان را تأمین نمایند، پس چاره چیست؟ به طور حتم تنها گزینه پیش رو استخدام پرستار سالمند در منزل تهران است که بتواند به بهترین شکل نیاز‌های عزیزان سالمند را تأمین نماید. برای این منظور کافی است با مراکز خدمات پرستاری شناخته شده از جمله مجموعه خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پرستار سالمند در ستارخان، کامرانیه، شمال و یا هر نقطه از تهران بزرگ برای ارائه خدمات به محل اعزام شود.

در مقاله زیر به وظایف پرستار سالمند، مزایا، هزینه‌ها و… اشاره شده است. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم هر آنچه که شما باید در این مورد بدانید را مطرح کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

استخدام پرستار سالمند در ستارخان

ستارخان در غرب، تهران منطقه دو واقع شده است. افرادی که در این منطقه سکونت دارند می‌توانند با درخواست پرستار سالمند در ستارخان خدمات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز سالمند خود را تأمین نمایند.

کارکنان مراقبت‌های بهداشتی مانند پرستاران برای رسیدگی به وضعیت سلامتی جمعیت مسن آموزش دیده‌اند. متخصصان پرستاری خود را با آموزش و دانش مورد نیاز برای مراقبت از افراد مسن با شرایط مزمن تجهیز کرده‌اند. فقط زنده بودن کافی نیست. احساس آرامش و رضایت برای سلامت کلی به اندازه معاینه منظم از پزشک مهم است. داشتن دیدگاه مثبت به زندگی می‌تواند به سالمندان کمک کند تا انرژی بیشتر، استرس کمتر و اشتهای بهتری داشته باشند تا بتوانند از مشکلات مربوط به زوال شناختی و آلزایمر پیشگیری کنند. مسلماً این محقق نمی‌شود مگر اینکه پرستار یا مراقب آموزش دیده در کنار سالمندان حضور داشته باشد.

استخدام پرستار سالمند در ستارخان

پرستار سالمند در منزل ستارخان

برای رسیدن به اهداف مراقبتی افراد مسن می‌توانید پرستار سالمند در تجریش، اقدسیه و … را برای ارائه خدمات در مراکز درمانی، خانه سالمندان و یا منزل استخدام کنید. خدمات پرستار در منزل غرب تهران علاوه بر کاهش دغدغه‌ها ونگرانی‌های سالمند می‌تواند از لحاظ بودجه و زمان نیز صرفه زیادی برای خانواده‌ها داشته باشد. افرادی که هنوز نسبتاً مستقل هستند ممکن است بتوانند در خانه خود بمانند یا در کنار عزیزانشان زندگی کنند. با این حال، آن‌ها ممکن است برای بهینه‌سازی وضعیت خود به مراقبین در خانه، خدمات نظافت یا خدمات تحویل غذا نیاز داشته باشند. ویزیت در منزل نیز می‌تواند به رفاه کلی سالمند و خانواده او کمک کند.

وظایف پرستار سالمند در ستارخان

پرستاران مخصوص سالمندان به خوبی با شرایط مرتبط با سن و روند پیری آشنا هستند. آن‌ها می‌توانند نشانه‌های ارتباطی غیر کلامی این عزیزان را به درستی درک کرده و در موقعیت‌های مختلف عکس العمل‌های مناسب را نشان دهند. صبر، شفقت و مهربانی از مهمترین ویژگی‌های پرستار سالمند است که باعث می‌شود تا او بتواند درک و شناخت بیشتری نسبت به سالمند داشته باشد. پرستار سالمند در ستارخان می‌تواند نقش ارزشمندی جهت حمایت از سالمند ایفا کند. صرف نظر از محیط، مسئولیت‌های اصلی پرستار سالمند عبارتند از:

  • تجویز دارو‌ها یا آموزش در مورد مدیریت دارو (قرص یا کپسول خوراکی، مایعات، مایعات داخل وریدی) از طریق تزریق یا سرم تراپی
  • کمک به درمان بیماری‌های مزمن (به عنوان مثال: بیماری قلبی، آرتریت، دیابت، پوکی استخوان، بیماری آلزایمر)
  • آموزش به بیماران و مراقبان در مورد روال‌های مراقبت روزانه و همچنین مهارت‌های مقابله‌ای مورد نیاز برای شرایط خاص مرتبط با سن
  • آگاهی از علائم خطرناک و اورژانسی
  • شناخت و اقدام بر روی عوارض جانبی احتمالی دارویی، از جمله آلرژی و سایر پاسخ‌های مضر به دارو‌ها و درمان‌ها
  • نظارت بر وضعیت بیمار و گزارش هرگونه تغییر (مانند درد، تب، رفتار غیر معمول) به کادر درمانی
  • ارائه درمان حمایتی برای بیماران به منظور به حداقل رساندن استرس یا درد
  • کمک به کار‌های بهداشت شخصی، مانند حمام کردن، لباس پوشیدن، نظافت و مراقبت از پوست
  • انجام درمان‌ها مطابق با دستور پزشک
  • کمک به آماده‌سازی سالمندان برای اقدامات تشخیصی و جراحی زیر نظر پزشک

