پرستار سالمند در جنوب تهران

پرستار سالمند در جنوب تهران
نگهداری از سالمند در تهران

دغدغه‌های سلامتی با افزایش سن بیشتر می‌شوند. دوران سالمندی یکی از حساس‌ترین مراحل زندگی افراد است. نیاز‌های تغذیه‌ای و سلامتی به مرور با افزایش سن تغییر پیدا می‌کنند و از طرفی به دلیل بیماری‌های مختلف مرتبط با سن فرد ممکن است شرایط جسمی یا روحی پرمخاطره‌تری را پشت سر بگذارد. زوال عقل، پارکینسون، انواع بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و… از جمله بیماری‌های مزمنی هستند که می‌توانند زندگی فرد را به شدت تحت تأثیر قرار داده و باعث ایجاد اختلال در عملکرد‌های روزانه او شوند. از همین رو مراقبت از سالمندان و فراهم کردن شرایط برای یک زندگی آرام و سالم بسیارمهم است.

این وظیفه در وهله اول بر عهده فرزندان و خانواده درجه یک سالمند و در مرحله می تواند بر عهده یک پرستار سالمند باشد، اما امروزه به دلیل سرعت بالای زندگی افراد فرصت کمی برای حضور در کنار یکدیگر دارند و در واقع مراقبت از سالمند برای خانواده‌ها یک چالش محسوب می‌شود. زندگی در نقاط مختلف شهری به ویژه در شهر‌های بزرگی مانند تهران نیز ممکن است در این زمینه تأثیرگذار باشد. برخی مناطق ممکن است دسترسی کمتری به خدمات پرستاری و مراکز درمانی دارند، اما جای نگرانی نیست در هر کجای شهر که زندگی کنید می‌توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. افرادی که در جنوب تهران زندگی می‌کنند می‌توانند درخواست پرستار سالمند در جنوب تهران داشته باشند. خدمات پرستاری در این ناحیه مانند خدمات پرستاری در منزل شمال تهران یا هر منطقه دیگری توسط این مؤسسه به راحتی و با سرعت در دسترس است.

پرستار سالمند در جنوب تهران چگونه به من کمک می‌کند؟ چگونه می‌توان به بهترین شکل از سالمند مراقبت نمود؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ادامه مقاله زیر همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

استخدام پرستار در جنوب تهران

اگر سلامت سالمند یا حتی کودک و دیگر اعضای خانواده که به دلایل شرایط جسمی یا روانی نیاز به مراقبت دارند، یکی از مهمترین نگرانی‌های شما محسوب می‌شود و از طرفی به دلیل موقعیت جغرافیایی و مکان زندگی خود در مناطق جنوبی تهران امکان دسترسی آسان به مراکز درمانی را ندارید، استخدام پرستار در جنوب تهران می‌تواند یک کمک خوب برای شما باشد. پرستاران در زمینه‌های مختلف متناسب با سن و نیاز مددجو آموزش دیده‌اند تا بتوانند نیاز‌های تغذیه‌ای، بهداشتی، درمانی و سلامتی او را به بهترین شکل تأمین نمایند.

استخدام پرستار باعث می‌شود تا نیازی به خدمات خارج از منزل نباشد. در این صورت کودکان، سالمندان و بیماران در محیطی امن و آرام می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در دسترس بودن انواع خدمات مراقبتی باعث می‌شود تا سایر افراد خانواده استرس و نگرانی در مورد عزیزان خود نداشته باشند و بتوانند با خیالی آسوده مسئولیت‌های شغلی و اجتماعی خود را پیگیری نمایند. از طرفی به دلیل شیوع بیماری‌های ویروسی به ویژه در فصل سرما ماندن در خانه از ابتلا به انواع بیماری‌ها جلوگیری خواهد کرد. این‌ها همه از مهم‌ترین مزایای استخدام پرستار در منزل می‌باشند.

