پرستار ساعتی در منزل

شرایط زندگی امروز نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است. درگیری شغلی، اجتماعی و خانوادگی افراد به گونه ای است که فرصت کمی برای حضور در کنار عزیزان خود دارند. نگهداری و مراقبت از کودک، سالمند یا بیمار در خانه، یک چالش اساسی پیش روی افرادی است که به هر دلیلی نمی توانند ساعات  را در کنار خانواده سپری کنند. این عدم حضور ممکن است، اضطراب و تاثیر منفی بر سایر جنبه‌ های زندگی فرد داشته باشد. استخدام پرستار ساعتی در منزل یک راهکار جهت ایجاد آرامش برای خود و کسانی است که به مراقبت نیاز دارند. اگر تنها بخشی از روز می توانید در کنار عزیزان خود باشید بهتر است از خدمات پرستار ساعتی در منزل استفاده نمایید. جهت دریافت این خدمات باید به یک مرکز خدمات پرستاری معتبر و حرفه‌ای در این زمینه مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان مراجعه کنید. اما  قبل از آن بهتر است در مورد چگونگی دریافت این نوع خدمات پرستاری در منزل بدانید. در این مقاله هر آنچه که شما باید در مورد پرستار ساعتی و نیمه وقت درمنزل بدانید، آورده شده است.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

پرستار ساعتی و نیمه وقت

اگر دارای شغل پاره وقت هستید و نمی توانید به طور کامل در کنار عزیزان خود باشید استخدام پرستار نیمه وقت و ساعتی در منزل به شما کمک می کند تا زمانی که در خانه حضور ندارید، عزیزان شما لحظات بدون دغدغه و آرامی را در منزل داشته باشند. از مهم‌ ترین مزایای استخدام پرستار ساعتی و نیمه وقت این است که شما دیگر لازم نیست به مهد کودک ها بیمارستان یا خانه سالمندان مراجعه کنید. پرستار ساعتی در منزل، شما را از مراجعه مرتب به این موسسات بی نیاز خواهند کرد. 

پرستار ساعتی در منزل خدمات پرستاری تهران درمان با نیروهای کارآزموده شرکتی و دوره دیده با ضمانت و تاییدیه شرکت، در زمینه پرستار ساعتی در منزل آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز در تهران و کرج می‌باشد :

  1. اعزام نیروی پرستار یا مراقب جهت نگهداری از سالمند خانم یا آقا در منزل و خانه
  2. اعزام نیروی پرستار جهت مراقبت و نگهداری از کودکان در منزل و خانه
  3. مونس، همیار و همدم سالمندان و سالخوردگان گرامی به صورت روزانه، هفتگی و یا سایر شرایط توافقی
  4. نگهداری از افراد بیمار یا سالخورده و ناتوان در منزل
  5. نگهداری و همراه مریض و بیمار در بیمارستان و مراکز درمانی
  6. ارسال آمبولانس و تجهیزات لازم مراقبتی به منزل
  7. ارسال نیروی خدماتی جهت نظافت،پخت و پز،شست و شو

پرستار ساعتی و نیمه وقت

استخدام پرستار ساعتی در منزل

جهت استخدام پرستار ساعتی در منزل شما باید به یکی از موسسات معتبر در این زمینه مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان مراجعه کنید. در این مرکز کلیه خدمات نگهداری از سالمند، کودک و بیمار ارائه می شود. پرستار ساعتی در منزل، باید از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد تا شما با خیالی آسوده مراقبت از عزیزان خود را به آنها بسپارید. داشتن سابقه درخشان و دانش کافی در زمینه نگهداری از کودک، سالمند و بیمار باعث می شود تا پرستار به‌خوبی نیازهای فیزیکی، جسمی، روحی و روانی مددجو خود را درک کرده و شرایط ایده آلی برای رفع این نیازها و بهبود شرایط فراهم کند. درک نیاز های عاطفی فرد تحت مراقبت باعث می شود تا او نیز همکاری بهتری با پرستار داشته باشد و خود را با شرایط وفق دهد. این امر از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا گاهی برخی از افراد تحت مراقبت دلیل استخدام پرستار و دور بودن از کسی که مسئولیت نگهداری آنها را به عهده دارد، مانند فرزندان، پدر و مادر و… شروع به لجبازی و مخالفت با پرستار خود می کند. از همین رو هنگام انتخاب پرستار ساعتی در منزل، بهتر است شرحی از شرایط روحی و عاطفی بیمار نیز در کنار شرایط پزشکی و جسمی او ارائه شود تا پرستار ساعتی در منزل بتواند بهتر و سریعتر شرایط را برای مراقبت اصولی و همه جانبه فراهم کند و یا حتی اگر نیاز به ویزیت دکتر در منزل باشد، به راحتی انجام پذیرد.