وظایف پرستار سالمند در ستارخان

مزایای نگهداری از سالمند در منزل در ستارخان

با استخدام پرستار سالمند در ونک و یا ستارخان، سالمند شما می‌تواند از مزایای زیر بهره‌مند شود:

  • سالمند احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهد داشت

استخدام پرستار سالمند در ستارخان می‌تواند باعث شود تا عزیز سالمند امنیت و راحتی بیشتری داشته باشد. به عنوان فرزند یک والدین مسن، طبیعی است که نگران امنیت و رفاه آن‌ها باشید. وقتی والدین شما در خانه تحت مراقبت قرار بگیرند، استرس تغییر زندگی نخواهند داشت و شما کمتر نگران ایمنی آن‌ها خواهید بود. این می‌تواند باعث شود تا او روز به روز از نظر روحی و جسمی سلامتی بیشتری کسب نماید.

  • مراقبت در خانه شخصی است

پرستار سالمند فداکار حسی از همراهی و شفقت را ارائه می‌دهد که در یک محیط گروهی یافت نمی‌شود. سالمندان در منزل می‌توانند مراقبت‌های بسیار شخصی و اختصاصی را دریافت کنند. هنگامی که یک فرد مسن نیاز به مراقبت خاص دارد، ممکن است نیاز‌های او در یک مرکز درمانی یا حتی خانه سالمندان نادیده گرفته شود.

  • مراقبت از خانه سلامت و استقلال را حفظ میکند

 با افزایش سن، انجام کار‌های روزمره ممکن است دشوارتر شود. مراقبت از سالمندان در خانه همچنین می‌تواند به بیماران در حفظ یا حتی افزایش سطح اعتماد به نفس کمک کند. زندگی در خانه سالمندان می‌تواند باعث شود فرد احساس شکست و درماندگی کند.

  • مراقبت در منزل آرامش خاطر را برای خانوادهها فراهم میکند

دانستن اینکه عزیزان سالمند می‌توانند مراقبت‌های ویژه‌ای را که در خانه نیاز دارند، دریافت کنند، آرامش خاطر را برای همه اعضای خانواده فراهم می‌کند.

  • مراقبت در منزل یک محیط امن ایجاد میکند

برخی از نگرانی‌ها در مورد پیری والدین سالخورده در خانه، نبود محیط امن است. نصب میله‌های نگهدارنده، پوشش‌های ضد لغزش، کنترل سالمندان هنگام ایستادن و… همگی توسط پرستار سالمند می‌توانند اقداماتی جهت پیشگیری از سقوط و آسیب بیشتر به سالمندان باشند.

هزینه‌های پرستار سالمند در ستارخان

قبل از اینکه بخواهیم در مورد هزینه‌های پرستار سالمند در ستارخان صحبت کنیم بهتر است شما یک ارزیابی دقیق در مورد نحوه خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید، داشته باشید. برای ارزیابی نیاز‌های مراقبتی می‌توانید با مراکز خدمات پرستاری تماس گرفته و در مورد هزینه‌های مراقبت و حمایت از سالمند خود مشورت بگیرید. در کل هزینه‌های پرستاری در منزل شمال تهران و پرستار سالمند در شمال تهران، جنوب و یا غرب آن به شرح زیر است:

  • منطقه‌ای که سالمند در آن سکونت دارد
  • انواع خدماتی که برای سالمند درخواست می‌شود
  • مدت زمانی که سالمند نیاز به دریافت مراقبت دارد

هزینه‌های پرستار سالمند در ستارخان

مؤسسه خدمات پرستاری در ستارخان تهران

برای استخدام پرستار سالمند در ستارخان شما باید ابتدا در مورد مؤسسات خدمات پرستاری معتبر که دارای سابقه کاری درخشان هستند، تحقیقات و پرسش‌های لازم را به عمل‌آورید. مرکز خدمات پرستاری تهران درمان سالهاست که خدمات حرفه‌ای و صادقانه خود را در راستای حمایت از سالمندان، بیماران، کودکان و سایر مددجویان زیر نظر کادر مجرب از پزشکان و پرستاران ارائه می‌دهد. برای رفاه کلی و ارتقاء سلامت عزیزان خود جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content