استخدام پرستار در جنوب تهران

نگهداری از سالمند در جنوب تهران

اطمینان از تغذیه، دریافت به موقع دارو‌ها، ایمنی و شرایط روحی و روانی سالمند از مهم‌ترین نکاتی که هنگام استخدام پرستار سالمند در جنوب تهران، پرستار سالمند در زعفرانیه یا هر ناحیه دیگری باید به آن توجه نمود.

لازمه مراقبت و نگهداری از سالمند ارائه خدمات متنوعی است که بتوانند به بهترین شکل نیاز‌های جسمی و روحی او را برطرف نماید. پرستار سالمند در جنوب تهران می‌تواند در مراکز درمانی، خانه سالمندان یا منزل خدمات خود را ارائه دهد. خدماتی که در مراکز درمانی یا بیمارستان‌ها ارائه می‌شوند، ممکن است کمی با خدمات پرستاری در منزل تفاوت داشته باشند. استخدام پرستار برای افرادی مسنی که نیاز به همراه در بیمارستان دارند باعث می‌شود تا آن‌ها بتوانند راحت‌تر روند درمان خود را طی کنند. بسیاری از سالمندان نیز پس از مرخص شدن از بیمارستان نیاز به پرستار دارند، زیرا باید ادامه درمان در منزل دنبال شود. در هر صورت هنگام مراقبت از سالمندان باید به نکات بسیاری توجه نمود. در زیر به برخی از مهمترین این نکات اشاره شده است:

  • رژیم غذایی سالم برای سالمند برنامهریزی شود: با افزایش سن سیستم گوارشی کندتر عمل می‌کند، بنابراین باید غذا‌های پر فیبر و سالم مانند سبزیجات و غلات کامل و همچنین ویتامین‌ها در برنامه غذایی سالمند گنجانده شوند تا احتمال ابتلا به سکته مغزی و قلبی کاهش پیدا کند.
  • غربالگریهای لازم جهت پیشگیری از بیماریهای خاص و سرطان انجام شود: بهتر است هر چند وقت یک بار غربالگری‌ها و آزمایش لازم جهت پیشگیری از ابتلا به سرطان توسط پرستار سالمند در جنوب تهران انجام شود. سرطان سینه در زنان بالای ۴۵ سال و سرطان پروستات در مردان بالای ۵۰ سال بسیار شایع هستند، بنابراین غربالگری‌های منظم می‌توانند به شناسایی سریعتر این بیماری‌ها کمک کند.
  • به سلامت ذهنی و شناختی سالمند توجه شود: فعال ماندن ذهن و یادگیری مهارت‌های جدید می‌توانند به بهبود توانایی تفکر کمک کنند. انواع بازی‌های ذهنی، سایر فعالیت‌های جذاب وسرگرمی‌ها می‌توانند علاوه بر درگیر کردن سالمند با محیط از زوال شناختی جلوگیری کنند.
  • معاشرت و روابط اجتماعی باید جدی گرفته شوند: انزوا و عدم حضور در جامعه می‌تواند به کاهش عزت نفس و بالا رفتن هورمون استرس کمک کند این خود می‌تواند مشکلات اضافی به همراه داشته باشد و در برخی موارد موجب التهاب، بیماری‌های قلبی عروقی، اختلالات متابولیک و اختلالات عصبی شود. حضور در جمع گرم خانواده و ارتباط با دوستان قدیمی می‌تواند به بهبود این شرایط کمک کند.
  • مدیریت داروها باید با دقت و برنامهریزی باشد: ممکن است برخی سالمندان در اثر مصرف دارو‌های مختلف یا همزمان دچار آلرژی، از دست دادن اشتها یا خواب آلودگی شوند. پرستار سالمند در جنوب تهران باید بداند، مشاهده هر کدام از این علائم یک هشدار است و باید با پزشک تماس گرفته شود.

