ویزیت سالمندان در منزل

ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی سالمندان باعث می شود تا کیفیت زندگی آنها افزایش پیدا کند و دوران بازنشستگی و پیری خود را با آرامش بیشتری طی کنند. ویزیت سالمندان در منزل یکی از مهمترین خدمات مراقبت بهداشتی سالمندان است که باعث می شود تا آنها بتوانند از مزایای اختصاصی پزشکان در هر ساعت از شبانه روز بهره مند شوند. خدمات پزشکی از جمله حضور پرستار سالمند در منزل باعث می شود تا افراد مسن بتوانند برنامه های درمانی را برای به حداکثر رساندن استقلال و عملکرد فیزیکی خود به راحتی دنبال کنند و نیازهای روانی و اجتماعی آنها در کنار هم اعضای خانواده به بهترین شکل حاصل شود.

اگر شما هم مسئولیت نگهداری از عزیزان سالمند را در خانه به عهده دارید، می دانید که ویزیت سالمندان در منزل توسط پزشکان متخصص و مجرب تا چه اندازه می‌ تواند نه تنها به آن ها  بلکه به راحتی و آرامش سایر اعضای خانواده نیز کمک کند، زیرا در این صورت شما مجبور نیستید برای مراجعه به پزشک در مراکز درمانی یا کلینیک ها با استرس مسیرهای پرترافیک و شلوغ را طی کنید و ساعات زیادی در مطب منتظر بمانید. تماس با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان به عنوان یک مجموعه متعهد و کارآمد در این زمینه به شما توصیه می شود. اگر می خواهید در مورد چگونگی ویزیت و ارائه خدمات پزشکی به سالمندان در منزل بیشتر بدانید با ادامه مقاله زیر همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

خدمات پزشکی سالمندان در منزل

پیر شدن به معنی استراحت در منزل یا جدا شدن از محیط های اجتماعی نیست. سالمند اگر به درستی خدمات پزشکی و پرستاری را با توجه به شرایط جسمی و روحی خود دریافت کند، به راحتی می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد و از بودن در کنار خانواده و دوستان خود لذت ببرد. بسیاری از خدمات پزشکی را می توان توسط متخصصان آموزش دیده مانند کار درمانگران، مددکاران اجتماعی، پرستاران و پزشکان ماهر و آموزش دیده در منزل دریافت کرد. این یک گام رو به جلو برای سالمندانی است که با بحران های سلامتی دست و پنجه نرم می‌ کنند و شرایط زندگی برایشان کمی سخت و دشوار به نظر می رسد. ویزیت سالمندان در منزل باعث می شود تا آن ها بتواند از حمایت های کافی جهت برخورداری از سلامت عمومی، تحرک و بازگشت به روال عادی زندگی برخوردار شوند. مهم ترین خدمات پزشکی که سالمندان می توانند در منزل دریافت کنند، به شرح زیر است:

  • نوار و اکو قلب
  • سونوگرافی
  • آزمايش های مختلف مانند آزمایش قند خون، چربی خون و…
  • آسپیراسیون ریوی
  • آسپیراسیون مفاصل
  • آتل و گچ گیری
  • فیزیوتراپی و انواع خدمات توانبخشی
  • بررسی و ارزیابی سلامت عمومی
  • مشاوره های روانشناسی
  • گفتار درمانی در منزل
  • عکس برداری
  • مشاوره سلامت و تغذیه
  • مراقبت از زخم
  • شستشوی گوش در منزل

خدمات پزشکی سالمندان در منزل

مزایای استفاده از ویزیت دکتر در منزل برای سالمند

سالمندان نسبت به افراد جوانتر سیستم ایمنی ضعیف تری دارند، از همین رو در برابر عفونت آسیب پذیر هستند. از طرفی سایر مشکلات سلامتی باعث می شود تا آن ها همیشه در موقعیتی نباشند که به پزشک مراجعه کنند. بنابراین بهتر است ویزیت سالمندان در منزل را در نظر بگیرید. ویزیت پزشک در منزل مزایای زیر را به همراه دارد:

حضور به موقع پزشک

هنگامی که سالمند بیمار است و توانایی حرکت ندارد، ویزیت سالمندان در منزل و درمان به موقع می‌ تواند یک نعمت باشد و شانس بهبودی را افزایش دهد.

