ویزیت پزشک متخصص در منزل

هر فرد در طول زندگی خود ممکن است بارها و به دلایل مختلف برای انواع مراقبت ها و خدمات پزشکی به مراکز درمانی مراجعه کرده باشد. اما می توان بسیاری از خدمات حرفه ای پزشکی را زیر نظر متخصصان و پزشکان ماهر و با تجربه نیز در منزل دریافت کرد. در واقع فردی که برای مدیریت بیماری های مزمن یا بهبودی از مشکلات ایجاد شده به کمک نیاز دارد، می تواند در محیط امن خانه و کنار عزیزان خود مراحل درمان و بهبودی را طی نماید. برای این منظور فقط کافی است با مراکز خدمات پرستاری معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید.

ویزیت پزشک متخصص در منزل ویژه برای سالمندان، افرادی که از ناتوانی جسمی، مشکلات راه رفتن و تعادل، نقص ایمنی، فشار خون بالا و… رنج می برند، بسیار اثر بخش و کار آمد باشد و مانع بروز آسیب های دیگر شود. آسیب هایی که ممکن است به دلیل رفت و آمد در مسیر های پر تردد، شلوغ و آلوده ایجاد شود.

در این مقاله سعی شده بیشتر به مزایای ویزیت پزشک متخصص در منزل پرداخته شود. پس اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید با ما همراه باشید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

مزایای ویزیت پزشک متخصص در منزل

این روز ها با افزایش بیماری های همه گیر، بسیاری از افراد تمایل دارند که مراقبت های بهداشتی را در منزل دریافت کنند تا از قرار گرفتن در محیط های آلوده در امان باشند، اما این تنها مزیت ویزیت پزشک در منزل نیست. درخواست مراقبت های پزشکی و درمانی در منزل علاوه بر ایمنی در برابر  بیماری های مسری مزایای دیگری به شرح زیر دارد:

راحتی و رفاه بیشتر بیمار

هنگامی که خود یا عزیزانتان احساس بیماری کردید، باید وسیله نقلیه ای را انتخاب کرده و بلافاصله برای ملاقات با پزشک به کلینیک بروید. علاوه بر این، ممکن است مطب شلوغ باشد، بنابراین برای مشورت با پزشک باید مدتی صبر کنید. اگر خود یا بیمار تان شرایط خاصی پزشکی داشته باشد، این انتظار می تواند آزاردهنده باشد. از طرفی اگر مسئولیت کودکان یا افراد مسن را در خانه بر عهده داشته باشید، انتظار برای ساعات طولانی در کلینیک یا مراکز درمانی بسیار درد سر ساز خواهد بود. اگر پزشک شما را در خانه ویزیت کند، نیازی نیست در کلینیک منتظر بمانید و این موجب می شود تا روزهای بیماری را  بسیار راحت تر پشت سر بگذارید.

مزایای ویزیت پزشک متخصص در منزل

صرفه جویی در زمان و انرژی

همانطور که ذکر شد ویزیت پزشک متخصص در منزل باعث می شود تا شما مجبور نباشید در مسیر پر ترافیک و شلوغ شهری تردد کنید. ماندن در خانه به معنی صرفه جویی در وقت و انرژی شماست. راه رفتن در هوای آلوده برای بیمارانی که از مشکلات تنفسی رنج می برند یک چالش هنگام بیرون آمدن از خانه و مراجعه به مطب پزشک است. درخواست برای پزشک در خانه می تواند انرژی شما را برای کاهش دوران نقاهت و تسریع روند بهبودی حفظ کند.

