پرستار سالمند در اقدسیه

اغلب اوقات، در صورت تنها شدن یکی از همسران سالمند، شرایط زندگی برای شریک زندگی او سخت‌تر می‌شود، از طرفی بحران‌های سلامتی، در سنین پیری نیز دلایل مضاعف دیگری هستند که نیاز سالمند برای مراقبت و پرستاری را بیشتر می‌کنند. تصمیم‌گیری برای ترک خانه و رفتن به خانه سالمندان ممکن است به صورت عجولانه توسط فرزندان و نزدیکان سالمند جهت مراقبت کامل و شبانه روزی گرفته شود. این تصمیم ناگهانی می‌تواند تغییرات را برای عزیز سالمند شما دردناک و دشوارتر کند. برنامه‌ریزی و بررسی زود هنگام برای انجام خدمات مراقبتی در منزل انتخابی صحیح و عاقلانه است که می‌تواند کمک کند تا شرایط برای شما و خانواده‌تان آسان‌تر شود.

با این وجود ممکن است بسیاری از سالمندان برای دریافت مراقبت توسط پرستار آماده نباشند. در این صورت اگر آن‌ها می‌توانند به طور نسبتاً مستقل عمل کند شما می‌توانید در بخشی از ساعات روز برای انجام وظایف خاص درخواست خدمات پرستاری و مراقبتی داشته باشید. در واقع مراقبت‌های بهداشتی در خانه می‌تواند بر اساس نیاز‌های سالمند سفارشی شده و کمک‌های مناسبی را جهت آسایش و تأمین نیاز‌های او در خانه فراهم کند.

مرکز خدمات پرستاری تهران درمان با اعزام پرستار سالمند در اقدسیه، ونک، سعادت آباد و همه مناطق تهران بزرگ مراقبت و نگهداری از این عزیزان به بهترین شکل انجام خواهد داد. این مقاله با هدف ارائه اطلاعات مفید در مورد نگهداری از سالمند و مزایای استخدام پرستار سالمند در منزل نگارش شده است. در ادامه به هر آنچه که باید در این مورد بدانید می‌پردازیم.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

نگهداری از سالمند در اقدسیه تهران

اقدسیه در منطقه ۱ و شمال شهر تهران واقع شده است. تنها یک بیمارستان در این منطقه قرار گرفته است، بنابراین اگر شما در این محله سکونت دارید می‌دانید که دسترسی به خدمات اورژانسی و فوری برای سالمند شما چقدر مهم و ضروری است. استخدام پرستار سالمند در اقدسیه می‌تواند نگرانی شما را برای دریافت خدمات درمانی به موقع تا حد زیادی مرتفع کند.

مراقبت از سالمندان در خانه کار عاشقانه و پر مسئولیتی است. چه سبک زندگی پرمشغله و اجتماعی فعال داشته باشید، چه زمان بیشتری برای ارائه دادن خدمات به والدین خود داشته باشید، به احتمال زیاد در طول مسیر به کمک و همراهی نیاز خواهید داشت. پرستار سالمند در اقدسیه علاوه بر ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی باعث می‌شود تا سالمند شما زندگی اجتماعی فعالی داشته باشد و بتواند ارتباط مؤثر‌تری را با همسالان خود در جامعه برقرار کند. این یکی از نیاز‌های مهم افراد در سنین پیری است که باعث می‌شود تا از انزوا، افسردگی و مشکلات مرتبط با آن در امان باشند. در کل هنگام نگهداری از سالمند به این نکات باید توجه داشت:

  • قبل از هر چیز باید یک محیط راحت و ایمن برای سالمندان ایجاد کرد. برای این منظور باید وسایل خطرناک را از دسترس او دور کنید مبلمان و سایر وسایل دکوری در منزل که می‌تواند تردد و رفت آمد سالمند را با مشکل مواجه کند باید برداشته شوند.
  • دستگاه کنترل قند، فشار و سایر دستگاه‌هایی که برای کنترل علائم حیاتی سالمند مورد نیاز است باید در دسترس باشند تا در صورت هرگونه تغییر مراقبت‌های ضروری و اورژانسی انجام شوند.
  • مصرف دارو‌های خوراکی، تزریقی و سرم توسط پرستار سالمند در اقدسیه یا هر فردی که مسئولیت مراقبت از سالمند را به عهده گرفته باید سر وقت و به موقع باشند.
  • توجه به نیاز‌های روحی و روانی سالمندان یکی دیگر از مهمترین نکات نگهداری از پرستار سالمند در تجریش، ونک یا هر نقطه دیگر از تهران بزرگ است. صحبت با افراد مسن، بردن آن‌ها به پارک، شرکت در رویداد‌های اجتماعی، مهمانی، غذا خوردن‌های دسته جمعی و… همگی می‌توانند به تقویت روحی آن‌ها کمک کنند.
  • درک مشکلات جسمی و کمک به رفع آن‌ها یکی دیگر از نکاتی است که لازم است مراقبین به آن توجه داشته باشند. افراد مسن به مرور و با گذشت زمان ممکن است دچار اختلال در شنوایی و بینایی شوند. از طرفی سایر بیماری‌های مرتبط با استخوان مفاصل از جمله آرتروز می‌تواند توانایی حرکتی آن‌ها را محدود کند. درک این مشکلات، صبر و حوصله برای مراقبت نوعی احترام به سالمند است که باعث می‌شود اعتماد به نفس و انگیزه او برای ادامه زندگی بیشتر شود.

پرستاری و نگهداری از سالمند در اقدسیه تهران

استخدام پرستار سالمند در اقدسیه

اگر احساس می‌کنید نگهداری والدین سالمند در منزل برای شما سخت است و به خوبی نمی‌توانید از عهده این وظیفه برآیید، یا اگر خود شما در سنین پیری احساس نیاز به پرستار یا مراقبت جهت انجام امور شخصی یا درمانی خود دارید، می‌توانید با یک مرکز خدمات پرستاری مطمئن تماس بگیرید.