کاهش ابتلا به بیماری های عفونی

در طول همه‌ گیری ویروس کرونا، ویزیت پزشک کمک می کند تا نیازی به حضور در کلینیک و مراکز درمانی شلوغ نباشد. همین موضوع شانس ابتلا به ویروس کرونا و دیگر بیماری های عفونی را کاهش می دهد.

ارزیابی و معالجه دقیق تر

وقتی دکتر به خانه می آید، سالمند زمان نسبتاً بیشتری دارید و می تواند وضعیت خود را بهتر توضیح دهید و درباره علائم، عادات غذایی و شیوه زندگی خود اطلاعات جامع تری خواهد داد. در شرایط بیمارستانی، پزشکان اغلب عجله دارند، به همین دلیل کمتر به جزئیات توجه می کنند.

مزایای ویزیت سالمندان در منزل

صرفه جویی در وقت و هزینه ها

ویزیت پزشک در منزل باعث می شود تا شما مجبور نباشید مسافت های طولانی را برای درمان طی کنید یا با استرس در مسیرهای پر ترافیک رانندگی کنید. این علاوه بر کاهش هزینه های رفت و آمد باعث صرفه جویی در وقت شما نیز خواهد شد و با آرامش و راحتی بیشتری می توانید به وظایف کاری و شخصی خود برسید.

آسایش و راحتی بیشتر سالمند

فضای امن خانه و طی کردن دوره نقاهت در کنار اعضای خانواده در تقویت روحیه سالمند برای مبارزه با بیماری بسیار اثر گذار است و می‌ تواند روند درمان را تسریع ببخشد.

ویزیت متخصص سالمندان در منزل

ویزیت سالمندان در منزل توسط متخصصان طیف وسیعی از مراقبت های سلامتی را شامل می شود. سالمندان می توانند برای مشکلات خاص خود مانند بیماری قلبی، کلیوی، ریوی، تنفسی، گوارشی، استخوان، مفاصل و… درخواست پزشک کنند. علاوه بر این درمان زخم بستر و دیگر زخم های عفونی نیز توسط پزشکان متخصص در منزل انجام می شود.

ویزیت متخصص سالمندان در منزل

ویزیت پزشک سالمندان در تهران

اگر در شهر بزرگی مانند تهران زندگی می کنید به خوبی می دانید که آلودگی هوا تا چه حد می تواند تهدید کننده سلامت جسمی افراد به خصوص سالمندان باشد. این موضوع زمانی جدی خواهد شد که سالمند از مشکلات قلبی، ریوی و تنفسی رنج ببرد. بنابراین درخواست ویزیت سالمندان در منزل باعث می شود تا از حاد تر شدن شرایط سلامتی افراد مسن پیشگیری شود. این خود مراجعه به پزشک برای ویزیت های بعدی را کاهش خواهد شد. در نهایت فرد سالمند از شرایط بهتری جهت بهبود و درمان خود بهره مند می شود.

ویزیت سالمندان در منزل یکی از مهمترین خدمات مراقبت بهداشتی است که کیفیت زندگی سالمندان را ارتقا می بخشد و باعث می شود تا شما بتوانید از کنار هم بودن بیشتر لذت ببرید. اگر به دنبال دریافت خدمات با کیفیت جهت رفاه حال این عزیزان هستید، فقط کافیست تا با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. پرستاران و پزشکان حرفه ای مجرب این مجموعه تمام تلاش خود را به کار می برند تا بتوانند بهترین مراقبت های پزشکی و پرستاری را برای متقاضیان ارائه دهند. تعهد و مسئولیت پذیری درباره بیماران باعث شده تا این مجموعه در لیست بهترین مراکز خدمات پرستاری قرار بگیرد. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content