استخدام پرستار پرایوت 

هنگام مراجعه جهت استخدام پرستار ممکن است، نام پرستار پرایوت را نیز شنیده باشید. پرایوت با هجی انگلیسی (private) به معنی اختصاصی است. استخدام پرستار پرایوت به این معناست که شما می توانید به صورت اختصاصی از بیمار خود در بیمارستان یا منزل نگهداری کنید. پرستار پرایوت برای مددجویانی که به مراقبت های ویژه مانند آی سی یو نیاز دارند، بسیار ضروری است. پرستار پرایوت در منزل و بیمارستان می‌ تواند به تسریع روند درمان و بهبودی بیمار کمک کند. افرادی که به هر دلیلی همراه در بیمارستان ندارند، می‌ توانند درخواست استخدام پرستار پرایوت نمایند. این همچنین به بیمارانی که محدودیت حرکتی دارند، کمک می کند تا بدون دغدغه و نگرانی کارهای ساده و روزمره خود را انجام دهند. همچنین استخدام پرستار پرایوت، موجب کاهش نگرانی همراهان بیمار از رفت و آمد به بیمارستان و مراکز درمانی می شود. از این طریق می توان در وقت و هزینه ها نیز صرفه جویی کرد. 

ویژگی هایی که یک پرستار نیمه وقت باید داشته باشد؟

پرستار ساعتی در منزل نیز مانند پرستار تمام وقت در منزل، باید خصوصیات و وظایف مشخصی داشته باشد. 

در برخی موارد حتی وظایف پرستار ساعتی حساس تر است و باید با کیفیت بیشتری همراه باشد، زیرا این پرستاران تنها چند ساعت در اختیار مددجو هستند، بنابراین ارائه خدمات بهترین شکل و با کیفیت بالا می تواند علاوه بر رضایت فرد تحت مراقبت، رضایت خانواده ها را نیز جلب نماید. در ادامه  ویژگی هایی که یک پرستار نیمه وقت باید داشته باشد، آورده شده است:

  • مدیریت زمان و داشتن نظم و مقررات: پرستار ساعتی در منزل باید طی برنامه منظم و مشخص در محل‌ حاضر شود. او باید در ساعت تعیین شده حاضر باشد و سر ساعت نیز محل کار خود را ترک کند.
  • همدلی و ایجاد ارتباط عاطفی: همدلی توانایی درک دیگران و ایجاد رابطه عاطفی یا احساسی با آنها است. برای پرستار، این بدان معناست که خود را جای مددجو بگذارد و تلاش کند بفهمد که او چگونه دنیای اطرافشان را درک می کند.  اگر قرار است پرستاران نیازهای بیمار خود را به دقت شناسایی کنند و پاسخ های عاطفی آنها را به مراقبت درک کنند، داشتن احساس قوی همدلی بسیار مهم است.
  • داشتن مهارت های ارتباطی: مهارت های ارتباطی صحیح از مهمترین ویژگی های پرستار در منزل است. مهارت های ارتباطی همچنین یک ابزار درمانی است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از آن برای ایجاد روابط بین فردی با فرد مددجو استفاده می کنند.
  • داشتن توانایی جسمیو روحی بالا: پرستار ساعتی در منزل با وظایف حساس و سنگینی روبروست و این می تواند از نظر جسمی، عاطفی و ذهنی سخت باشد. بنابراین داشتن توان جسمی و روحی بالا شرایط را برای مراقبت بهتر فرد مددجو فراهم می کند.
  • حفظ آراستگی و مرتب بودن: آراستگی و مرتب بودن از دیگر ویژگی‌های پرستار ساعتی در منزل است که نشان دهنده اهمیت و احترام به فرد تحت مراقبت است.

ویژگی های پرستار ساعتی در منزل

پرستار ساعتی برای کودک

پرستار ساعتی برای کودکانی که والدین آنها به دلیل شغل خود فرصت کافی جهت مراقبت از کودک خود را ندارند، یک گزینه بسیار عالی است. مراقبت از کودکان در شهر های بزرگ مانند تهران به دلیل مشغله والدین باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. پرستار ساعتی کودکان تهران، یکی از خدماتی است که توسط مرکز خدمات پرستاری تهران درمان برای کودک دلبند شما ارائه می شود. 