استخدام پرستار سالمند در اقدسیه برای مراقبت از والدین سالخورده در خانه می‌تواند به سادگی یک ملاقات هفتگی یا روزانه باشد، اما اگر سالمند شما به چک کردن و ارزیابی مداوم و 24 ساعته نیاز دارد باید درخواست پرستار سالمند شبانه روزی داشته باشید.

استخدام پرستار سالمند در اقدسیه

پرستار سالمند در منزل اقدسیه

مراقبت از افراد مسن مسئولیت بزرگی است و با افزایش سن والدین سخت‌تر نیز می‌شود، زیرا نیاز‌های آن‌ها با گذشت زمان به تناسب شرایط جسمی و فیزیکی‌شان افزایش می‌یابد. انتظار برای وقوع یک بحران، تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی مورد نیاز است، چند بار و چگونه باید مراقبت انجام شود، نیازمند کمک و همراهی یک تیم درمانی حرفه‌ای و با تجربه است. ویزیت در منزل توسط پزشک باعث می‌شود تا پزشکان متخصص، روانشناسان، فیزیوتراپیست و سایر درمانگران بتوانند به موقع نیاز‌های سالمند را پوشش داده و سطح کیفی زندگی او را افزایش دهند. پرستار سالمند در سعادت آباد، اقدسیه و… پل ارتباطی بین سالمند و سایر درمانگران جهت ارائه خدمات سریع و به موقع است. پرستار هرگونه تغییر در علائم حیاتی، کم اشتهایی، درد، ناراحتی و سایر شرایط حاد را به موقع شناسایی کرده و جهت درمان با پزشکان و سایر تیم درمانی تماس می‌گیرد.

مزایای نگهداری از سالمند در اقدسیه تهران

استخدام پرستار سالمند در اقدسیه می‌تواند باعث شود تا سالمند عزیز شما بتواند از مزایای زیر بهره‌مند شود:

  • رضایت و آسودگی خاطر بیشتر

زندگی در محیط خانه و در کنار سایر اعضای خانواده باعث می‌شود تا سالمندان احساس آرامش و آسودگی بیشتری داشته باشند. استفاده از وسایل مورد علاقه در خانه، خرید از محله، تماس و تعامل با همسایگان و… در تقویت روحیه و آسودگی خاطر سالم نقش مؤثری دارند و می‌توانند مشکلات مربوط به آلزایمر و زوال عقل را نیز تا حد زیادی بهبود بخشند.

  • دسترسی سریع‌تر به کمک‌های اورژانسی

حضور پرستار سالمند در زعفرانیه، کامرانیه، تهرانپارس و… باعث می‌شود تا سالمندان یک همراه و مراقبت دائمی در خانه داشته باشند که مرتب نحوه حرکت، ایستادن و راه رفتن آنها‌ها را چک می‌کند. در این صورت احتمال سقوط یا افتادن و آسیب به سالمندان کمتر خواهد شد.

  • دریافت به موقع دارو‌ها و مواد غذایی

با استخدام پرستار سالمند در اقدسیه نگرانی برای مصرف به موقع دارو‌ها وجود نخواهد داشت. از طرفی سالمندان می‌تواند مواد غذایی و میان وعده‌های سالم را سر وقت دریافت کنند.

  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها

یکی دیگر از مهمترین مزایای حضور پرستار در کنار افراد مسن این است که رفت و آمد سالمند به مراکز درمانی برای تزریقات و سرم تراپی کمتر خواهد شد. از طرف دیگر لازم به گرفتن مرخصی و تردد در مسیر‌های پر ترافیک و آلوده شهری نخواهد بود. این در مجموع می‌تواند صرفه‌جویی‌های زیادی در وقت و هزینه سایر افراد خانواده داشته باشد.

هزینههای پرستار سالمند در اقدسیه

حضور پرستار و مراقب سالمند نوعی کمک برای انجام بهتر امور روزمره سالمندان است. ارائه این گونه خدمات مراقبتی هزینه‌هایی را در بر خواهد داشت هزینه استخدام پرستار در غرب تهران، شمال، جنوب و یا هر منطقه‌ای دیگر بر اساس عوامل زیر متغیر خواهد بود:

  • میزان ساعاتی که سالمند به مراقبت نیاز دارد پاره وقت، نیمه وقت و یا شبانه روزی
  • نوع خدماتی که افراد مسن باید دریافت کنند.
  • نوع تجهیزات و وسایلی که برای مراقبت از سالمند نیاز است.
  • مکان جغرافیایی که سالمند در آن سکونت دارد
  • شدت و میزان مشکلات جسمی و روحی در تعیین دستمزد پرستار اثر‌گذار هستند.

هزینه های پرستار سالمند در اقدسیه

مؤسسه خدمات پرستاری در منطقه اقدسیه تهران

ارائه خدمات مراقبتی اعزام پرستار سالمند در اقدسیه تنها بخشی از خدمات پرستاری ارائه شده توسط مرکز خدمات پرستاری تهران درمان است. خدمات در این مرکز نه تنها برای افراد مسن بلکه برای کودکان، بیماران و سایر مددجویان به بهترین شکل انجام می‌شود. این مجموعه افتخار دارد که توانسته سال‌ها خدمت صادقانه را در چهارچوب تعرفه‌های استاندارد و قانونی متناسب با نیاز خانواده‌ها ارائه دهد، بنابراین اگر تأمین نیاز‌های بهداشتی، مراقبتی و درمانی سالمند عزیزتان یکی از مهمترین دغدغه‌های روزمره شماست. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content