پرستار سالمند در آزادی

اگر والدینتان پیر هستند یا پدربزرگ و مادربزرگ سالخورده‌ای دارید که با شما زندگی می‌کنند، به طور حتم می‌دانید نگهداری و مراقبت از آن‌ها تا چه حد اهمیت دارد. مطالعات نشان می‌دهند، اضطراب ممکن است با افزایش سن بیشتر شود، بنابراین سالمندان بیش از گذشته نیاز به مراقبت جسمی و عاطفی دارند. برای ایجاد آسایش و آسودگی در زندگی افراد مسن باید اقداماتی را انجام دهید که بر سلامت روحی و روانی آن‌ها بیفزایید. یکی از این اقدامات استخدام یک پرستار سالمند در منزل می باشد.

حقیقت این است که با افزایش سن افراد، روانشناسی، قدرت بدنی و الگو‌های رفتاری آن‌ها تغییر می‌کند و ممکن است کاملاً بی ثبات شوند. با این حال، در این مرحله از زندگی است که بیشتر افراد به مراقبت و حمایت بیشتری نیاز دارند و مطمئناً این وظیفه ماست که به آن‌ها در دریافت چنین مراقبت‌هایی کمک کنیم. اما با تمام نگرانی و دغدغه در مورد مراقبت از این عزیزان ممکن است شرایط زندگی شما به گونه‌ای باشد امکان حضور مداوم را در کنار عزیزان سالمند خود نداشته باشید، بخصوص اگر در شهر‌های بزرگی مانند تهران زندگی می‌کنید. در این صورت می‌توانید با مراکز خدمات پرستاری مانند تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پرستار سالمند در آزادی، تجریش، زعفرانیه یا هر منطقه دیگر برای مراقبت از سالمند شما اعزام شود. در این مقاله به بررسی اهمیت نگهداری از سالمندان، مزایای استخدام پرستار سالمند و هزینه‌های آن می‌پردازیم.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در خیابان آزادی

انجام اقدامات لازم برای ارائه آنچه که عزیزانتان با افزایش سن نیاز دارند، باعث می‌شود تا آن‌ها بقیه سال‌های زندگی خود را با راحتی و دغدغه کمتری پشت سر بگذارند. شما یا پرستار سالمند می‌توانید کار‌های مختلفی برای این منظور انجام دهید. این می‌تواند شامل وقت گذاشتن برای انجام کار‌های مورد علاقه و لذت بخشی باشد که بر سلامت روان آن‌ها تمرکز دارد یا حتی گفتگو برای چگونگی انجام مراقبت‌های بهداشتی و درمانی باشد. در واقع صحبت کردن و نظرخواهی از سالمندان برای انجام چگونگی مراقبت‌ها می‌تواند علاوه بر افزایش احترام و اعتماد به نفس در این عزیزان، باعث شود تا روند درمانی و مراقبتی تسریع شود. اما چرا نگهداری از سالمند اهمیت دارد؟ در زیر به بررسی بیشتر این دلایل پرداخته شده است:

  • سالمندان بیشتر مستعد بیماری هستند: با افزایش سن، سیستم بدن سالمند ضعیف‌تر می‌شود. در نتیجه آن‌ها بیشتردر معرض ابتلا به بیماری‌های مختلف مانند فشار خون، نارسایی قلبی، دیابت و آرتریت هستند. ویزیت در منزل توسط پزشک موجب ارزیابی، تشخیص و درمان دقیق‌تر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن خواهد بود.
  • سالمندان اضطراب بیشتری دارند: بخشی از خدمات مراقبتی توسط پرستار سالمند در آزادی باید ارائه مراقبت‌هایی باشد که با ایجاد احساس هدفمندی ترس یا عدم اطمینان را از بین برده و موجب افزایش احساس رضایت و شادی در زندگی سالمند شود.
  • افراد مسن دچار سردرگمی در روابط اجتماعی میشوند: آن‌ها ممکن است در نتیجه رویداد‌های اجتماعی در مقطعی دچار سردرگمی شوند. با این حال، می‌توانید با هم‌نشینی منظم با آن‌ها، حس اجتماعی را حفظ کنید. پرستار سالمند در جنوب تهران یا هر منطقه دیگری باید بتواند شما می‌توانید به حفظ یک زندگی اجتماعی برای سالمند کمک کند تا او نیرو و انرژی لازم برای ادامه زندگی را داشته باشد.
  • آنها به مراقبتهای بهداشتی و شخصی بیشتری نیاز دارند: با افزایش سن سالمندان دچار محدودیت و توانایی کمتری برای انجام کار‌های بهداشتی و شخصی روزانه خواهند داشت، بنابراین بسیار مهم است که شخصی همراه آن‌ها باشد که بتواند برای تأمین نیاز‌های روزمره به آن‌ها کمک کند. این باعث می‌شود تا کیفیت زندگی سالمندان بالاتر برود.

نگهداری از سالمند در خیابان آزادی

استخدام پرستار سالمند در میدان آزادی

خیابان آزادی در قسمت جنوب غربی تهران در منطقه 10 واقع شده است. یک محله قدیمی که به دلیل قرار گرفتن بزرگترین میدان شهر در آن معروف شده است. اگر شما هم در این منطقه زندگی می‌کنید می‌توانید با استخدام پرستار سالمند در آزادی مانند استخدام پرستار سالمند در شمال تهران و یا خدمات پرستاری در منزل شمال تهران و هر نقطه دیگر این شهر بزرگ از مزایای بسیاری برای عزیزان سالمند خود بهره‌مند شوید. شما می‌توانید بر اساس نیاز‌های خود به صورت ۲۴ ساعت یا تنها چند ساعت در شبانه روز پرستار برای رفع نیاز‌های سالمند خود استخدام نماید.

هدف تیم مراقبت از سالمندان مانند پرستار سالمند در آزادی، کمک به بهبود شرایط پزشکی سالمندان است.در عین حال سایر مسائل بهداشتی و اجتماعی آن‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. تیم مراقبت از سالمندان شامل پزشکان، پرستاران، فیزیوتراپیست‌ها، کاردرمانگران و مددکاران اجتماعی است. پرستار سالمند در زعفرانیه، تهرانپارس و… با بسیاری از تیم‌های بیمارستانی و اجتماعی دیگر از جمله سلامت روان و مراقبت تسکینی همکاری نزدیک دارد. این مراقبت‌ها در منزل و مراکز درمانی قابل ارائه هستند.

استخدام پرستار سالمند در میدان آزادی

پرستار سالمند در منزل آزادی

محدودیت سنی خاصی برای مراقبت از سالمندان وجود ندارد، اما سالمندان اغلب مشکلاتی در راه رفتن و جابجایی دارند. گیجی یا بی اختیاری و همچنین شرایط پزشکی حاد مانند عفونت یا مشکلات قلبی نیازمند توجه بیشتری است. همچنین مبارزه با عوامل استرس زای مرتبط با پیری مهمترین کاری است که می‌توانید برای سالمندان انجام دهید. توجه به موارد خاصی مانند تغذیه و سلامت ذهن آن‌ها بسیار مهم است. انجام فعالیت‌های بدنی در خانه می‌تواند نقش مهمی در سلامت سالمندان ایجاد کند. ایجاد این نوع تغییرات به تنهایی همیشه آسان نیست. در نتیجه، اکنون ممکن است زمان بسیار خوبی برای استخدام پرستار سالمند در آزادی یا یک مراقبت در منزل باشد. استخدام پرستار سالمند در آزادی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • کاهش استرس در خانواده: تلاش برای ایجاد تعادل بین خانواده و کار خود در حین مراقبت از یک فرد مسن استرس‌زا است. با استخدام پرستار یا یک ارائه‌دهنده مراقبت در خانه برخی از این مسئولیت‌ها کمتر خواهند شد و شما یا هر کدام از اعضای خانواده می‌توانید با آرامش بیشتری به کار‌های روزمره خود بپردازید
  • ارائه مراقبتهای حرفهای: مراقبینی که در مورد نحوه کار مؤثر با سالمندان آموزش دیده‌اند. با رفع چالش‌هایی که سالمندان با آن روبرو هستند و نحوه برخورد با مسائل مربوط به پیری، آلزایمر، زوال عقل و سایر شرایط به خوبی آشنا هستند و حمایت‌های لازم را ارائه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند زندگی ایمن و مستقلی داشته باشند.
  • توجه و همراهی بیشتر: سالمندان بیشتر منزوی می‌شوند. یک پرستار که با آن‌ها معاشرت می‌کند باعث می‌شود تا آن‌ها از انزوا و افسردگی نجات پیدا کنند، زیرا برای تعامل و گفتگو یک همراه همیشه در کنار آن‌ها هست.