 همانطور که می دانید تربیت، آموزش حفظ سلامت جسمی و روحی کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اگر فرصت کافی جهت ایجاد چنین شرایطی را ندارید، می‌توانید با استخدام پرستار کودک در منزل به این اهداف تا حد زیادی دست پیدا کنید، اما پرستار ساعتی برای کودک چه وظایفی برعهده دارد:

  • تنظیم برنامه غذائی و تهیه غذا های سالم: برنامه غذایی سالم نقش مهمی در رشد کودک دارد. یک پرستار خوب باید به موقع و در ساعت مشخص تغذیه کودک با مواد غذایی سالم را به عهده بگیرد.
  • مراقبت از نظافت شخصی کودک: حمام کردن، شستن و تعویض لباس ها، تعویض پوشک و… جز وظایف پرستار ساعتی در منزل برای کودکان است.
  • بازی با کودک و سرگرم نمودن او: کودکان به بازی و سرگرمی مانند دیگر نکات مراقبتی نیاز دارند. این به رشد شخصیتی آنها کمک می کند. پرستار نیمه وقت کودک، می تواند این مهم را برآورده سازد.
  • بررسی وضعیت دارویی و پزشکی: برخی کودکان به دلیل وضعیت جسمانی و شرایط فیزیکی خود به مراقبت منظم دارویی نیاز دارند. پرستار موظف است که در زمان تعیین شده، داروی کودک را به او بدهد.

بردن کودک به مدرسه، کمک به انجام فعالیت های درسی، رسیدگی به مشکلات روحی از وظایف پرستار ساعتی در منزل است.

پرستار ساعتی برای کودک

پرستار ساعتی برای سالمند

سالمندان عضو آسیب پذیر خانواده هستند که به مراقبت‌ های ویژه و پرستار سالمند نیاز دارند. پرستار ساعتی برای سالمند وظایف زیر را بر عهده دارد:

  • چک کردن مرتب وضعیت سلامتی فرد: اگر هدف از استخدام پرستار ساعتی در منزل مراقبت از سالمند با شرایط خاص پزشکی است، چک کردن وضعیت سلامتی مانند سطح هوشیاری، علائم حیاتی، فشار خون، قند و… جزء مهمترین وظایف او می باشد.
  • ایجاد ارتباط عاطفی: افراد سالمند به دلیل تنها ماندن در خانه نیاز به هم صحبت دارند تا بتوانند به راحتی خاطرات و دغدغه های خود را با او در میان بگذارند، بنابراین یک پرستار ساعتی در منزل باید بتواند ارتباط عاطفی خوبی با سالمند برقرار کند. این می‌ تواند به تقویت روحی و سلامتی آنها کمک کند.
  • استحمام و مراقبت از نظافت شخصی سالمند: استخدام سالمند یکی از سخت‌ترین وظایفی است که پرستار ساعتی در منزل بر عهده دارد. جهت حفظ سلامتی و ایمنی سالمند، این کار باید همراه با حضور شخص دیگر یا یکی از اعضای خانواده انجام شود.
  • بیرون بردن و ایجاد تفریحات سالم برای سالمند: پیاده روی، قدم زدن در محیط باز، خواندن کتاب، حل جدول، پازل و… می‌تواند دغدغه های فکری و روحی سالمند را کاهش دهد.
  • جابجایی سالمند و تعویض پوشک: برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر در سالمندان که توانایی حرکتی محدود دارند،پرستار نیمه وقت سالمند هر چند وقت یکبار باید سالمند را جابجا کند و در صورت لزوم پوشک او را تعویض نماید.

پرستار ساعتی سالمند

تعرفه و قیمت پرستار ساعتی در منزل

تعرفه و قیمت پرستار ساعتی در منزل تحت تاثیر عوامل مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعداد ساعاتی که مددجو باید تحت مراقبت قرار بگیرد.
  • میزان خدماتی که فرد تحت مراقبت باید دریافت کند.
  • محل زندگی فرد نیز تاثیر مهمی در تعیین تعرفه و قیمت پرستار دارد. به طور حتم زندگی در شهرهای بزرگ مانند تهران هزینه های بیشتری همراه است.

مرکز خدمات پرستاری تهران درمان با ارائه بهترین خدمات و بالاترین کیفیت می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دلیل مشغله کاری و زندگی نمی تواند در کنارعزیزان خود باشند. تعرفه و قیمت مناسبی که در ازای خدمات این مرکز ارائه می شود، یکی از مهمترین دلایل شهرت و اعتبار آن است. جهت درخواست پرستار ساعتی در منزل و آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content