معاینه کامل و دقیق توجه تر توسط پزشک

وقتی پزشک متخصص در منزل شما را ویزیت و معالجه می کند، بر خلاف کلینیک ها و بیمارستان ها شما از توجه کامل پزشک برخوردار خواهید بود. در واقع پزشک بدون هیچ گونه حواس پرتی از سوی سایر بیماران سرپایی و همچنین بیماران بستری شده، در آرامش و توجه کامل خدمات درمانی را به شما ارائه خواهد داد. ویزیت بیمار در منزل بینشی دقیق تر از شرایط اجتماعی و محیطی فرد ارائه می دهد. این به پزشک اجازه می‌ دهد تا ارزیابی کامل تر و دقیق تری از بیمار داشته باشد.

صرفه جویی در هزینه ها

ویزیت پزشک در منزل هزینه های رفت و آمد و بستری شدن برای مراقبت های عمومی را کاهش می دهد. از طرفی شما مجبور نیستید برای رساندن بیمار به مراکز درمانی مرتب مرخصی بگیرید. این می تواند موقعیت کاری شما را تحت تاثیر قرار دهد. ویزیت پزشک  حتی زمانی که شما در منزل حضور ندارید، نیز می تواند انجام شود.

ویزیت پزشک متخصص در منزل

پیشگیری از عفونت

ویزیت پزشک در منزل عمدتاً برای بیماران مسن و افراد دارای نقص ایمنی مناسب است، زیرا این دسته از افراد سیستم ایمنی ضعیفی دارند و در برابر عفونت ها آسیب پذیرتر هستند. ویزیت سالمند در منزل می تواند از مراجعه مکرر به بیمارستان ها و قرار گرفتن در معرض میکروب های ناخواسته پیشگیری کند.

آرامش و کاهش استرس بیمار و اعضای خانواده

احساس غم و اندوه در محیط بیمارستان ممکن است بر بیمار تاثیر بگذارد و باعث مشکلات بیشتر سلامتی شود. در خواست پزشک در منزل باعث می شود تا بیمار در کنار عزیزان خود و محیط امن خانه به دور از استرس و فشار روند بهبودی خود را ارتقا دهد. از طرفی دیگر اعضای خانواده نیز با آسودگی و راحتی بیشتری می توانند مراقبت از بیمار را انجام دهند.

دیگران می خوانند: شستشوی گوش در منزل

درخواست پزشک متخصص در منزل

شما می توانید برای هر نوع مشکل یا شرایط جسمی و روانی، درخواست ویزیت پزشک در منزل را داشته باشید. در واقع ویزیت پزشک متخصص در منزل طیف وسیعی از نیازهای درمانی بیماران را در سنین مختلف در بر می گیرد. برای انواع مراقبت ها از جمله ارتوپدی، دیابت، قلب، اطفال، اورولوژی و… کافیست با یک مرکز خدمات پزشکی تماس بگیرید و درباره نیازهای سلامتی خود صحبت کنید. بسیاری از این مراکز به طور کامل نوع خدمات درمانی و نام پزشکان متخصص خود را در سایت های مربوطه وارد می کنند تا متقاضیان بتوانند  بهتر و راحت تر با خدمات پزشکی ارائه شده آشنا شوند.

درخواست پزشک متخصص در منزل

هزینه ویزیت پزشک متخصص در منزل

تعرفه ویزیت پزشک متخصص در منزل متفاوت است و این بستگی به نوع تخصص، تجربه و مهارت پزشک دارد. ساعتی که درخواست پزشک می کنید، دوری مسافت و مکان جغرافیایی از دیگر عوامل تاثیر گذار در هزینه ها هستند. برای آگاهی دقیق تر از قیمت ها باید با مرکز خدمات پرستاری مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

ویزیت پزشک متخصص در منزل تهران

در هر نقطه از شهر تهران که زندگی می کنید، جهت دریافت خدمات پرستاری و پزشکی حرفه‌ ای کافیست با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت از خدمات پزشکان مجرب و متخصصین این مجموعه بهره مند شوید. این مجموعه خود را متعهد می داند تا به بهترین شکل ممکن زیر نظر کادری حرفه‌ ای و با تجربه از پزشکان و پرستاران نیازهای درمانی و پزشکی شما را پاسخگو باشد. جهت آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content