نگهداری از سالمند در جنوب تهران

مراقب سالمند در جنوب تهران

خدمات پرستاری در منزل غرب تهران، جنوب، شمال یا شرق این شهر زمانی بالاترین کیفیت را خواهند داشت که توسط افراد مجرب و متخصص انجام شوند. مراقب سالمند باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد تا خدمات مورد نیاز سالمند در سطح مطلوبی ارائه شوند:

  • مسئولیتپذیر باشد: این یکی از ویژگی‌های مهم پرستار سالمند در جنوب تهران است که باعث می‌شود دستورات پزشکی به موقع اجرایی شوند.
  • محتاط و دقیق باشد: اگر قرار است علائم حیاتی مانند ضربان قلب، تنفس، فشار خون و… چک شوند. پرستار باید این کار را با دقت انجام دهد و در صورت هرگونه تغییر مشکوک با پزشک مشورت نمایید.
  • همراهی مهربان باشد: شفقت و مهربانی پرستار باعث می‌شود تا سالمند با شوق و انگیزه بیشتری برنامه‌های درمانی، فعالیت‌های ورزشی، برنامه‌های غذایی و غیره را دنبال نماید.

پرستار در منزل جنوب تهران

همانطور که اشاره شد پرستاری شاخه‌های مختلفی دارد. فرقی نمی‌کند استخدام پرستار برای کودک، فرد معلول یا سالمند باشد، در هر صورت پرستار باید از مهارت، تخصص، دانش، شفقت، دقت، مسئولیت‌پذیری بالایی برخوردار باشد. وظایف پرستار سالمند بر اساس نیاز‌های مددجویان متفاوت است، به عنوان مثال یک کودک علاوه بر نیاز‌های تغذیه‌ای، سلامتی و بهداشتی به بازی، تفریح و سرگرمی نیز نیاز دارد. از طرفی رشد مهارت‌های مختلف ذهنی، خلاقیت، هوش هیجانی و… نیاز به آموزش‌های خاص دارند. پرستار می‌تواند نقش مؤثری در ارتباط بین کودک و متخصصان این حوزه‌ها داشته باشد. پرستاری از افراد معلول بیمار و ناتوان نیز صبر، دقت و حوصله نیاز دارد تا این عزیزان نیز بتوانند روند درمانی خود را بهتر طی نمایند.

پرستار سالمند در منزل جنوب تهران

پرستار سالمند در تجریش، جنوب تهران هر محله دیگری از این شهر بزرگ علاوه بر وظایف ذکر شده در بالا مسئولیت‌های زیر را نیز بر عهده خواهد داشت:

  • کمک به انجام کار‌های شخصی مانند تعویض لباس
  • جابجایی و انتقال سالمند به آزمایشگاه و کلینیک پزشکی
  • تنظیم برنامه خواب سالمند
  • تهیه وعده‌های‌های غذایی
  • کمک به انجام نظافت و مراقبت‌های بهداشتی مانند استحمام سالمند، کمک به او برای توالت رفتن
  • کمک به پیاده روی
  • نظارت بر مصرف دارو‌ها
  • انجام تزریقات
  • تنظیم برنامه جهت سرگرمی سالمند
  • کنترل علائم حیاتی
  • تهیه و خرید مایحتاج و دارو‌های مورد نیاز سالمند

برخی از این خدمات توسط پرستار سالمند در جنوب تهران یا همراه پرستار انجام خواهد شد. این بسته به نیاز خانواده‌ها و خدمات درخواستی آنهاست. اگر در تهرانپارس زندگی می‌کنید نیز می‌توانید درخواست پرستار سالمند تهرانپارس داشته باشید.

پرستار سالمند در منزل جنوب تهران

سخن پایانی

مراقبت از سالمند، بیمار و کودک در شهر‌های بزرگ مانند تهران به دلیل مسافت و طولانی بودن مسیر‌ها یکی از مهمترین چالش‌ها و دغدغه‌های خانواده هاست. مرکز خدمات پرستاری تهران درمان توانسته خدمات پرستاری خود را در نقاط مختلف شهر با بالاترین کیفیت ارائه دهد. پرستار سالمند در کامرانیه، پرستار سالمند در جنوب تهران و… به صورت کاملاً حرفه‌ای آموزش دیده‌اند تا در کنار کادر پزشکی و درمانگران متخصص مجموعه پاسخگویی خوبی برای نیاز‌های مددجویان و متقاضیان باشند. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content