هزینه‌های پرستار سالمند در محدوده آزادی

استخدام پرستار سالمند در آزادی مانند خدمات پرستاری در منزل غرب تهران و سایر نقاط دیگر می‌تواند برای چند ساعت در روز یا چند ساعت در هفته بسته به نیاز‌ها و خواسته‌های شما باشد. خدمات می‌تواند شامل کار‌های سبک خانه، برنامه‌ریزی و آماده‌سازی وعده‌های غذایی، سازماندهی دارو‌ها و… باشد. بنابراین هنگام تعیین نرخ دستمزد و هزینه پرستار تمامی این موارد لحاظ خواهند شد. خدمات برای برآوردن نیاز‌های سالمندان شخصی‌سازی می‌شوند و می‌توانند متناسب با تغییرات سلامتی سالمند تنظیم شوند. با توجه به این توضیحات هزینه و دستمزد پرستار سالمند به شرح زیر خواهد بود:

  • نوع خدمات ارائه شده
  • میزان ساعات حضور پرستار در منزل(پاره وقت، نیمه وقت یا شبانه روزی)
  • مکان و محدوده جغرافیایی
  • خدمات اضافی در خواست شده(تمیز کردن خانه، پخت غذا برای سایر افراد خانه و…)

هزینه‌های پرستار سالمند در محدوده آزادی

مؤسسه خدمات پرستاری در محدوده آزادی تهران

افزایش سن، حفظ یک سبک زندگی سالم به طور مستقل دشوارتر می‌شود. سالمندانی که برای مستقل ماندن دچار مشکل می‌شوند، اغلب دچار مشکل در بهداشت شخصی هستند، آن‌ها وعده‌های غذایی را فراموش می کنند، یا قادر به انجام کار‌های ساده مانند تمیز کردن خانه نیستند. بدون کمک مناسب، موقعیت‌هایی مانند این فقط بدتر می‌شوند و می‌توانند منجر به آسیب، سوءتغذیه و عوارض بیشتردر سالمندان می‌شوند.

نگران نباشید، اگر در محدوده خیابان آزادی تهران زندگی می‌کنید فقط کافیست با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت از مزایای پرستار سالمند در آزادی بهره‌مند شویم. وقتی یکی از عزیزان هنوز در خانه زندگی می‌کند، اما با تغییرات فیزیکی دست و پنجه نرم می‌کند و استقلال خود را از دست می‌دهد، استخدام مراقبت یا پرستار سالمند در آزادی می‌تواند یک راه حل عالی باشد. مراقبین حرفه‌ای به سالمندان کمک فیزیکی کرده و به جنبه‌های عاطفی و معمول زندگی روزمره توجه می‌کنند.

مجموعه تهران درمان با گردآوری جمعی از بهترین و متخصص‌ترین پزشکان و پرستاران تمام تلاش خود را به کار برده تا خدمات عالی، مطلوب و با کیفیتی را به عزیزان سالمند شما ارائه دهد. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content