اجاره و فروش تجهیزات پزشکی

مؤسسه خدمات پرستاری در منزل تهران درمان افتخار دارد با توجه به تجربه طولانی و سالها حضور در امر درمان و پرستاری از بیماران و کارکردن با انواع تجهیزات پزشکی، بهترین و مطمئن ترین تجهیزات و کالای پزشکی را جهت فروش و یا اجاره با قیمت های مناسب در اسرع وقت در اختیار شما قراردهد.

دستگاه اکسیژن ساز – پالس اکسیمتر –انواع  تخت بیمارستانی – تشک مواج – کپسول اکسیژن  - مانومتر و ...

تماس بگیرید
مشاوران ما در مرکز خدمات پرستاری تهران درمان آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان در مورد اجاره و فروش تجهیزات پزشکی به شما مشتریان عزیز می باشند.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان تهران درمان، فرم زیر را پر کنید. (ما نگرانی شما را درک می کنیم و فوری تماس می گیریم)

تلفن تماس با مرکز پرستاری تهران درمان: 02177530617 و 02177531124

اجاره تجهیزات پزشکی

اگر به دلیل کمبود وقت و هزینه های بیمارستان تصمیم گرفته اید که از بیمار خود در منزل مراقبت کنید، ممکن است به دلیل شرایط پزشکی او نیاز باشد که تجهیزات پزشکی در منزل فراهم شود، اما خرید بسیاری از این تجهیزات گران قیمت است و برای یک دوره درمانی کوتاه مدت مقرون به صرفه نیستند، به همین دلیل بهترین گزینه اجاره تجهیزات پزشکی است. برای این منظور شما می توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان، یکی از مراکز مجهز به تجهیزات پزشکی روز دنیا تماس حاصل نمایید و از اجاره تجهیزات پزشکی به بهترین شکل و با مناسب‌ ترین قیمت بهره‌ مند شوید. در ادامه مقاله شما  با مهمترین و پر کاربرد ترین تجهیزات پزشکی آشنا خواهید شد. اگر اجاره تجهیزات یک دغدغه برای شما و بیمارتان محسوب می شود، با ما همراه باشید تا هر آنچه که در این زمینه لازم است را بیاموزید.

بررسی تجهیزات پزشکی و انواع آن

 اجاره تجهیزات پزشکی جهت تشخیص، درمان بیماری ها و همچنین توانبخشی عضو آسیب دیده در منزل است. برخی از این تجهیزات را می‌ توان در منزل تهیه کرد، اما گروه دیگر از این تجهیزات برای بیماری‌ هایی با شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر در بیمارستان ها و مراکز درمانی وجود دارند، به همین دلیل هزینه تهیه و خرید آنها بسیار بالاست.  در کل تجهیزات پزشکی به پنج گروه اصلی زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. تجهیزات پزشکی تشخیصی: این نوع تجهیزات به بررسی وضعیت اندام های داخلی بدن می پردازند و بر اساس نتایج قابل مشاهده آن ها، پزشکان می‌ توانند نوع آسیب و مشکل را به درستی تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدام کنند. مهم‌ ترین این تجهیزات، دستگاه های تصویربرداری مانند رادیوگرافی، سونوگرافی، اکو کاردیو گرافی ، استتوسکوپ پالس اکسی متر و… هستند. هنگام نیاز بیمارتان میتوانید هر کدام از این دستگاه ها را در خواست کنید.
  2. تجهیزات پزشکی برای درمان: این نوع از تجهیزات برای کمک به بهبود بهتر و درمان سریعتر بیماران مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین این تجهیزات درمانی می توان به پمپ های تزریق جهت تعیین و کنترل میزان مایعات تزریق شده به بدن نام برد. دستگاه های جراحی لیزیک، لیزر های پزشکی و… در این دسته قرار می‌ گیرند.
  3. تجهیزات پزشکی جهت تامین شرایط بهتر برای بیمار: این نوع از تجهیزات برای استفاده در بلندمدت تهیه شده اند و هر کدام از آنها به نوعی با فراهم آوردن شرایط بهتر به آرامش بیشتر بیمار و بهبودی راحت تر او کمک می کنند. برخی از تجهیزات این بخش نیز جهت بهبود در حرکت و فراهم آوردن شرایط مساعدتر برای جابجایی هنگام استراحت و همچنین طی کردن دوره نقاهت به شکلی ایمن تر طراحی شده اند. از جمله این تجهیزات می‌ توان به تشک های فشاری و مواج، بالابر و بلند کننده بیمار، فتوتراپی، تخت، مخازن اکسیژن دستگاه های تهویه و اکسیژن ساز و… اشاره کرد. اکثر این تجهیزات ضد لغزش بوده و برای بیماران سنگین وزن نیز قابل استفاده هستند.
  4. تجهیزات پزشکی جهت پشتیبانی از وضعیت حیاتی بیمار: این نوع با نام تجهیزات پزشکی پشتیبان حیات شناخته می شوند. در واقع بدون استفاده از دستگاها، عملکردهای حیاتی بدن تحت تاثیر قرار خواهند گرفت و ممکن است، شرایط حادی برای بیمار ایجاد شود. از مهم ترین این دستگاه ها می توان به دستگاه های قلب و ریه، ونتیلاتور، دستگاه دیالیز، دستگاه انکوباتور نوزاد و… اشاره کرد.
  5. تجهیزات آزمایشگاهی: علاوه بر اجاره تجهیزات پزشکی، شما می توانید اجاره تجهیزات آزمایشگاهی را نیز درخواست کنید. استفاده از این تجهیزات به طور عمده در کلینیک های پزشکی و آزمایشگاه های تشخیص است و بر اساس وضعیت خون، ادرار، ژن و سایر مواد بیولوژیکی می توان به آنالیز وضعیت بیمار پرداخت. از مهم ترین این دستگاه ها می توان به آنالیزگر های فاکتورهای انعقادی، تجهیزات مربوط به جمع آوری و نگهداری خون، سیستم های میکروبیولوژی و غیره اشاره کرد.

اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی

حال که با انواع تجهیزات پزشکی آشنا شدید، ممکن است بر حسب نیاز بیمار، پزشک استفاده از هر کدام از این تجهیزات را لازم و ضروری بداند. به طور حتم، تهیه دستگاه های پزشکی طراحی شده با تکنولوژی روز هزینه  بر خواهد بود و این هزینه ها برای اکثر خانواده ها قابل پرداخت و مقرون به صرفه نیست. بنابراین تنها راه، اجاره تجهیزات پزشکی است. جهت اجاره تجهیزات پزشکی فقط کافیست با یک مرکز خدمات پرستاری تماس حاصل نمایید و مطمئن شوید که آنها تجهیزات پزشکی ایمن، بی نقص و دقیق را در اختیار دارند. مرکز خدمات پرستاری تهران درمان مجهز به انواع دستگاه ها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار شماست. اجاره تجهیزات پزشکی با بالاترین کیفیت و استاندارد این مرکز، باعث آسودگی خیال شما و بیمارتان جهت طی کردن دوره نقاهت در منزل است. مرکز خدمات پرستاری تهران درمان می تواند همه این دستگاه ها و خدمات را به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار دهد. بنابراین جهت اجاره تجهیزات پزشکی شبانه روزی می توانید با این مرکز تماس حاصل نمایید. در ادامه با اجاره برخی از مهم ترين تجهیزات پزشکی بیشتر آشنا خواهید شد.

اجاره ونتیلاتور

ونتیلاتور یا همان دستگاه تنفس مصنوعی به بیمار کمک می کند تا راحت تر تنفس انجام دهد. اجاره تجهیزات پزشکی مانند ونتیلاتور برای بیماران دارای شرایط مراقبت ویژه است که در منزل تحت مراقبت قرار می‌ گیرند.  ونتیلاتور به بیمار کمک می کند تا بتواند اکسیژن را بهتر به داخل ریه ها فرستاده و دی اکسید کربن را خارج نماید. ونتیلاتور قادر است فشار، حجم و زمان تنفس را به درستی کنترل و مدیریت نماید.

اجاره دستگاه اکسیژن ساز

اکسیژن ساز ها را نیز می توان اجاره کرد. آنها در دسته اجاره تجهیزات پزشکی قرار دارند. اکسیژن ساز جهت غنی کردن اکسیژن محیط برای بیماران طراحی شده است. اجاره تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز باعث می شود تا بیماران بتوانند بهتر به اکسیژن محیط دست پیدا کنند. بیمارانی که از آمفیزم، انسداد ریه یا دیگر مشکلات تنفسی رنج می برند، با اجاره دستگاه اکسیژن ساز می توانند به صورت نامحدود به اکسیژن دسترسی داشته باشند. در واقع عملکرد دستگاه اکسیژن ساز به این صورت است که گازهای ترکیبی موجود در هوا را تجزیه کرده و غلظت اکسیژن را بیشتر می‌کند و با نگهداری آن در یک مخزن باعث می شود تا اکسیژن غنی شده تولید شود. اکسیژن غنی شده به بهبود بافت ریه ها کمک خواهد کرد.

