تزریقات در منزل

مؤسسه تهران درمان با اعزام کارشناسان پرستاری خانم و پرستار آقا خدمات مربوط به تزریقات بیمار را در اسرع وقت در منزل یا محل کار شما انجام می دهد.

دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت خدمات تزریقات در منزل

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

قیمت تزریقات عضلانی در منزل

بررسی قیمت تزریقات عضلانی در منزل و دیگر تزریقات

تزریقات، یکی از خدمات پرستاری است که افراد جهت درمان و بهبود سریع سلامت و پیشگیری از ابتلا به برخی بیماری ها خود به آن نیاز دارند، اما گاهی به دلیل شرایط مختلف، مانند آلودگی هوا، وضعیت بد سلامتی، انجام عمل های مختلف، ناتوانی در حرکت و… فرد قادر نیست، خارج منزل از خدمات پرستاری مانند تزریقات را دریافت کند. در این صورت استفاده از خدمات تزریقات در منزل یک موسسه پرستاری معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان، به روش سودمند برای کمک به بهبود شرایط و وضعیت سلامتی فرد، مناسب است. بنابراین آگاهی از نحوه این خدمات و قیمت تزریقات عضلانی در منزل می تواند به شما در مواقع ضروری و حساس کمک کند.

هزینه تزریقات در منزل 

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی هزینه تزریقات در منزل اشاره کنیم، باید بدانید که تزریقات در منزل تفاوتی با تزریقات در مراکز درمانی مانند درمانگاه ها و بیمارستان ها ندارد. تنها تفاوت این است که فرد می تواند بدون دردسر و گرفتار شدن در ترافیک شدید، تزریق داروی خود را در منزل انجام دهد. نرخ تزریقات در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد از آن جمله می توان به نوع تزریق ( تزریق داخل سرم، تزریق عضلانی، سرم تراپی) هزینه جابجایی و دستمزد پرستار اشاره کرد. در مواردی که استفاده از دیگر داروها مانند، داروهای تزریقی مسکن، توسط بیمار درخواست شود، هزینه آن به قیمت نهایی افزوده خواهد شد.

تزرریق آمپول
تزریق آمپول توسط پرستار خانم و پرستار آقا در منزل

قیمت تزریق سرم و آمپول

همان طور که واضح است، تزریق یک روش درمانی است که از طریق وارد کردن داروی مایع به وسیله سرنگ در داخل بدن انجام می شود. این امر، می تواند به صورت عضلانی، وریدی، داخل جلدی، زیر جلدی، پونکسیون مایع نخاعی یا تزریق در سرم انجام شود. که هر کدام از این موارد بر تعرفه تزریقات در منزل اثر گذار هستند. قیمت تزریقات عضلانی در منزل بر اساس وضعیت جسمی بیمار، مهارت پرستار، انجام تست های آلرژیک و… متغیر است. 

هزینه تزریق آمپول عضلانی در درمانگاه

نرخ تزریق آمپول عضلانی در درمانگاه با قیمت تزریقات عضلانی در منزل متفاوت است. این تفاوت به میزان تعرفه در بخش دولتی و خصوصی بستگی دارد. به طور حتم، نرخ تعرفه خدمات پرستاری مانند تزریقات در بخش خصوصی بیشتر از بخش دولتی است؛ به خصوص اگر توسط پزشک انجام شود. همچنین هنگام تزریقات عضلانی در منزل و درمانگاه هزینه سرنگ به طور جداگانه محاسبه می شود.

تزریقات در خانه
تزریق آمپول و سرم با پرستار زن و پرستار مرد در خانه

هزینه تزریق سرم در منزل

قیمت تزریق سرم  نیز با قیمت تزریقات عضلانی در منزل متفاوت است. تزریقات وریدی یا تزریق سرم به طور مستقیم با هدف قرار دادن رگ ها، مواد غذایی، دارویی و الکترولیت های مورد نیاز بدن را وارد خون می کنند. قیمت تزریقات عضلانی در منزل نسبت به تزریق سرم ارزان تر است، زیرا برای سرم تراپی یا تزریق سرم به تجهیزات پزشکی و گاهی داروهای دیگر نیاز است. از طرفی حساسیت این نوع تزریقات به دلیل وارد شدن مواد به طور مستقیم در خون نیز بیشتر می باشد.

تزریقات در منزل  24 ساعته 

 تزریقات در منزل شبانه روزی، یکی از مهمترین خدمات پرستاری است که توسط پرستاران ماهر و کارآزموده برای بیمارانی که نیاز به مراقبت و درمان مرتب و با برنامه دارند، انجام می شود. از همین‌ رو قیمت تزریقات عضلانی در منزل و یا هزینه سرم تراپی برای بیمارانی که باید در فاصله زمانی مرتب دارو را دریافت کنند، بسیار مهم است. اما قبل از هر چیز باید مزایای تزریقات در منزل به صورت 24 ساعته را مورد توجه قرار داد. از جمله مزایای این روش، کاهش استرس و نگرانی، کم کردن هزینه های رفت و آمد و دردسر های مربوط به آن است. با محاسبه همه این موارد خواهید دید که قیمت تزریقات عضلانی در منزل یا سرم تراپی در برابر مزایایی که به شما می دهد، می تواند چقدر به صرفه باشد.

تزریقات در منزل  24 ساعته 
تزریقات شبانه روزی آمپول و سرم فوری در منزل

قیمت تزریقات در منزل در تهران

یکی از نکات مهم دیگری که نباید در تعیین قیمت تزریقات عضلانی در منزل فراموش کرد، محدوده جغرافیایی است. به طور حتم تعرفه تزریقات و قیمت تزریق امپول عضلانی در شهرهای بزرگ نسبت به شهر های کوچک تر، بیشتر است. قیمت تزریقات در منزل اصفهان، تهران، کرج و دیگر شهر های بزرگ و شلوغ به دلیل دوری مسافت و ترافیک بیشتر نسبت به سایر شهرستان ها بیشتر است، اما از طرفی در این شهرها دسترسی به مراکز خدمات پرستاری معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان، باعث می شود تا بیماران بتوانند از بهترین خدمات در زمینه تزریقات، سرم تراپی، بخیه، پانسمان و… بهره مند شوند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و بهره مندی از خدمات آنها می توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کنید یا از طریق لینک ‌های ارتباطی موجود در سایت تهران درمان (تماس با ما)، از قیمت تزریقات عضلانی در منزل و نرخ سایر تزریقات آگاهی پیدا کنید.

لینک کوتاه:

اشتراک گذاری:

 

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content