دستگاه اکسیژن ساز به صورت خانگی و قابل حمل نیز ارائه می شود و از طریق آن، بیمار می تواند به  جریان اکسیژن خالص، به صورت مداوم دست پیدا کند. اجاره دستگاه اکسیژن ساز در انواع مختلف به صورت ۵، ۸ و ۱۰ لیتری خواهد بود. اجاره دستگاه اکسیژن ساز بر اساس میزان مخزن و ظرفیت آن متفاوت است. انتخاب اکسیژن ساز براساس نیاز بیمار و نظر پزشک انجام میشود.

اجاره پالس اکسیمتر

یکی دیگر از خدماتی که توسط مراکز خدمات پرستاری جهت ارائه اجاره تجهیزات پزشکی در منزل انجام می شود، اجاره پالس اکسیمتر می باشد. با استفاده از این دستگاه می‌توان میزان ضربان قلب و اکسیژن خون را اندازه گیری نمود. ‏ با استفاده از آن هم چنین میتوان هیپوکسی بیماران و درصد هموگلوبین اشباع شده با اکسیژن را اندازه گیری نمود. پالس اکسیمتر به صورت انگشتی یا پرتابل می باشد. این دستگاه از طریق یک گیره یا پروپ به انگشتان یا لاله گوش بیمار وصل می شود. این برای بیمارانی که علائم حیاتی آنها نامنظم و در حال نوسان است، توصیه می شود.

اجاره هولتر قلب

اجاره تجهیزات پزشکی مانند هولتر قلب با هدف بررسی عملکرد قلب تهیه می‌ شوند. در واقع با اجاره هولتر قلب می‌ توان وضعیت قلب، نارسایی و آریتمی های قلبی را به موقع تشخیص داد. بیمارانی که ضربان قلب نامنظم، احساس بی حالی و خستگی، تنگی نفس فشار و درد قفسه‌ سینه دارند، به هولتر قلب نیاز دارند تا از طریق آن بتوانند مشکلات قلبی را به موقع تشخیص داده و درمان را سریع‌ تر آغاز کنند تا از وقوع اتفاقات خطرناک، سکته و حتی مرگ پیشگیری شود.

هولترها شامل هولتر نوارقلب و هولتر فشارخون میاشند.هولترها زمانی استفاده میشوند که پزشک بخواهد شرایط ریتم قلب و فشار خون بیمار را طی 24 ساعت بررسی کند.

 هولترنوار قلب با استفاده از الکترود هایی که در نواحی قفسه سینه متصل می شوند و از طریق سیم های مخصوصی به نام لید که به دستگاه متصل می شوند، کار می کند. با استفاده از این سیم ها سیگنال های تولید شده هنگام ضربان قلب به دستگاه منتقل می‌ شوند .

هولتر نوارقلب تمام طول 24 ساعت نوارقلب را گرفته و در خود ضبط میکند همچنین هولتر فشار هم طی 24 ساعت در زمانهای تعیین شده فشار خون بیمار را اندازه گیری و ثبت می نماید.

سپس اطلاعات هولترها توسط پزشک بررسی میشود در واقع پزشک متوجه میشود بیمار طی یک شبانه روز چه تغییراتی را داشته است.

اجاره تجهیزات آی سی یو

اجاره تجهیزات آی سی یو از دیگر خدمات اجاره تجهیزات پزشکی است که بیماران می توانند از آن بهره مند شوند. بیمارانی که دچار جراحت یا بیماری های تهدید کننده حیات هستند، به نظارت مداوم علائم حیاتی به صورت دقیق نیاز دارند. این کار از طریق تجهیزات پیشرفته مانند تجهیزات آی سی یو انجام می شود. در واقع مراقبت دائمی و نظارت دارویی و تنفسی از این بیماران بسیار ضرورت دارد تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل سریع ترین تصمیم برای نجات حیات آنها گرفته شود. این همچنین باعث می شود تا بیماران از عوارض جانبی بعد از جراحی در امان باشند.

این تجهیزات شامل دستگاه های ثبت عملکرد و علائم حیاتی بدن  (نبض، فشار خون و تنفس)، دستگاه های کمک کننده جهت تنفس مصنوعی(ونتیلاتور)، دستگاه دیالیز برای بیماران دچار اختلال در عملکرد کلیه ها، لوله های تغذیه، دستگاه کنترل فشار خون، مانیتورهای ضربان قلب و… هستند.

قیمت اجاره تجهیزات پزشکی

امروزه بیش از گذشته درخواست برای اجاره تجهیزات پزشکی وجود دارد. مهم ترین دلایل این امر درگیری های شغلی، کمبود وقت، مشکلات تردد، مسافت تا بیمارستان و مراکز درمانی است. از طرفی شیوع ویروس کرونا باعث شده تا افراد استرس حضور در این مراکز درمانی را برای خود یا بیمار شان داشته باشند. از همین‌رو اجاره تجهیزات پزشکی بهترین اقدامی است که می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند. اما به طور حتم، اجاره تجهیزات پزشکی هزینه هایی را در بر خواهد داشت که این هزینه ها به نوع دستگاه و مدت زمانی که قرار است، دستگاه اجاره شود، بستگی دارند. به عنوان مثال اجاره تجهیزات پزشکی روزانه، هفتگی و ماهانه با همدیگر متفاوت خواهد بود. هرچه تعداد روزها بیشتر باشد، مسلماً هزینه اجاره نیز بیشتر است.

برای آگاهی از هزینه ها و تعرفه اجاره تجهیزات پزشکی می توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید. در این مرکز سعی شده تا قیمت ها به صورت کاملاً استاندارد و در چارچوب مناسب و متناسب با شرایط اقتصادی خانواده ها تنظیم شوند.

 

قرارداد اجاره تجهیزات پزشکی

اجاره تجهیزات پزشکی باعث می شود تا شما یک تصمیم گیری هوشمندانه جهت صرفه جویی در هزینه های خود داشته باشید، زیرا خرید این نوع تجهیزات بسیار گران است و برای بیمارانی که باید به صورت مقطعی از این دستگاه ها استفاده کنند، اصلاً مقرون به صرفه نمی باشد. اگر تصمیم به اجاره تجهیزات پزشکی گرفته اید باید بدانید که قبل از هر چیز شما باید در مورد شرکت خدمات پرستاری مدنظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورید. پس از آن ممکن است از شما خواسته شود تا قرارداد اجاره تجهیزات پزشکی را امضا کنید. این قرارداد به منظور حفظ صحت و سلامت کامل تجهیزات و همچنین حفظ حقوق قانونی بیمار است. در این قرارداد به طور کامل مدت زمان اجاره دستگاه، شرایط تمدید، نحوه پرداخت اجاره بها، شرایط کامل تایید و صحت دستگاه، تاخیر مستاجر در پرداخت مبلغ اجاره، شرایط فسخ قرارداد، هزینه تعمیرات کلی و جزئی در صورت آسیب به دستگاه و… شرح داده شده است. قرارداد در صفحات مختلف نگارش شده و باید امضا و اثر انگشت در تمام صفحات آن ثبت شوند. همچنین اجاره به دو صورت اجاره واقعی و اجاره به شرط تملیک ارائه می شوند:

  1. اجاره واقعی: در این نوع از قرارداد، میزان پرداختی فرد متقاضی در طول قرارداد ثابت است و پس از پایان موعد قرارداد، فرد موظف است که ابزار و دستگاه ها را به همان صورتی که تحویل گرفته، بدون آسیب و مشکل پس دهد.
  2. اجاره به شرط تملیک: در این نوع از قرارداد، فرد اجاره کننده، می تواند پس از پایان قرارداد، تجهیزات پزشکی مورد نظر را مطابق با قیمت روز بازار خریداری نماید.

 

شرکت خدمات پرستاری تهران درمان با در اختیار داشتن تجهیزات پزشکی با کیفیت، استاندارد و دقیق شما را در درمان و بهبود بهتر بیمارتان یاری می کند. جهت مشاوره و آگاهی از خدمات این مرکز در زمینه اجاره تجهیزات پزشکی می توانید پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده یا از طریق سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content